51 Reacties

4 jaar geleden

Lieve allemaal, vanuit hier helaas geen goed nieuws. Op de echo van vandaag was nu ook geen kloppend hartje meer te zien en was ook niet verder gegroeid. Een 'missed abortion' dus. Wij kregen ook de vraag wat we wilden. Wij hebben gekozen voor opwekken via medicatie en ga dat van het weekend innemen. We zijn op zich wel blij dat we nu definitief weten dat het niet goed was, dat wisten we na vorige week al een beetje. Het is wel verdrietig, maar ook wel weer goed zo. Een beetje dubbel dus. Ik hoop voor de anderen die dit meemaken dat het een betere afloop krijgt ❤️🙏

4 jaar geleden

Hier het zelfde.... vanmiddag een echo gehad.... met 7+4 weken... geen har ...
Wat verdrietig voor jullie! Heel veel sterkte met het verwerken van dit allemaal 🙏

4 jaar geleden

Reactie op Yvdv

Lieve allemaal, vanuit hier helaas geen goed nieuws. Op de echo van vandaag ...
Sterkte meid! 🥵 hopelijk doet de natuur zelf zijn werk en hoef je die pillen niet in te brengen.. en dan hopelijk zo snel mogelijk ervan af met zo min mogelijk klachten.

4 jaar geleden

Reactie op Yvdv

Lieve allemaal, vanuit hier helaas geen goed nieuws. Op de echo van vandaag ...
Wat erg.. dit roept zoveel emoties op.. ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke verdrietige periode .... houd vooral hoop 🕯

4 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Tranen in mijn ogen... 🥺 dapper dat je dit met ons durft te delen! Ik we ...
Wat lief zeg! Dankjewel ❤️ Ik ga morgen starten met de misoprostol, maar heb gister al een pil mifespriston gehad (maakt de baarmoedermond week en zorgt ervoor dat misoprostol beter werkt). Gisteravond en vandaag enorme krampen gehad, echt extreem erger dan menstruatie krampen en sinds vandaag al wat bloedverlies. Denk dus dat het al een beetje in gang is gezet, morgen dus medicatie starten en dan is het hopelijk snel eruit.. Wel heftig allemaal hoor, het voelt echt een beetje als een soort mini bevalling ofzo. En ik merk dat ik de hele tijd onbewust over mijn buik aan het wrijven ben, misschien om soort afscheid te nemen ofzo.. Heel gek allemaal.

4 jaar geleden

Reactie op Yvdv

Lieve allemaal, vanuit hier helaas geen goed nieuws. Op de echo van vandaag ...
Wat rot! Ik herken je erg in je verhaal. Ik vind het ook dubbel; heel verdrietig en jammer enerzijds, aan de andere kant is het waarschijnlijk ook beter zo.. Wanneer ga jij starten met medicatie? Ik heb gister al een pil gehad en morgen start ik met de misoprostol, maar nu al last van extreme krampen en wat bloedverlies.. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.. Sterkte alvast ❤️

4 jaar geleden

Hier het zelfde.... vanmiddag een echo gehad.... met 7+4 weken... geen har ...
Bah wat rot nieuws, als je het niet verwacht is het een extra klap. Ik hoop voor je dat het natuurlijk lukt.. Bij mij zit het er nu al een paar weken dus nog langer wachten heeft niet de voorkeur en ik moet zeggen dat ik dat zelf ook wel lastig zou vinden. Ik wil het dan nog wel soort van zo natuurlijk morgen dus ga morgen starten met medicatie.. Hopelijk bij jou niet nodig. Heel veel sterkte ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie020

Wat lief zeg! Dankjewel ❤️ Ik ga morgen starten met de misoprostol, maar he ...
Doe vooral wat je zelf wilt, en neem de tijd zolang je zelf wilt. Misschien doet de natuur het verder voor je, en anders heel veel succes met de medicatie.. Ik hoop oprecht voor je dat het snel eruit komt en het achter de rug is, ik heb daar namelijk een hele nare ervaring mee gehad helaas. Natuur deed niks, medicatie ook niks. Weken heeft het geduurd.. voelde zo ontzettend dubbel vooral... Neem afscheid van jou kleine muisje! Veel sterkte nogmaals 🦋🌟

4 jaar geleden

Sterkte meid! 🥵 hopelijk doet de natuur zelf zijn werk en hoef je die pill ...
Bedankt, dat hoop ik stiekem ook. We gaan het zien. Jij veel succes donderdag, ik hoop op beter nieuws voor jou 🙏

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie020

Wat rot! Ik herken je erg in je verhaal. Ik vind het ook dubbel; heel verdr ...
Ja precies dat wat je beschrijft ervaar ik ook in mijn gevoel. Het had gewoon nog even niet zo mogen zijn. Ik begin donderdagavond met de pil die ik moet innemen en dan zaterdagochtend de anderen. Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal in zijn werk gaat. Heel veel sterkte de komende tijd ❤️