Hallo allemaal!
Wij weten het geslacht van ons kindje nog niet, hopelijk weten wij dat 2 juni. Nou had ik een vraag we hadden al wel een mooi idee voor de babykamer okergeel met wit en grijs. Nou zou dat prima voor een meisje kunnen. Nu is mijn vraag kan het ook voor een jongen..? Of kunnen we toch beter voor een jongen een andere kleur kiezen.
Stonegreen kan ook prima voor beide. Ik krijg een jongen dus wordt gecombineerd met basiskleuren. Als het een meisje was geweest had stonegreen ook prima met zacht oudroze gekund. Kun je alle kanten mee op en geeft een rustige uitstraling. Maar okergeel met wit en grijs zijn ook prima kleuren voor een jongen
Tof hoor! En alheeft iemand er een mening over, het is jullie idee en kamertje! 😉 Ik kies ook zeker niet voor blauw, roze wel (morgen pretecho 😍) maar dan echt de oud roze kleur. De wat stoerdere zeg maar. En voor de jongetje groen!
Heel toevallig hadden wij de kamer die de babykamer gaat worden in december lauriergroen geschilderd met okergele gordijnen. Vooral omdat het momenteel onze eetkamer is (eettafel verhuisd naar de woonkamer straks) en wij vinden dit prima kunnen voor beide geslachten.
Ik vind het heel leuk en vrolijk voor een jongetje en een meisje. Goede keus. Ik ben zelf alleen niet zo'n fan van grijs maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik zou het doen! Ik heb zelf wit met een soort van licht pastel groen gedaan, aangezien we ook nog niet weten wat het word.
Wij gaan de kamer heel licht grijs schilderen, meubels zijn iets donkerder grijs en dan afwerken met mintgroene accenten dit was het plan al nog voor we het geslacht wisten. Vooral omdat we deze kamer gaan blijven gebruiken als baby kamer dus ook voor de volgend. Nu is het een meisje maar misschien volgende keer een jongen en dan moet het bij beide passen
Wij zitten ook te denken aan okergeel maar dan in combinatie met bruin/rood/terracotta of diepdonkerblauw. Wij weten ook nog niet wat het wordt :) de aankleding zal er voornamelijk voor zorgen dat het bij een jongen of meisje hoort.