19 Reacties

4 jaar geleden

Ik had dit met name in het begin. 1.5 week lang. Daarna is het vanzelf weggegaan.

4 jaar geleden

Aan de diarree of overloop diarree? En meer mensen in huis last van?

4 jaar geleden

Je moet zwz 1 keer p dag proberen om te gaan p. Op de wc.. Probeer per dag 1,5 liter water te drinken.. Let op met wat je eet.. Was goed je handen als je op de wc bent geweest.. Kijk ook tijdens het eten waar ke buik/maag/darmen niet tegen kunnen.. Eet veel vezels zoals jij dat nu zegt.. Als dat allemaal niet helpt zou ik gewoon de huisarts bellen..

4 jaar geleden

Ik heb dat nu ook.. Diarree ben nu 5 weken..

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Aan de diarree of overloop diarree? En meer mensen in huis last van?
Nee weet zeker geen overloop diarree, heb zelf normaal altijd last van obstipatie. Sinds 1,5 week al alleen dun sochtends en nou echt 3 dagen lang de hele dag... niemand anders last van.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2

Ik had dit met name in het begin. 1.5 week lang. Daarna is het vanzelf wegg ...
Hoop dat het bij mij ook vanzelf over gaat dan! Snap er echt niks van...

4 jaar geleden

Miss probiotica proberen? Dat helpt ons wel altijd. Actimel vind ik beter werken dan yakhult

4 jaar geleden

Je moet zwz 1 keer p dag proberen om te gaan p. Op de wc.. Probeer per dag ...
Ja misschien toch maar bellen dan maandag. Heb pds. Dus altijd al erg aan het opletten, kan het nu dan ook totaal niet wijten aan voeding.

4 jaar geleden

Reactie op marno

Miss probiotica proberen? Dat helpt ons wel altijd. Actimel vind ik beter w ...
Gebruik capsules probiotica, nu 2x per dag ipv 1x. Lijkt nog niet echt soda aan de dijk te zetten.

4 jaar geleden

Reactie op Denise Nadine

Hoop dat het bij mij ook vanzelf over gaat dan! Snap er echt niks van...
Ik maakte me ook zorgen daarna sloeg het over naar obstipatie en daarna weg. Ik vermoed gewoon dat mn lichaam even op hol was geslagen van de hormonen.

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook pds en normaal last van verstopping. Vorige week precies het tegenovergestelde en veel diarree. Ik probeer veel water te drinken en te letten op vezelrijk eten.

4 jaar geleden

Begin de dag met soep gemaakt volgens het boek : ontbijt je fit, van Jutta Koehler met brood als bijgerecht. Sowieso interessant om het boek volledig te lezen. Avocado is ook erg goed tijdens de borstvoeding!

4 jaar geleden

Bij mij is het omgekeerd. Normaal dagelijks diarree, al heel wat darmonderzoeken gehad hiervoor maar geen oorzaak te vinden. Nu kan ik soms 2-3 dagen niet naar wc. Ook lastig. Ben nu 6w+5 en hele dag door misselijk.

4 jaar geleden

Reactie op stefanie.m

Bij mij is het omgekeerd. Normaal dagelijks diarree, al heel wat darmonderz ...
Ja dat snap ik ook! Had hetzelfde als jij zegt, toen gestopt met de pil en nergens last meer van +goede ontlasting. En nu dit... wel vervelend ook verstopt te zitten!

4 jaar geleden

Hoi Denise, ik heb bij mijn vorige zwangerschap psylliumvezels gebruikt. Hielp perfect

4 jaar geleden

Mij is verteld als je last hebt van moeilijke stoelgang dat je lijnzaadolie door kwark moet doen of koken met lijnzaadolie. Misschien helpt het voor je

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2

Ik maakte me ook zorgen daarna sloeg het over naar obstipatie en daarna we ...
Idem hier. Eerst enkele dagen diarree en misselijk, dan naar obstipatie (en geen misselijkheid 🙌🏼). Nu voel ik dat het terug zijn normale gang begint te gaan. Lichaam moet inderdaad even aanpassen, denk ik.

4 jaar geleden

Misselijkheid is hier ook duidelijk aanwezig.. Ik kan er zelfs niet meer tegen om water te drinken.. Dat komt er ook weer direct uit 😢

4 jaar geleden

Reactie op Sisi Ha

Misselijkheid is hier ook duidelijk aanwezig.. Ik kan er zelfs niet meer te ...
Oh wat erg! Sterkte....