14 Reacties

5 jaar geleden

Welke kolf heb je dan? Want als je bv geeft moet er met kolven toch echt wel wat uit komen...

5 jaar geleden

Ik denk eerder dat het aan het flesje ligt dan aan de voeding trouwens. Heb je wel eens bv via de fles gegeven?

5 jaar geleden

Welke kolf heb je dan? Want als je bv geeft moet er met kolven toch echt we ...
De elektrische van Medela. Ja dat vind ik dus ook raar dat er niks uitkomt bij het kolven

5 jaar geleden

De elektrische van Medela. Ja dat vind ik dus ook raar dat er niks uitkomt ...
Komt er echt niks uit? Of weinig?

5 jaar geleden

De elektrische van Medela. Ja dat vind ik dus ook raar dat er niks uitkomt ...
Misschien een gekke vraag maar heb je de goede maat borstschilden?

5 jaar geleden

Zelf heb ik met het kolven ook wel eens dat het niet helemaal lukt. Ik moet echt ontspannen zitten en vaak helpt het ook wel om foto's of filmpjes van mn kleintje te bekijken. (En vooral niet de hele tijd kijken of het genoeg is haha) ik kolf daarom ook tijdens de eerste voeding (ene kant baby andere kant kolf en als hij genoeg heeft van de ene borst aanleggen aan de borst waar ik aan het kolven was). Wat ook hielp overdag was voordat ik baby voedde eerst kolven.

5 jaar geleden

Ik ben begonnen met kunstvoeding en borstvoeding te combineren. Dus afgekolfde borstvoeding en dan bijvoorbeeld 1 a 2 scheppen kunstvoeding. Zo wennen ze aan de smaak

5 jaar geleden

Reactie op JustMie

Vind ik zeker geen gekke vraag!

5 jaar geleden

Komt er echt niks uit? Of weinig?
Heb het 1 keer gedaan de eerste keer paar maanden gelden toen kwam er wat uit en nu echt helemaal niks meer, en de baby drinkt wel voldoende uit de borst

5 jaar geleden

Reactie op JustMie

Heb dezelfde maat gebruikt als toen het 1 keer wel was gelukt het gaat nu niet meer

5 jaar geleden

Reactie op JustMie

Zelf heb ik met het kolven ook wel eens dat het niet helemaal lukt. Ik moet ...
Ah oke. Dat ga ik proberen in de ochtend ontspannen en de ene kant baby ander kant kolven. Dankjewel hoop dat t werkt

5 jaar geleden

Heb het 1 keer gedaan de eerste keer paar maanden gelden toen kwam er wat u ...
Dan is het een kwestie van even doorzetten en blijven proberen. Goede maat schild erbij pakken. En natuurlijk niet gaan kolven als je kindje net je beide borsten heeft leeggedronken, want dan is het niet zo gek dat er weinig tot niks uitkomt. En ik zou blijven proberen flesjes aan te bieden. Desnoods verschillende soorten. Dit is ook gewenning. Niet 1x proberen en dan direct opgeven.

5 jaar geleden

Ah oke. Dat ga ik proberen in de ochtend ontspannen en de ene kant baby and ...
Heel veel succes!

5 jaar geleden

Heb het 1 keer gedaan de eerste keer paar maanden gelden toen kwam er wat u ...