20 Reacties
2 jaar geleden
Mega herkenbaar het is hier een week al een drama, ochtend slaapjes over geslagen wil niet. Leg ik haar in de ochtend op bed slaapt ze amper een halfuur, middag slaapjes slaat ze de laatste dagen al over, wat uit als resultaat een kind dat overal om huilt, en amper te genieten is. Vanmiddag haar op bed gehad en sliep maar een kwartier. Ze is overduidelijk moe maar op bed leggen is een ramp. Dus alle tips welkom, merk dat ze wel weer tanden krijgt en dat haar Humeur daar ook mee te spelen heeft.
2 jaar geleden
Ja, hier ook! Echt waardeloos… en dan opeens een dag waarop het geen probleem is, dus dan hoop je dat het over is, maar nee hoor…
2 jaar geleden
Yep, ik herken dit ook bij m'n zoontje van bijna 15 maanden.
Zal idd deze leeftijd zijn 🤔
2 jaar geleden
Yes hier ook! Bij ons accepteert ze het nog om in de kinderwagen horizontaal te worden gelegd met tut en deken eroverheen en dan wandelend in slaap.. is geen echte oplossing maar voor nu doe ik het toch zo: slaapt ze in ieder geval… de slaap is nog wel echt nodig inderdaad 😴
2 jaar geleden
Was hier ook. En dan idd als ik terug in de kamer kwam om tutjes en knuffels weer in bed te leggen en wegging was het krijsen. Maar mijn babyphone (luvion prestige touch 2) heeft de functie om een lampje aan te doen. Zou vast ook werken met een ander klein lampje in de kamer. Die doe ik nu aan en zo heeft hij denk ik het gevoel dat het niet alleen is en word hij gelijk rustig en valt hij in slaap. Pas achter gekomen maar wij zijn er blij dat dit werkt🤣 is het proberen waard!
2 jaar geleden
Reactie op Steffiek
Was hier ook. En dan idd als ik terug in de kamer kwam om tutjes en knuffel ...
Dank je voor de tip. Lampje doet helaas niets voor onze dochter😔 heb dit al geprobeerd toevallig haha. Maar inderdaad het huilen als je weer weggaat .. en mopperen vind ik niet erg maar laten huilen ben ik geen fan van, dus dan word het zo lastig
2 jaar geleden
Die van ons slaapt in de middag erg ligt. Als de buren de deur iets te hard dichtgooien, dan is hij wakker. Of gewoon uit zichzelf na een klein uurtje. Voor een paar weken terug sliep hij zo weer 2 uur. Snap er niks van 😅
2 jaar geleden
Reactie op esmv
Iemand al een oplossing gevonden?Pfff hier nog steeds hetzelfde liedje :(
Was hier ook een tijdje. Nu toch over gegaan naar 1 slaapje. Moet in de ochtend wel veel moeite doen om haar er doorheen te slepen, want dan is ze echt heel moe. Maar dat werkt uiteindelijk wel. Nu slaapt ze 's middags ongeveer van 12-15u en de nachten lijken nu ook wat beter te gaan
2 jaar geleden
Reactie op esmv
Iemand al een oplossing gevonden?Pfff hier nog steeds hetzelfde liedje :(
Hier is het uiteindelijk over gegaan, nu 2 slaapjes, meestal zonder problemen (al is het deze week nog wel een keer mis gegaan)
2 jaar geleden
Wij hebben dit probleem ook heel erg de laatste tijd. Ze wordt rond 06.00 uur wakker. Ik probeer haar rond 11.00 uur in bed te doen, als ze dan een uurtje slaapt mogen we blij zijn. Maar ik heb het los gelaten. Mijn man sliep met 1 jaar al helemaal niet meer overdag, met hem is het ook goed gekomen 😂 Ik denk dat loslaten en het over je heen laten komen het beste is wat je kan doen. Het geeft mij in ieder geval meer rust.