51 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie020

Ohh ja wat verschrikkelijk hè. Zo rot die onzekerheid, maar het is niet and ...
Weet je al meer Stephanie? Ik moet dinsdag terug en had hetzelfde als jij😔

4 jaar geleden

Weet je al meer Stephanie? Ik moet dinsdag terug en had hetzelfde als jij😔 ...
Ja ik heb vanmiddag weer een echo gehad en helaas.. geen goed nieuws. Er was nog steeds geen hartactie en dat had er nu echt wel moeten zijn. Ik had me er deels al op ingesteld omdat het echt al niet kon dat ik minder ver zou zijn gezien wanneer ik een positieve test had, maar ja je houdt toch stiekem een beetje hoop.. Ik heb verder nog steeds geen bloedverlies gehad oid dus ik moet maandag naar de gynaecoloog om te kijken hoe verder.. Sorry, helaas geen goed nieuws dus maar betekent niet dat het bij jou ook zo is. Blijf positief ❤️

4 jaar geleden

Ik had dit ook afgelopen dinsdag eerste echo gehad ik dacht dat ik die dag precies 7weken zou zijn alleen was het vruchtje nog heel klein en wel een kloppend hartje maar niet heel sterk ik ben toen terug gezet naar 5+3 maar zelf wist ik ook niet met 100% zekerheid hoever ik was omdat ik voor deze zwangerschap een miskraam heb gehad en daarna niet nog een menstruatie heb gehad maar dus gelijk zwanger ben geraakt dus 7april tweede echo om te kijken of het vruchtje is gegroeid en het hartje nu sterker klopt en anders zou het ook slecht nieuws zijn maar de vk zei dat ze daar niet gelijk aan denkt omdat ik een heel mooi vrucht zakje heb

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie020

Ja ik heb vanmiddag weer een echo gehad en helaas.. geen goed nieuws. Er wa ...
Wat naar voor je! Je blijft idd toch hopen op positief nieuws. Een miskraam lijkt me ook best eng maar curettage lijkt me ook niet fijn. Heel veel sterkte komende tijd lieverd❤️

4 jaar geleden

Wat naar voor je! Je blijft idd toch hopen op positief nieuws. Een miskraam ...
Dankjewel! Jij ook sterkte alvast dinsdag!

4 jaar geleden

Reactie op Kim -Hocine

Ik had dit ook afgelopen dinsdag eerste echo gehad ik dacht dat ik die dag ...
Sterkte! En hopen voor ons beide🙏🏽

4 jaar geleden

Heb je al nieuws? Hoe voel je je nu? Hoewel ik dit heb ervaren, heb ik wel een positief verhaal. In eerste instantie was ik dmv ivf zwanger (1 embryo teruggeplaatst). Bij de eerste echo waren er twee hartjes te zien en waren we met vriend een week aan het bedenken hoe we t gingen doen. Helaas was bij de volgende echo geen hartje meer te zien. Ik heb ze van november tot januari (levenloos) gedragen omdat ik niet gecureerd wilde worden. Was heel vreemd, maar je kan er niets aan doen. Natuur doet aan “selectie” en is naar mijn idee zoiets een teken dat iets niet klopt... The good news is dat ik bij volgende poging (maand erna) zwanger werd van mijn wonderschone dame die inmiddels bijna 16 maanden is. Hoop uiteraard de aller beste voor jullie, maar onthoud dat in geen geval jouw iets te verwijten is en als het niet goed is, wellicht zo had moeten zijn. 🤞🏽🍀❤️

4 jaar geleden

Ik maak precies hetzelfde mee.. ook te weinig gegroeid en een te trage hartactie. Afgelopen dinsdag de echo gehad bij 8+1, zag er uit als een vruchtje van een week of 6. Ik moet morgen weer terug voor controle. Heel vervelend die onzekerheid. Vooral omdat er verder nog niets aan mijn lijf veranderd is. Hoe gaat het nu bij jou?

4 jaar geleden

Reactie op Yvdv

Ik maak precies hetzelfde mee.. ook te weinig gegroeid en een te trage hart ...
Sterkte! Ik moet donderdag!🙏🏽 laat je even weten hoe het was morgen?

4 jaar geleden

Sterkte! Ik moet donderdag!🙏🏽 laat je even weten hoe het was morgen?
Dank je. Ja ik zal zeker even laten weten hoe het is geweest morgen.

