9 Reacties
2 jaar geleden
Verschilt per kind denk ik. Mijn nichtje was ook snel klaar met slaapjes! Rond 14 maanden was ze gewoon wakker en dat ging prima! Terwijl mijn dochtertje echt om half één instort en het nog nodig heeft. Zo slaapt het ene kind misschien 45 min en is daarna fris en fruitig en slaapt het andere kind 2,5 uur en ligt er ondanks dat weer om half zeven in.
2 jaar geleden
Wij brengen onze dochter altijd naar haar bedje 's middags. Meestal slaapt ze, maar soms gaat ze rustig spelen. Dan laat ik haar daar even tot rust komen en kan ze zelf kiezen of ze wil blijven spelen of toch haar bed in wil. Als ze niet huilt, rust ze daar soms toch nog 1.5 uur uit.
2 jaar geleden
Reactie op Sannecl92
Verschilt per kind denk ik. Mijn nichtje was ook snel klaar met slaapjes! R ...
Ja als het voorkomt dat ze wel gaat slapen is ze daarna totaal niet meer te genieten, en dan slaapt ze in de avond ook ontzettend laat. Soms twijfel ik er wel eens aan of ze het echt niet nodig heeft, ook omdat als ik haar in de avond op bed leg ze zo is vertrokken.
2 jaar geleden
Reactie op Sannecl92
Verschilt per kind denk ik. Mijn nichtje was ook snel klaar met slaapjes! R ...
Klopt 7u half 8 is het hier bedtijd en dan is ze gewoon moe. Ze heeft altijd veel geslapen ook als baby al. En wat ze een keer niet slaapt of minder slaapt haalt ze ook weer een keer in meestal
2 jaar geleden
Mijn zoontje wordt rond 8u wakker en gaat rond 14 uur pas een dutje doen. Meestal 3 uur lang soms langer zelfs waardoor hij savonds pas na 22 uur weer slaapt. Ik zou willen dat hij rond 20u ging slapen maar zit er niet n. Zo had ik een keer zn dutje geskipt en hem om 19u in bed gedaan, was hij om 20u al wakker 😅 dus volg je kind gewoon zou k zeggen 😊
2 jaar geleden
Dochter slaapt ‘s middags nog 2 of 2,5 uur. Wel merk ik de laatste tijd dat ze soms minder slaapt ‘s middags. Dan hoor ik haar eerst spelen in bed en dan een half uurtje slapen en vervolgens weer spelen. Vaak laat ik haar dan wel 2 uur in bed liggen, zo lang ze niet huilt, san rust ze toch een beetje uit.
2 jaar geleden
Mijn dochter wordt tussen half 8 en 8 uur in de ochtend wakker en gaat vaak rond 1 uur naar bed en dan slaapt ze toch nog 1.5 tot 2 uur. En dan gaat ze savonds weer rond 7 uur half 8 naar bed toe.