292 Reacties

4 jaar geleden

Is dit in belgie of nederland?

4 jaar geleden

Ik kreeg net ook een mail dat landelijk bepaald is geen partner of kinderen mee te nemen tijdens afspraken😭 (en dus echo’s) in ieder geval tot 31 maart

4 jaar geleden

Bij mijn VK mogen partners wel mee naar echo's, maar niet naar de overige afspraken

4 jaar geleden

Hier mag alleen de partner mee als het de eerste echo is.. tot nu toe! Hopelijk blijft het zo! 27 maart de echo van onze eerste!

4 jaar geleden

Op de site van het ziekenhuis waar ik ga staat: we vragen je uitdrukkelijk om niet naar het ziekenhuis te komen tenzij je door ons wordt opgebeld. Het is nog even wachten tot mijn echo, maar ik ga ervan uit dat ze mij voor een 9-weken-echo niet gaan opbellen. Tja, hopelijk voor die van 12 weken wel he dan.

4 jaar geleden

Reactie op angela94x

Hier mag alleen de partner mee als het de eerste echo is.. tot nu toe! Hope ...
Ah dat is fijn voor jullie! Waar is dat? Hoop dat het zo blijft

4 jaar geleden

Hier in Oss zijn bij mijn vk extra maatregelen genomen: alle echo’s vroeger dan 11 weken/groei echo’s/ligging echo’s/pretecho’s worden niet meer gedaan.. Er staat geen tijdsspan bij oid, wat naar is want ik heb de mijne (9 weken) 10 april gepland staan. Even afwachten of die wel doorgaat 😔 Het geeft ook niet echt een fijn gevoel dat je niet altijd terecht kunt als je het idee hebt dat er iets mis is, vooral bij je eerste zwangerschap. Ik begrijp de maatregelen uiteraard, maar je mist toch een heel stuk van de zwanger-zijn-ervaring, naar mijn mening.

4 jaar geleden

Kunnen jullie erbij zetten mischien waar in welke stad / provincie dit van toepassing is.. daar hebben andere ook wat aan.. nu is iedereen in paniek.. tot nu toe in bij mij in Limburg Nederland niks gehoord

4 jaar geleden

Reactie op babyfever

Kunnen jullie erbij zetten mischien waar in welke stad / provincie dit van ...
heb vanavond een mail gehad dat ik in noord limburg niet met partner/kinderen of andere mensen mag komen. afspraken worden wat korter

4 jaar geleden

Reactie op babyfever

Kunnen jullie erbij zetten mischien waar in welke stad / provincie dit van ...
Ik doe een betaalde echo in weert 😰 morgen vroeg 08.45 dat is echt ons geluk denk ik! Mijn andere echo is over dikke 2 weken in Roermond bij de verloskundige waar ik de rest moet lopen , daar zullen we die dans niet ontspringen denk ik 🤕

4 jaar geleden

Nou hier in Hoogerheide mogen we helemaal niet meer komen,, ook niet zonder partner! Alle vroege echo's gaan niet door pas met 10-12 weken wat een drama zeg! Zo ontzettend balen

4 jaar geleden

Reactie op Jolijntje

Nou hier in Hoogerheide mogen we helemaal niet meer komen,, ook niet zonder ...
Ik kom ook uit omgeving hoogerheide, maar heb nog niks gehoord. Ben jij gebeld of gemaild? Zit je bij verloskundigepraktijk ZWH?

4 jaar geleden

Ik had zelf ook geen mail oid ontvangen, maar toen even op de site van de verloskundige bij nieuws gekeken. Daar stond wel de nodige informatie. Dus misschien daar even kijken...

4 jaar geleden

Ik kreeg net een mail van de andere verloskundige praktijk. Ze hebben regionaal afgesproken dezelfde regels te hanteren. FaceTime it is. 🤳

4 jaar geleden

Ik mag donderdag komen voor de echo!! Zo opgelucht.. al moet ik alleen.. maar we bellen tijdens!

4 jaar geleden

Ik mag wel samen met mn man morgen 🥳🥳🥳 Zo blij!

4 jaar geleden

Wij waren indd de dans ontsprongen. Sinds gister avond zijn deze afspraken gemaakt. Omdat wij al gepland stonden konden we gewoon komen. Pret echo’s en niet noodzakelijke echo’s gaan de komende maand niet door bij ons in weert/Roermond Limburg. Volgens mij is dit wel landelijk zoiezo voor de komende maand

4 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Ik mag donderdag komen voor de echo!! Zo opgelucht.. al moet ik alleen.. ma ...
Ik heb hetzelde! Fijn gevoel he dat het door kan gaan!!!

4 jaar geleden

Vgmij gaan alle medische echo's gewoon door. Dus ook je eerste (vitaliteits) echo en zeker als je pcos hebt!

4 jaar geleden

Ik heb zojuist gebeld voor de intake (gister positieve test in mn handen😍). Mij werd vertelt dat alleen de termijnecho en 20 wrken echo doorgaan. Dit omdat een vroege echo geen medische noodzaak is, deze is er meer voor bevestiging en geruststelling. Ik heb 9 april mijn eerste afspraak en hopelijk ook een echo.. dit konden ze helaas niet beloven gezien de maatregelen en de kans op verlening van deze maatregelen. Ik hoop het zo dat deze doorgaat.. dit is mijn eerste zwangerschap en dus toch wel beetje onzekerheid. Daarnaast zou ik het mijn familie na de eerste echo zo graag willen vertellen.. maar wel echt pas na de eerste echo.. wordt al lastig om mn mond te houden tot de 8ste week.. laat staan tot de 12e😱