33 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op MommyMonroe

Mijn moeder gaf aan dat een badlaken erover kan helpen.. 馃槀 wat een ellende ...
Dat heb ik idd bij de 1e en 2e ook gedaan (en beide keren voor 'niks' 馃槄). Helpt wel iets, maar zet ook geen zoden aan de dijk hoor.

3 jaar geleden

https://www.action.com/nl-nl/p/puppy-trainingpads-xl-/ Ik las deze tip ergens en heb ze in huis gehaald 馃槀馃槵

3 jaar geleden

Online waterdichte molton besteld

3 jaar geleden

Ik heb online bij bol een matras beschermer besteld. 32 euro en geen gekraak en matras is 100%beschermd

3 jaar geleden

Ik heb een baby molton laken van de Hema. Tip van de kraamverzorgster. Die leg je dan gewoon dwars onder je hoeslaken ter hoogte van je kont. Kost 12 euro

3 jaar geleden

Reactie op Kimmie88

Ik heb een baby molton laken van de Hema. Tip van de kraamverzorgster. Die ...
Bedankt voor de goede tip! Daar moest ik sowieso nog een extra van halen馃憤馃徏

3 jaar geleden

Ikea heeft ook waterdichte moltons

3 jaar geleden

Ik heb hem van de Ikea, Grusnarv. Ligt alsof er niets extra's op zit, geen gekraak en 100% water dicht. Mijn nichtje heefr hem namelijk al uit getest 馃槀

3 jaar geleden

Ik heb hem van de Ikea, Grusnarv. Ligt alsof er niets extra's op zit, geen ...
Is die ook voor 2 persoon ? Kon dat niet vinden op de site... Of heb je m alleen aan jouw kant?

3 jaar geleden

Reactie op Ess87

Is die ook voor 2 persoon ? Kon dat niet vinden op de site... Of heb je m ...
Ja hoor. Ze hebben ze in 4 maten. Bij "afmeting" zie je een pijltje staan. Als je daar op klikt komen ze te voorschijn en kun je kiezen 90 x 200 140 x 200 160 x 200 180 x 200 Ik heb zelf de 180 x 200

3 jaar geleden

Ik heb een waterdichte molton op bed. Daar merk je niks van. Ik heb wel 2 eenpersoonsmatrassen

3 jaar geleden

Reactie op BabyGirl1

Ik heb een waterdichte molton op bed. Daar merk je niks van. Ik heb wel 2 e ...
Misschien een stomme vraag. Maar doe je op die molton nog een hoeslaken of slaap je alleen op die molton?

3 jaar geleden

Reactie op Mamajes

Misschien een stomme vraag. Maar doe je op die molton nog een hoeslaken of ...
Nog een hoeslaken erop. Molton hoeft namelijk dan niet wekelijks in de was.