292 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op cindyjasper

Regio purmerend mag de partner gelukkig wel gewoon mee. Ik moet er niet aan ...
Hi, heb je dat ergens gelezen? Ik heb een afspraak volgende week voor een 1e (vroege) echo. Ik hoop niet dat ik morgen wordt gebeld... ik heb namelijk geen mail ontvangen.

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad en de dag erna precies zo’n zelfde e-mail ontvangen.. Aankomende maandag heb ik een intakegesprek met mijn verloskundige. Deze zal telefonisch plaatsvinden ivm Corona.. Best jammer .. beperkt op een of andere manier toch de enthousiasme alhoewel ik het natuurlijk wel heel goed begrijp! Succes allemaal en hopelijk is alles snel weer voorbij!

4 jaar geleden

Degene die alleen moeten komen is dat alleen in t ziekenhuis of ook bij kleine verloskundige praktijken?

4 jaar geleden

Wat een teleurstelling! Ik heb over 12 dagen de eerste echo en ook bericht gehad. Gelukkig mag mijn partner mee naar de echo mits we geen klachten hebben. In baarn maken ze gelukkig nog uitzonderingen. Succes!!

4 jaar geleden

Ik ga vd week bellen voor de aanmelding/ eerste afspraak, ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen...

4 jaar geleden

Afwachten dan maar. Ik heb nog niets vernomen van de verloskundige praktijk. Nu 6 weken zwanger en 3 april pas eerste echo. Hopelijk is het dan al die gekkigheid weer overgewaait.

4 jaar geleden

Afwachten dan maar. Ik heb nog niets vernomen van de verloskundige praktijk ...
Wij ook 3 april eerste echo cho 😍 Maar wel een mail gehad van verloskundige of ik alleen wil komen. Hoop ook dat het tegen die tijd beter gaat en die maatregel niet meer van toepassing is.

4 jaar geleden

Ik moet mijn echo donderdag krijgen en ik heb nog niks gehoord! Ik had al zo veel zenuwen en dit helpt echt niet! Morgen maar even bellen voor duidelijkheid

4 jaar geleden

Reactie op Mamsie2

Degene die alleen moeten komen is dat alleen in t ziekenhuis of ook bij kle ...
Ook bij kleine praktijken :(

4 jaar geleden

Na deze topic gelezen te hebben keek ik ook bij mijn verloskundige op de website. Helaas mijn vriend mag ook niet mee de eerste echo😭

4 jaar geleden

Reactie op lauramm

Welk ziekenhuis zit je? Ik in t jbz en ik kreeg een bericht via hun forum. ...
MMC Veldhoven, en daar staat op de website nu specifieke info rondom zwangerschap en bevalling.

4 jaar geleden

Reactie op Mamsie2

Degene die alleen moeten komen is dat alleen in t ziekenhuis of ook bij kle ...
Bij (kleine) verloskundige praktijken

4 jaar geleden

Oh echt. Ik heb nog niks gehoord misschien omdat het pas over 2 weken onze 1e echo is.

4 jaar geleden

Pfff... Ik begrijp je tranen. Ik ben er gister achter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben (5e zwangerschap) na een miskraam in januari. Ik moet er niet aan denken om de eerste echo alleen te moeten doen, het beeld van toen staat nog te vers in mijn geheugen. Ik moet echt mijn partner naast me hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Pfff... Ik begrijp je tranen. Ik ben er gister achter gekomen dat ik opnieu ...
Same story here.. ik denk dat we moeten afwachten. Ik mag 1 april en jij? 🍀

4 jaar geleden

Bij mij staat het nu ook op de site van de verloskundige. Mijn partner mag ook niet mee. Ben bijna 7 weken zwanger van ons eerste kindje dus heb net lopen huilen. Zo jammer dat we de eerste echo (24 maart) niet samen kunnen beleven.

4 jaar geleden

Reactie op Baby0907

Same story here.. ik denk dat we moeten afwachten. Ik mag 1 april en jij? � ...
Ik heb nog geen afspraak gemaakt. Ben er gister achter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben. Ga er vanuit dat ik met 6 a 7 weken mag komen ivm miskraam in januari. Dat zal over 3 weken zijn.

4 jaar geleden

Hier gelukkig nog niks gehoord van verloskundige. Er staat ook niks op hun website. Dinsdag eerste echo van eerste kindje dus ik wil absoluut dat mn vriend natuurlijk meegaat!

4 jaar geleden

Hier ook zijn de richtlijnen van het rivm

4 jaar geleden

Reactie op Antoinette1983

Ik heb nog geen afspraak gemaakt. Ben er gister achter gekomen dat ik opnie ...
Aahh even afwachten 🥰