Misselijkheid, wat eten jullie?

Lapaza
16 dagen geleden
Volgen
Hoi allemaal! Ik heb veel last van misselijkheid/duizeligheid, eigenlijk 24/7 maar vooral 's nachts en in de ochtend zijn bijna niet te doen. Ik ben nu 6w1d. Houd de misselijkheid tot 12 weken aan? Dat zou ik wel lastig vinden. Thuiswerken is nu wel een zegen trouwens.. :) Zijn jullie ook misselijk en zo ja, wat eten jullie dan? Bij mij helpt eierkoeken maar ik ben benieuwd naar meerdere tips/opties voor 's nachts/s'ochtends. Groetjes en liefs!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Kayleeb
16 dagen geleden
Nou ik krijg geen hap naar binnen helaas! Droge crackers gaat wel maar ook niets qua drinken vind ik nog lekker. Ben nu 7 weken en ben er heel erg geroerd van. Kan niets ruiken of zien en ga al over mijn nek. Ik hoop dat dit niet nog 6 weken aanhoud pff. Ik lees even mee want ben ook heel benieuwd!
  • Rapporteren
Melanie Maria
16 dagen geleden
Ik ben ook enorm misselijk, nog niet overgegeven maar wel dat bijna gevoel super vaak op een dag. Gister hielp een banaan, vandaag werd t door een banaan erger. Drinken met koolzuur helpt wel, dan ga ik meer boeren en neemt t dus af. Ik ben dol op Ginger beer, dat drink ik nu. Voor de rest een cracker met kaas πŸ‘Œ. Oh en boodschappen doen is een hel, al die geuren... Niet normaal!! Oh en ik ga nu proberen regelmatig kleine dingen te eten, volgens mij word ik namelijk van een lege maag ook extra misselijk.
  • Rapporteren
Lapaza
16 dagen geleden
Reactie op Melanie Maria
Ik ben ook enorm misselijk, nog niet overgegeven maar wel dat bijna gevoel super vaak op een dag. Gister hielp een banaan, vandaag werd t door een banaan erger. Drinken met koolzuur helpt wel, dan ga ik meer boeren en neemt t dus af. Ik ben dol op Ginger beer, dat drink ik nu. Voor de rest een cracker met kaas πŸ‘Œ. Oh en boodschappen doen is een hel, al die geuren... Niet normaal!! Oh en ik ga nu proberen regelmatig kleine dingen te eten, volgens mij word ik namelijk van een lege maag ook extra misselijk.
Oeh goeie! Ik heb net mijn vriend gevraagd om crackers en oude kaas mee te nemen van de supermarkt haha. Ja die geuren, heftig he! Pff Succes met de misselijkheid!
  • Rapporteren
Lapaza
16 dagen geleden
Reactie op Kayleeb
Nou ik krijg geen hap naar binnen helaas! Droge crackers gaat wel maar ook niets qua drinken vind ik nog lekker. Ben nu 7 weken en ben er heel erg geroerd van. Kan niets ruiken of zien en ga al over mijn nek. Ik hoop dat dit niet nog 6 weken aanhoud pff. Ik lees even mee want ben ook heel benieuwd!
Ahh ja vervelend he!! Hopelijk houdt het niet nog wekenlang aan.. bijna niet te doen! Sterkte!!
  • Rapporteren
Tata17
15 dagen geleden
Pfff.. sinds deze week ook enorm misselijk! Het voorkomen van een lege maag werkt bij mij inderdaad goed. Alleen het feit dat ik nergens trek in heb maakt dat ook weer moeilijk!
  • Rapporteren
Anss
14 dagen geleden
Ik ben ook zo misselijk. Ook als je voorover bukt word dit erger. Broeken zitten ook niet meer lekker. Hoop echt dat.dit na 12 weken weg is. Koolzuur drinken ga ik ook maar eens proberen 😊
  • Rapporteren
Nhs
14 dagen geleden
Rijstewafels helpen goed tegen misselijkheid
  • Rapporteren
SparkYY
14 dagen geleden
Witte boterhammen met kaas πŸ€“ Ik ben ook de hele dag door misselijk... En dan zegt vriendlief (goed bedoeld), β€œje moet niet alleen maar wit brood eten, dat is niet gezondβ€πŸ˜…
  • Rapporteren
Soezm15
14 dagen geleden
Ik heb zelf heen tips. Heb de hele dag een soort opgeblazen gevoel en moet ook veel boeren. Ben dan ook licht misselijk. Probeer nog uit te vinden wat voor mij werkt. Merk wel dat als ik te lang niks eet ik misselijk word.
  • Rapporteren