Ik ben super blij dat ik de kleine al zo goed voel! het is ook al van de buitenkant waarneembaar, je hoeft niet eens te voelen, je ziet mn hele buik heen en weer gaan. Super fijn! Maar, ik word er soms een beetje misselijk van 馃様 ben ik de enige? Ik vind het gewoon erg dat ik van zoiets moois misselijk kan worden 馃槺
Ik wordt er niet misselijk van, maar ik vind het ook niet altijd even fijn aanvoelen hoor. Ik heb ook wel vaker gehoord dat het pijn kan gaan doen als ze groter worden en harder gaan trappen en natuurlijk minder ruimte hebben.
Toen ik gisteren naar toilet ben geweest, had de kleine bedacht wel flink naar beneden te kunnen stampen. Na een aantal stappen lopen, toch even staan puffen van de pijnscheuten door heel mn bekken heen. Ik was even in de stad voor een boodschap en moest nog wel een eindje lopen 馃槱 was de eerste keer dat ik zoiets ervaarde.
Poeh ja ik word ook ongeveer eens in de 1,5 week heel misselijk, ons mannetje is super beweeglijk en kickt en stompt er dan lustig op los! M鈥檔 zusje stuurde dit plaatje, dat verbeeldt het voor mij wel goed 馃ゴ