4 jaar geleden

Hoi allemaal. Vanochtend bij de gynaecoloog geweest en vastgesteld dat het vruchtje gestopt is met groeien bij 6 weken.. En dus een missed abortion. Ik wist dit na donderdag al zeker, en eigenlijk na de eerste echo al omdat het simpelweg eigenlijk niet kon dat ik nog minder ver was gezien mijn positieve zwangerschapstest. Ik zou nu al 9 weken zijn dus betekent wel dat ik al 3 weken een vruchtje draag wat niet meer leeft, vind ik erg lastig te bevatten. Opties waren nu om te starten met medicatie en miskraam op te wekken of curratage. Ik heb toch gekozen voor medicatie zodat het dan maar een soort van zo natuurlijk mogelijk gaat en ik het voor mezelf fijner vindt dat ik het zelf zie ofzo, en niet dat ik naar het zkh ga en dat ik dan leeggezogen wordt en dan ineens niet meer zwanger ben. Wel gek hoor allemaal.. Ik kan het wel redelijk relativeren allemaal en omdat de zwangerschap zo slecht voelde (ik was ontzettend bang voor een gehandicapt kindje), misschien was het intuïtie? En dan is het nu misschien maar beter zo.. Maar tegelijkertijd ook verdrietig, het was zo'n gewenst cadeautje.. Heel dubbel allemaal. Hoe gaat het met de rest? Ik hoop dat het bij jullie positiever is ❤️

4 jaar geleden

Wat naar voor je! Je blijft idd toch hopen op positief nieuws. Een miskraam ...
Hoe is het bij jou gegaan vandaag? Al meer duidelijkheid? 💕

4 jaar geleden

Reactie op Yvdv

Ik maak precies hetzelfde mee.. ook te weinig gegroeid en een te trage hart ...
Ah jeetje zo spannend.. Ik voelde en voel me idd ook nog steeds zwanger, zo gek.. Hoop dat alles goed is bij jou! Succes morgen ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie020

Hoi allemaal. Vanochtend bij de gynaecoloog geweest en vastgesteld dat het ...
Wat verdrietig voor jullie! Lijkt me ook best wel heftig om het vruchtje te moeten verliezen, maar misschien ook wel fijn om het nog even te kunnen zien om het af te kunnen sluiten. Onwijs veel sterkte voor de komende tijd 🙏

4 jaar geleden

Sterkte! Ik moet donderdag!🙏🏽 laat je even weten hoe het was morgen?
Ja ik zal het zeker laten weten! Jij ook veel sterkte 🙏

4 jaar geleden

Reactie op Yvdv

Ja ik zal het zeker laten weten! Jij ook veel sterkte 🙏
Hoe was je echo?

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie020

Hoi allemaal. Vanochtend bij de gynaecoloog geweest en vastgesteld dat het ...
Tranen in mijn ogen... 🥺 dapper dat je dit met ons durft te delen! Ik weet hoe hard en oneerlijk het voelt meis, ik wens je heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke droevige donkere tijd. ❤️ Veel vrouwen voelen het inderdaad aan vanaf het begin.. Hoop dat de medicatie snel aanslaat en je de tijd kunt nemen om dit te verwerken, en geef het ook een mooi plekje. 🦋 Houd vooral hoop, en geef de moed niet op! 🕯🕯🕯🕯

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie020

Hoi allemaal. Vanochtend bij de gynaecoloog geweest en vastgesteld dat het ...
Sterkte!😢 ik kom in dezelfde situatie denk ik donderdag..

4 jaar geleden

Reactie op desmar

Heb je al nieuws? Hoe voel je je nu? Hoewel ik dit heb ervaren, heb ik wel ...
Hoe voelde het om al die tijd met het vruchtje te blijven rondlopen? Voelde je je nog zwanger dan? Had je nog kwaaltjes? Ik vraag me dat af omdat in deze Coronatijden veel echo's worden uitgesteld en er dus wellicht vaker dan gemiddeld mensen zo rondlopen. Ik wil dus weten of je dat merkt of niet.

4 jaar geleden

Hier het zelfde.... vanmiddag een echo gehad.... met 7+4 weken... geen hartslag te horen... een inimini kindje te zien.... Ik krijg 3 keuzes.... De natuurlijke weg.... medicatie of curretage.... Samen met mijn vriend besloten dat we de natuur 2 weken de kans geven om zijn werk te laten doen.... Mocht dit niet lukken, dan ga ik medicatie slikken.... Het voelt alsof de wereld onder mn voeten vandaan getrapt wordt....😪