Miskraam??

daphne1997xxx
10 dagen geleden
Volgen
Hiii meiden Sinds rond 20:00 uur vanavond verlies ik rood bloed en heb er nu ook menstruatie achtige krampen bij , zou dit een miskraam kunnen zijn? Ik bereid me er al wel op voor.. ben 5week en 3 dagen
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
20 reacties
dasksideofpink
10 dagen geleden
Het zou kunnen, maar het hoeft niet. Sorry, ik weet dat je er niets aan hebt, maar je moet morgen de verloskundige bellen en daarmee overleggen. Al heb je kans dat die je laten wachten omdat je bij 5 weken sowieso nog niets ziet op de echo. Heel veel sterkte met de onzekerheid
  • Rapporteren
gsarah
10 dagen geleden
Het hoeft niet altijd te betekenen dat het een miskraam is. Beste is toch even naar de vk bellen morgen!
  • Rapporteren
kim0906
10 dagen geleden
Even afwachten of het erger word.. een miskraam zet meestal wel door en niet enkel een kleine beetje bloedverlies 😒
  • Rapporteren
kim0906
10 dagen geleden
Een vriendin heeft wel een keer 1 van een tweeling verloren terwijl ze niet wist dat het een tweeling was. Ze dacht dus ook een miskraam. Bloed krampen slijm , brokken... dat weekend gewoon een wijntje gedronken en op de echo nig 1 hartje te zien
  • Rapporteren
Hannedehouwer
10 dagen geleden
Heel moeilijk te voorspellen.. bij m'n eerste zwangerschap verloor ik het kindje op 11 weken, niets gemerkt, enkel 1 drupje bloedverlies. Wat je voelt of hoe je lichaam reageert is blijkbaar bij veel dames verschillend. Ik zou morgen contact opnemen met de gynaecoloog en raad vragen. Voor hetzelfde is er niets aan de hand, maar dan ben je wel zeker natuurlijk. Veel succes!
  • Rapporteren
AngelRinoa87
9 dagen geleden
Reactie op kim0906
Een vriendin heeft wel een keer 1 van een tweeling verloren terwijl ze niet wist dat het een tweeling was. Ze dacht dus ook een miskraam. Bloed krampen slijm , brokken... dat weekend gewoon een wijntje gedronken en op de echo nig 1 hartje te zien
Hier ook gehad bij mijn laatste zwangerschap, bloedverlies en krampen. En bij de controle echo toch een hartje en ernaast een leeg vruchtzakje
  • Rapporteren
Jxy
9 dagen geleden
Beste Daphne ik heb vandaag het zelfde meegemaakt. Van ochtend licht bloed verlies en zonet best veel bloedverlies.
  • Rapporteren
MKMKMK
9 dagen geleden
Ik had dezelfde klachten en was uiteindelijk een miskraam. Beste is om een verloskundige te bellen.
  • Rapporteren
Lysan
9 dagen geleden
Hi Daphne, Ik heb dat ook sinds zondagochtend. Vk gebeld en momenteel kan ik niks anders doen dan afwachten.. ik word er helemaal gek van! Dit is mijn eerste zwangerschap en ben nu 6 weken. Hoe is het nu met je?
  • Rapporteren
Lysan
9 dagen geleden
Reactie op Jxy
Beste Daphne ik heb vandaag het zelfde meegemaakt. Van ochtend licht bloed verlies en zonet best veel bloedverlies.
Hi JXY, heb jij ook last van lichte menstruatiepijn aan een kant? Bij mij neemt de bloeding nu gelukkig af na ongeveer 24 uur. De verloskundige geeft aan dat ik niks anders kan doen dan afwachten helaas..
  • Rapporteren
Jxy
9 dagen geleden
Reactie op Lysan
Hi JXY, heb jij ook last van lichte menstruatiepijn aan een kant? Bij mij neemt de bloeding nu gelukkig af na ongeveer 24 uur. De verloskundige geeft aan dat ik niks anders kan doen dan afwachten helaas..
Ja! Ik heb ook onderrugpijn... echte menstruatie pijn. Bloeding is er nog steeds. Bij elke toilet bezoek zie ik het weer. Had jij dat ook?
  • Rapporteren
dasksideofpink
9 dagen geleden
Reactie op Jxy
Ja! Ik heb ook onderrugpijn... echte menstruatie pijn. Bloeding is er nog steeds. Bij elke toilet bezoek zie ik het weer. Had jij dat ook?
