94 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan ons meisje Fien noemen 💕🥰

3 jaar geleden

Reactie op KimJ123

Wij gaan ons meisje Fien noemen 💕🥰
Leuk! Ons dochtertje heet Fiene😃

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor Sophie. Dat is ook mijn tweede naam 😊

3 jaar geleden

We hebben al een Renske en een Niene..onze derde vermoedelijk "Nel"

3 jaar geleden

Als we nu weer een meisje had geworden had het waarschijnlijk Aafke geworden.. maar het is een jongen haha Lotte Noa Emma Saar vindt ik ook leuke namen

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde🙈🤣

3 jaar geleden

Fay 🥰

3 jaar geleden

Ons meisje gaat Shalisha heten💗

3 jaar geleden

Wij hebben de naam Mia gekozen 🥰

3 jaar geleden

onze dochter heet Flo, in november krijgt ze er een zusje bij, maar vinden totaal geen naam, zouden het graag kort uniek en vlaams zien

3 jaar geleden

Bij ons had ze Mae geheten, maar het is een jongen. Toch vind ik Mae of May nogsteeds een hele leuke naam😍 Onze oudste heet Hailey❤️

3 jaar geleden

Onze dochter heet Nena Johanna (roepnaam Nena) en in november verwachten wij nog een kleine dame die wij Lily Aurora (roepnaam Lily) gaan noemen❤

3 jaar geleden

Reactie op MamavanHaileyMarcus

Bij ons had ze Mae geheten, maar het is een jongen. Toch vind ik Mae of May ...
Onze oudste heet Mae 🥰

3 jaar geleden

Ik krijg een tweeling :) een jongen en een meisje. Het meisje gaat Fenna heten en voor de jongen ben ik nog aan het twijfelen tussen Yitse en Mauro :)

3 jaar geleden

Wij noemen onze dochter kaylee🎀🧸

3 jaar geleden

Ik was er al over uit en mijn vriend begint het nu ook mooi te vinden omdat hij in het begin toch twijfelde maar hij kan ook geen leukere naam vinden. Ons meisje gaat “hoogstwaarschijnlijk” Melodi heten. ☺️

3 jaar geleden

Hailey Romée Livia Olivia Isabella Lizzy Noa(h) 💖💖💖

3 jaar geleden

Wij twijfelen tussen Zoë en Sophie. Mijn vriend wilt het liefste Zoë en ik Sophie haha. Wat vinden jullie?

3 jaar geleden

wij wilde sophie voor een meisje.

3 jaar geleden

Hier mijn meisje naam 🥰