29 Reacties

6 jaar geleden

Hardstikke leuk! Heb zelf ook veel okergeel gebruikt in het kamertje van mijn zoontje. Ben niet zo van het blauw of roze.

6 jaar geleden

Heel mooi voor beide geslachten

6 jaar geleden

Stonegreen kan ook prima voor beide. Ik krijg een jongen dus wordt gecombineerd met basiskleuren. Als het een meisje was geweest had stonegreen ook prima met zacht oudroze gekund. Kun je alle kanten mee op en geeft een rustige uitstraling. Maar okergeel met wit en grijs zijn ook prima kleuren voor een jongen

6 jaar geleden

Mintgroen

6 jaar geleden

Oker geel kan prima hoor!! Ik ken 2 mensen met jongens die dit ook gebruikt hebben

6 jaar geleden

Tof hoor! En alheeft iemand er een mening over, het is jullie idee en kamertje! 😉 Ik kies ook zeker niet voor blauw, roze wel (morgen pretecho 😍) maar dan echt de oud roze kleur. De wat stoerdere zeg maar. En voor de jongetje groen!

6 jaar geleden

Wij hebben wit, antraciet en pastelgroen. 😍 ben zelf niet zo van okergeel, maar kan volgens mij prima voor beide geslachten 👍

6 jaar geleden

Heel toevallig hadden wij de kamer die de babykamer gaat worden in december lauriergroen geschilderd met okergele gordijnen. Vooral omdat het momenteel onze eetkamer is (eettafel verhuisd naar de woonkamer straks) en wij vinden dit prima kunnen voor beide geslachten.

6 jaar geleden

Ik vind het heel leuk en vrolijk voor een jongetje en een meisje. Goede keus. Ik ben zelf alleen niet zo'n fan van grijs maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik zou het doen! Ik heb zelf wit met een soort van licht pastel groen gedaan, aangezien we ook nog niet weten wat het word.

6 jaar geleden

Ik ben helemaal gek van grijs en bij mijn eerste zoon was de kamer ook wit met grijs en grijs verschillende tinten gebruikt

6 jaar geleden

Waarom zouden sommige kleuren niet bij jongens of meisjes passen? Mijn zoon draagt ook weleens een roze trui, daar is toch niets mis mee?

6 jaar geleden

Kan prima hoor, super leuke combinatie! Wij hebben zelf leemgroen met wit en zwart, al geschilderd voordat we het geslacht wisten 👌

6 jaar geleden

Wij gaan de kamer heel licht grijs schilderen, meubels zijn iets donkerder grijs en dan afwerken met mintgroene accenten dit was het plan al nog voor we het geslacht wisten. Vooral omdat we deze kamer gaan blijven gebruiken als baby kamer dus ook voor de volgend. Nu is het een meisje maar misschien volgende keer een jongen en dan moet het bij beide passen

6 jaar geleden

Wij hebben zelf een hele lichte Taupe kleur genomen. Dat past ook bij beide en je kan allerlei kleurtjes eraan toevoegen als je dat wilt.

6 jaar geleden

Kan prima voor een jongen. Deze kleuren zijn nu helemaal hip. Me vriendin heeft ze ook voor haar zoon

6 jaar geleden

Wij hebben okergeel en denken dat het een jongen gaat worden :)

6 jaar geleden

Wij gaan voor steengroen en wit en een zacht mint kleur gordijnen gemêleerd met wat grijs

6 jaar geleden

Reactie op MamaM88

Wij hebben okergeel en denken dat het een jongen gaat worden :)
De kat gast al even proef liggen, snurkt lekker zo

6 jaar geleden

Dat gaat voor bijde. Tis wat je gebruikt om het aan te kleden wat het geslacht bepaalt

6 jaar geleden

Wij zitten ook te denken aan okergeel maar dan in combinatie met bruin/rood/terracotta of diepdonkerblauw. Wij weten ook nog niet wat het wordt :) de aankleding zal er voornamelijk voor zorgen dat het bij een jongen of meisje hoort.