33 Reacties

4 jaar geleden

Is dat niet je baarmoeder die hem zet ter voorbereiding van wat komen zal?

4 jaar geleden

Ja ik ook 🤨

4 jaar geleden

Hoi, hier 6 weken en 2 dagen. Ja af en toe wel eens een menstruatie kramp. Volgens mij hoort dit er een beetje bij? Ik heb een echo gehad met 5 weken en 4 dagen. Het zag er allemaal netjes uit. Dus die krampen maken mij niet heel bang.

4 jaar geleden

Ja ik heb dit ook! Iedere x als ik naar de wc ga hoop ik dat er geen bloed komt.. want het voelt echt als beginnende menstruatie krampen. 😩

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken, ook regelmatig last van. Vooral einde vd dag. Dit is mijn 2e zwangerschap en had het bij de eerste ook. Verloskundige gaf toen aan dat het waarschijnlijk komt doordat er vanalles aan het groeien is in je buik🙂.

4 jaar geleden

Reactie op Suuzzerd

Ja ik heb dit ook! Iedere x als ik naar de wc ga hoop ik dat er geen bloed ...
Ja precies dit!

4 jaar geleden

Ik nu ook 6 weken en ook al 2 dagen lichte krampen. Ook wel de hele dag misselijk dus hoop dat het er gwn bij hoort! 🙏🏻

4 jaar geleden

Hier ook, af en toe beangstigt het me wel hoe intens de krampen zijn. Gelukkig nemen ze ook weer af en bloed ik niet. Vandaag 6+5.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde ben nu 6+2 weken en heb al een kleine week menstruatie krampen .. net bij dokter geweest en bloed laten nemen morgen weet ik meer normaal is het heel normaal maar toch voor de zekerheid eens laten controleren

4 jaar geleden

Reactie op Ashley24michael

Hier hetzelfde ben nu 6+2 weken en heb al een kleine week menstruatie kramp ...
Kan inderdaad geen kwaad om het te laten checken

4 jaar geleden

Had ik ook behoorlijk last van. Is inmiddels gelukkig een stuk minder geworden. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen 😊 Die krampen stelde mij eigenlijk een soort van gerust, wetende dat mijn baarmoeder druk bezig is ter voorbereiding. Nu ik de krampen niet echt meer heb maakt ik me juist een beetje zorgen of alles nog wel goed gaat 😝 Vroege echo is afgezegd dus wordt nog zo’n 5 weekjes wachten om te kijken of alles goed gaat ☺️

4 jaar geleden

Ik had dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook een week lang. En dan heel erg heftig. Ze waren toen heftiger dan dat het met een ongesteldheid was. Zo erg dat ik met vlagen niet rechtop kon staan. Begon op een gegeven moment ook kleine beetjes helder bloed te verliezen. Geen idee wat het was, maar uiteindelijk een gezonde zoon gekregen. Zal inderdaad wel met het veranderen van de baarmoeder te maken hebben :)

4 jaar geleden

Hier bijna vijf weken en dagelijks ook wel wat pijnaanvallen. Maar zolang ik niet bloed, ben ik er gerust op!

4 jaar geleden

Reactie op loess

Hier bijna vijf weken en dagelijks ook wel wat pijnaanvallen. Maar zolang i ...
Hier net hetzelfde

4 jaar geleden

Hier 5+2 en heb idd ook steeds het gevoel bannen aankomende menstruatie . Zo te lezen niet de enige gelukkig. Zal er wel bij horen dan 👶🏼

4 jaar geleden

Reactie op DaisyDees89

Hier 5+2 en heb idd ook steeds het gevoel bannen aankomende menstruatie . Z ...
*van een

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Af en toe zo'n vlaag van kramp, net iets milder dan voor mijn menstruatie. Ben nog maar 4+4. Maar heb het idee dat het er bij hoort.

4 jaar geleden

In de meeste gevallen kan het geen kwijt omdat dit krampen kunnen zijn omdat je baarmoeder oprekt, je blaas aan de kant duwt, plaats maakt voor groei en bandenpijn. Kan geen kwaad om te laten controleren en zeker bij aanhoudende scherpe pijn, problemen bij plassen en koorts.

4 jaar geleden

Reactie op MrsBaraka

In de meeste gevallen kan het geen kwijt omdat dit krampen kunnen zijn omda ...
Ik bedoelde *kan het geen kwaad

4 jaar geleden

Ik ben 7 weken en ik heb de afgelopen 2 weken precies dat gevoel gehad.