5 Reacties
2 jaar geleden
Jup onze dochter ook, afgelopen week extreem veel want alles ging mis en niks was goed. Soms gaat ze hoofdbonken op de grond. Dan zeg ik dat ze dat niet moet doen en voor de rest negeer ik het tot ze uitgeraasd is. Daarna even knuffelen. Geen idee of t goed is maar heb geen gebruiksaanwijzing uitgepoept tijdens de bevalling
2 jaar geleden
Hier een poos geleden gehad. Voor de zekerheid laten checken bij de huisarts. Die zei toen dat er 3 oorzaken konden zijn. 1 emoties/prikkelverwerking. 2 pijn . 3 grenzen opzoeken. Dat laatste was bij ons van toepassing. Ze stond dan bij me pakte zo ineens de hoek van de tafel vast en sloeg eerst 1 keer zacht met haar hoofd tegen de punt (oke dat doet geen pijn) en toen keihard (o dat doet wel pijn). Zo deed ze dat tegen alles. Ze heeft dat een aantal weken gedaan en toen werd het minder. Nu doet ze het bij lange na niet zoveel meer.
Onze huisarts moest bij ons toen heel erg lachen en zei als nr 3 van toepassing is dan zul je nog van hier zitten. Deze kinderen vallen uit bomen, breken benen, etc.
Maar ik zou het even laten checken.. kan bijvoorbeeld ook echt wel pijn zijn. Oorpijn/hoofdpijn o.i.d.