292 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook een mail gehad, heb hem woensdag baal ook als een stekker. Hij mag gewoon niet mee :( dan maar alles filmen

4 jaar geleden

Wij mogen maandag gewoon met zijn 3en gelukkig. 9april weer echo bij verloskundige ben benieuwd of die gewoon door gaat hoop het wel

4 jaar geleden

Zijn hier vrouwen uit het noorden die ook bericht hebben gehad??

4 jaar geleden

Zijn hier vrouwen uit het noorden die ook bericht hebben gehad??
Woon in het noorden (Groningen provincie) alleen moet mij nog aanmelden bij de verloskundigen praktijk ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Cynthia Scy

Ik heb mij eerste echo volgende week maandag. Ik hoop dat het voor ons wel ...
Hoi, Ik ben ook van brugge en heb volgende donderdag eerste echo maar nog niets doorgekregen wat betreft extra maatregelen. Bij wie ga jij?

4 jaar geleden

Ik heb er erg slecht van geslapen.. het is gewoon niet leuk hè... aan de andere kant is het misschien ook even niet anders. Thanks voor alle reacties en tips! Ik ga maandag nog wat andere praktijken bellen, zit nog nergens aan vast en misschien vind ik er wel een waar hij nog wel mee mag! En worst-case gaat hij mee en wacht hij in de auto. FaceTimend de afspraak door en dan snel weer naar hem toe.. Maar voor het gevoel voor de man.. dat het echt is en hij ook zwanger is werkt dit heel slecht. Wij vrouwen voelen ons echt wel zwanger... maar dit soort momenten zijn voor de man en het proces van samen zwanger zijn in mijn ogen cruciaal..(zou nog liever hem alleen laten gaan😂)

4 jaar geleden

Zijn hier vrouwen uit het noorden die ook bericht hebben gehad??
Friesland. Een algemene mail met erin dat de hoofdzakelijke afspraken doorgaan. Ik heb nog geen persoonlijk bericht gehad Over 2 weken heb ik de 10 weken echo. We wachten maar af.

4 jaar geleden

(België) en ik ga naar die van Geel. Daar heeft de gyne vrij bezoekersuren en vaste afspraak. Nu is het wel dat ik 30maart pas voor mijn eerste echo wil gaan. Mijn partner heeft dan ook verlof. Ik zit hier nu wel thuis te snutteren en te kuchen dat het niet schoon is. Hopelijk is dat tegen eind maart wel voorbij :\ en mag hij wel meegaan..

4 jaar geleden

Ik heb 1 april mn eerste echo en net op de site gekeken en daar staat dat je alleen naar t spreekuur/ afspraak moet komen, uitzonderingen daar gelaten. Ik denk dat t in heel Nederland is.. misschien maar beter ook. Dit is omgeving Rotterdam

4 jaar geleden

Rotterdam: Ik bang dat het voor heel Nederland geldt. Ik begrijp dat er maatregelen genomen dienen te worden echter vind ik partner niet mee wel heel heftig. Je ligt ook met je partner in 1 bed dus de kans dat 1 besmet is en de ander niet lijkt mij nihil. Iemand enig idee voor hoe lang dit is?? Wij hebben 31 maart de eerste echo. Succes iedereen

4 jaar geleden

Amersfoort hier... ik mag mn partner ook niet meenemen naar de echo.. 😅

4 jaar geleden

Amsterdam: Ik mag Max 1 persoon meenemen.

4 jaar geleden

Reactie op lauramm

Mijn eerste echo is in t ziekenhuis vanwege een iui traject. Ik woon in Bra ...
Ik heb vrijdag eerste echo staan in ziekenhuis in Brabant, ook na IUI. Heb nog niks gehoord....

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Ik heb er erg slecht van geslapen.. het is gewoon niet leuk hè... aan de an ...
Mee eens meid. Ik vind het zwanger zijn op dit moment wel heel erg spannend worden zo eerlijk gezegd. Gelukkig kunnen we dit wel met elkaar delen hier.

4 jaar geleden

Bij mijn vk ook maximaal 1 persoon mee. Ben zo blij dat mijn partner mee mag. Valt een 1e echo onder medisch trouwens? Of zal dat pas met 10 weken zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Loesje161095

Amersfoort hier... ik mag mn partner ook niet meenemen naar de echo.. 😅
Hoi. Hier ook iemand uit Amersfoort! Bij welke praktijk zit je? Ik heb nog niks gehoord. 26Maart heb ik mijn eerste echo. Vandaag dus 7 weken. Hoever ben jij?

4 jaar geleden

Reactie op Coxxxje

Hoi. Hier ook iemand uit Amersfoort! Bij welke praktijk zit je? Ik heb nog ...
Ik 14 april... Zit bij de kei.. staat op hun fb pagina... Waar zit jij?

4 jaar geleden

Reactie op Coxxxje

Hoi. Hier ook iemand uit Amersfoort! Bij welke praktijk zit je? Ik heb nog ...
Ik ben nu 5+1. Met de echo ben ik bijna 10 weken

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Ik heb vrijdag eerste echo staan in ziekenhuis in Brabant, ook na IUI. Heb ...
Welk ziekenhuis zit je? Ik in t jbz en ik kreeg een bericht via hun forum. Alleen was dat vaag met wat ze gingen afzeggen..

4 jaar geleden

Hier over 1,5 week de eerste echo en zit met hetzelfde. Voor ons een extra vroege echo ivm 3 eerdere miskramen. De vraag is of de echo überhaupt doorgaat en zo ja, dan moet ik alleen. Ik heb met mijn man afgesproken dat we via Whatsapp gaan videobellen. Dan krijgt hij iig tegelijk dezelfde informatie. Het is heel erg balen