9 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben zelf de Mutsy Nio (miskoop van de eeuw geweest) en hebben dit meerijdplankje erbij. Het was even met erop maken beetje puzzelen en daardoor niet altijd even soepel meer met inklappen. De bevestiging die je eraan laat zitten, waar je het plankje steeds inklikt. Die zorgen ervoor dat het clipje waarmee je hem opgevouwen op 'slot' zet wat zwaarder gaat. (Kan het niet anders omschrijven😅) Maar ons hele frame is al zo krom als een hoepel na 5mnd gebruik was dat al, dus vandaar ook miskoop van de eeuw voor ons.
Maar ach nog een paar maandjes en dan is het voor ons waarschijnlijk wel klaar en dan gaat onze jongste in de buggy en de oudste loopt dan wel mee.
Dat ze kunnen zitten op het meerijdplankje is voor jonge kindjes echt wel een must. Onze oudste was 1jr en 4mnd toen haar zusje kwam, maar toen kon ze echt nog niet staan op zo'n meerijdplankje en ze was al supersnel met lopen en staan. Maar als je evt een duowagen overweegt, zou ik dat altijd doen ipv meerijdplankje. Ik heb me groen en geel geërgerd aan het niet fatsoenlijk kunnen lopen met zo'n plankje want je moet dan echt naast de kinderwagen lopen.
één jaar geleden
Reactie op Mx3
Wij hebben zelf de Mutsy Nio (miskoop van de eeuw geweest) en hebben dit me ...
Ja ik ben ook nog niet super blij met deze mutsy, maar is nog goed genoeg voor de 2de. Onze dochter is straks 2 jaar en 4 maand, dus dat scheelt wel een stuk. Ze loopt al prima en best lang, maar soms heeft ze er geen zin in. Maar zo'n plankje lijkt me ook wel weer irritant.. misschien moet ze maar wat meer oefenen op de loopfiets
één jaar geleden
Reactie op Diedietje
Ja ik ben ook nog niet super blij met deze mutsy, maar is nog goed genoeg v ...
Ik ben er ook nog niet overuit , onze musty is van mp en koste niet veel en meerijdplankje zat erbij. We gaan het wel zien, anders wil ik een duobuggy van mp aftrekken. Hanna is straks ook zo iets idd 2 jaar en 3 maanden mits deze meneer opschiet.... anders is het 4