33 Reacties

4 jaar geleden

Hallo, hier 4 + 3 weken zwanger en ook af en toe flinke menstruatie achtig krampen.

4 jaar geleden

Hallo, Ik werd deze ochtend wakker van een enorme pijnscheut diep vanonder. Ik moest wel gaan plaasen, het was na het plassen. Het is nog even blijven duren en nu overgegaan naar zeurend. Ik heb geen bloed verloren . Nu voel ik zo wat pensttuatiepijn ook. Is dat voor jullie herkenbaar? Met gans dat Corona gebeuren zijn de artsen bijna niet bereikbaar...

4 jaar geleden

Waar moet ik beginnen...Ik heb dit weekend heel veel kramp in mijn onderbuik met bloedingen( vergeleken met menstruatie bloed) gehad. Ben zaterdag naar de huisartsenpost geweest . Ze konden geen echo maken . Was toen 5+1 weken. Heel het weekend gebloed maar stuk mínder. Maandag contact eigen gynaecoloog, kreeg de opdracht om di ochtend zwangerschapstest te doen en als deze positief is op controle te komen. Vrijdag staat deze gepland ben dan 6+1 weken . Iemand ook bloed verlies gehad ? En uiteindelijk toch zwanger? Heb gerouwd omdat ik er vanuit ging dat ik een miskraam heb gehad......

4 jaar geleden

Waar moet ik beginnen...Ik heb dit weekend heel veel kramp in mijn onderbui ...
Hey, ik heb ook last van bloedverlies en gisteren een echo gehad om te kijken of het vruchtje er nog zit. Gister was ik 5w5d en de zwangerschap is nog steeds aan het ontwikkelen! Bloedingen hoeven niet perse slecht te zijn. Heel veel succes vrijdag!!!

4 jaar geleden

Reactie op Julia_

Hey, ik heb ook last van bloedverlies en gisteren een echo gehad om te kijk ...
Bedankt voor je reactie 🙏 ik ben de dagen aan het aftellen ( minuten beter gezegd). Ik reken nergens op maar zou wel geweldig zijn als ik nog zwanger ben .

4 jaar geleden

Voor mij is dit de vijfde zwangerschap. Elke zwangerschap last van gehad en nu weer. Zo lang er geen bloed is reken ik er gewoon op dat het het groeien van de baarmoeder/banden pijn is. Hoort er toch wel bij. Hoe vervelend en onzekermakend het ook is!

4 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Hallo, Ik werd deze ochtend wakker van een enorme pijnscheut diep vanonde ...
Kan het niet zijn dat het eitje zich genesteld heeft ergens? Ik had zon zelfde soort steek de dag voor dat ik een positieve test had.

4 jaar geleden

Bedankt voor je reactie 🙏 ik ben de dagen aan het aftellen ( minuten beter ...
Hoe gaat het nu met je?

4 jaar geleden

Reactie op RiejanneDeHeer-Ponse

Kan het niet zijn dat het eitje zich genesteld heeft ergens? Ik had zon zel ...
Hoi , Intussen al laat avond en het gaat wel oké. Ik ben geen bloed verloren en de pijn gaat redelijk. Af en toe een kleinere pijnscheut,maar ook aan de linker kant nu. Ben een stuk minder zorgelijk intussen. Dankjewel iedereen

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Hoe gaat het nu met je?
Hoi MR 24 , Is deze vraag aan mij gericht? Gaat intussen al stuk beter ,dankjewel ! Kleinere pijntjes de ganse dag door ,maar zeker te doen. De schrik van deze ochtend is gaan liggen Dankjewel x

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Hoe gaat het nu met je?
Bedankt voor het vragen ❤ ik ben nog anderhalve dag in onzekerheid.

4 jaar geleden

Wat vervelend! Ik ben ook 6 weken zwanger en ontzettend last. Ik probeer me niet al te veel zorgen te maken. Ik lees overal dat het kan komen door de groeiende baarmoeder. Succes!