Is het alleen bloed of ook weefsel? Mijn miskraam begon met vooral veel weefsel, maar toen is er nog een echo gemaakt en was mijn baarmoedermond nog wel dicht en het kindje zat er nog. De gynaecoloog gaf het toen nog 50% (wat ik al wel optimistisch vond)
  • Rapporteren
Jxy
9 dagen geleden
Reactie op dasksideofpink
Is het alleen bloed of ook weefsel? Mijn miskraam begon met vooral veel weefsel, maar toen is er nog een echo gemaakt en was mijn baarmoedermond nog wel dicht en het kindje zat er nog. De gynaecoloog gaf het toen nog 50% (wat ik al wel optimistisch vond)
Ook stolsels/weefsels.. ik heb het opgegeven. Veel verdrietig ben ik ervan
  • Rapporteren
Lysan
9 dagen geleden
Reactie op Jxy
Ja ik zie het ook bij elk toilet bezoek alleen is het bij mij bloed, geen stolsels/ weefsel. Ik heb geen rugpijn. Gister en vandaag erg emotioneel door de onzekerheid. Heb je de verloskundige al gebeld? ❀️
  • Rapporteren
Jxy
9 dagen geleden
Reactie op Lysan
Ja ik zie het ook bij elk toilet bezoek alleen is het bij mij bloed, geen stolsels/ weefsel. Ik heb geen rugpijn. Gister en vandaag erg emotioneel door de onzekerheid. Heb je de verloskundige al gebeld? ❀️
Dag Lysan, dan zou ik als jou was nog niet te hoop opgeven. Want dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap en ik heb nu een kerngezond jongen van 3. Alleen als bloedverlies gepaard gaat met menstruatie pijn dan is het zorgwekkend. Wat ik nu voel is niet te vergelijken met de eerste keer. Ik heb echt pijn, heviger dan menstruatie nu. Ik weet zeker dat ik een miskraam heb. Helaas
  • Rapporteren
Jxy
9 dagen geleden
Reactie op Lysan
Hi Daphne, Ik heb dat ook sinds zondagochtend. Vk gebeld en momenteel kan ik niks anders doen dan afwachten.. ik word er helemaal gek van! Dit is mijn eerste zwangerschap en ben nu 6 weken. Hoe is het nu met je?
Bij 6 weken kun je al een hartje zien! Gek dat ze heen echo willen doen. Bij de eerste keer van mij deden ze dat wel.
  • Rapporteren
Cella90
9 dagen geleden
Luister naar jezelf, je voelt het waarschijnlijk zelf het beste ipv al die berichten te lezen en continue te googlen of het wel of niet goed zit. Onzekerheid is echt niet fijn. Als ik jou was zou ik de verloskundige bellen en dan krijg je je antwoord. Ik hoop dat alles goed is 😘
  • Rapporteren
Lysan
9 dagen geleden
Reactie op Jxy
Dag Lysan, dan zou ik als jou was nog niet te hoop opgeven. Want dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap en ik heb nu een kerngezond jongen van 3. Alleen als bloedverlies gepaard gaat met menstruatie pijn dan is het zorgwekkend. Wat ik nu voel is niet te vergelijken met de eerste keer. Ik heb echt pijn, heviger dan menstruatie nu. Ik weet zeker dat ik een miskraam heb. Helaas
❀️ sterkte❀️ Ik hoop dat het bij mij nog goed komt maar ik hou ook rekening met een andere afloop..morgen word ik gebeld door de verloskundige om het verder te bespreken en hopen op het goede! 🀞🏻
  • Rapporteren
Jxy
9 dagen geleden
Reactie op Lysan
❀️ sterkte❀️ Ik hoop dat het bij mij nog goed komt maar ik hou ook rekening met een andere afloop..morgen word ik gebeld door de verloskundige om het verder te bespreken en hopen op het goede! 🀞🏻
Dank je wel! Ik duim voor je
  • Rapporteren
baby on the way..
9 dagen geleden
Vanochtend met wakker worden zat me ondergoed onder bloed.. nu heb ik met afvegen bruin/licht rose afscheiding echt minimaal.. ik hoop zo dat het goed komt!! Ik heb verder geen krampen of rugpijn. Heb nog steeds gevoelige borsten en misselijk tijdens tanden poetsen. πŸ€
  • Rapporteren