11 Reacties
één jaar geleden
Misschien is hij er aan toe om geen slaapje meer te doen. Mijn dochter weigerde al vanaf haar eerste haar slaapjes, en slaapt vaak alleen nog maar overdag als ze ziek is.
één jaar geleden
Reactie op DaniëlleS
Oke, ik dacht dat dit tot 3 jaar zou duren, dat dan de slaap eraf ging
Verschilt denk ik per kind, mijn zusje heeft ook een kleine van anderhalf en die slaapt nog wel overdag.
één jaar geleden
Wij hebben t vorige week ook een paar dagen gehad dat hij niet wilde. Als hij blijft liggen en niet huilt liet ik hem ook liggen ene x viel hij toch even in slaap andere x niet. Er waren ook dagen dat hij de tent afbrak en dus niet sliep. Dan maar niet dacht ik... hij houdt t prima vol hoe moe hij ook is
Deze week slaapt hij alweer elke dag tussen de 2 en 3 uur zonder problemen.
één jaar geleden
Kan ook weer een sprongetje/slaapregressie dingetje zijn. Volgens mij is dat rond de 2 jaar weer aan de orde. Dus ik zou daarom niet meteen vanuit gaan dat hij helemaal geen middagslaapje nodig heeft. Natuurlijk is elk kind anders en kan dat voor jouw kind wel gelden. Maar het kan dus ook gewoon een fase zijn.
Mijn dochter doet momenteel ook moeilijker met het naar bed brengen s middags, maar valt wel altijd gewoon in slaap nog.
één jaar geleden
Hier ook zoontje is 2 jaar en 1 maand en de ene keer geeft hij er wel aan toe en de andere keer niet
één jaar geleden
Me kleine slaap nog ze is nu twee tussen de middag gewoon in bed doen ook al huilt ze. Ga ik even Ai een beetje bij der hoofd valt ze in slaap soms vertikken ze het hoor
VRIEND
één jaar geleden
Mijn zoontje slaapt ook niet meer ieder slaapje. Wel breng ik hem gewoon naar bed, volgens structuur, en ooit valt hij in slaap, en andere keer "speelt/kletst" hij het uurtje vol.
Ik hou hem 1 uur in bed als hij niet wil slapen om toch wat rust te pakken maar ook voor mezelf om iets te doen in dat uurtje aan huishouden bijv, of gewoon even niks doen en rustig bakje koffie drinken haha. Voordeel is dat hij dus niet huilt of iets dan. Hij slaapt nog gemiddeld 2 a 3 middagen per week.
één jaar geleden
Reactie op Anneke501
Kan ook weer een sprongetje/slaapregressie dingetje zijn. Volgens mij is da ...
Jaa dit.. wij zitten ook echt in slaap regressie. Alles is moeilijk. Middagslaapje gelukt met erbij blijven zitten tot ze slaapt.. savonds zelfde drama. Proberen consequent te zijn, lukt niet altijd 😢 zo intensief opeens.