18 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een mobiel boven het bedje (geen draaiende, alleen muziek) en ze vind het heel fijn als ze moe is blijft ze naar het touwtje kijken die heen en weer gaat en valt ze sneller in slaap , wat ook hoed helpt voor in slaap vallen is stofzuiger of fohn geluid aanzetten op youtube

4 jaar geleden

Ik heb een mobiel boven het bedje (geen draaiende, alleen muziek) en ze vi ...
Ja geluid vind ie idd ook fijn. Welke mobiel heb jij?

4 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Ja geluid vind ie idd ook fijn. Welke mobiel heb jij?
Geeen idee.. heb aankleding laten maken voor het bedje en daar deze bij gekozen het is in iedergeval het liedje van het zwanenmeer 🤗

4 jaar geleden

Ik heb een mobiel van tiny love boven het bedje. Maar dan wel aan de kant waar ze nog niet slaapt zeg maar. Ik gebruik het ook alleen als de lamp op haar kamer aan is als "vermaak" en niet om in slaap te vallen. (B.v. als ik ga douchen / de was doen op zolder) Om in slaap te komen gebruik ik soms een licht projector met rustgevend geluid, hier word ze van het mobiel helemaal hieper de pieper actief 😅🙃

4 jaar geleden

Geeen idee.. heb aankleding laten maken voor het bedje en daar deze bij gek ...
Dat soort muziek is wel fijn ipv "de wielen van de bus" of iets dergelijks haha. Ik ga er eens naar op zoek. Fijn om te horen dat het dus niet per se iets is waar baby's niet meer door slapen.

4 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Dat soort muziek is wel fijn ipv "de wielen van de bus" of iets dergelijks ...
Even een tipje dan voor als je gek wordt van het muziekje, ik weet dat het soms een verboden woord is hier op het forum maar op aliexpres kan je er een op batterijen kopen en daar zelf muziekjes opzetten. Ik kon er geen op batterijen in NL vinden.

4 jaar geleden

Even on topic hier ook een projector die op de babyfoon zit boven haar box wel een mobiel

4 jaar geleden

Iets rustigs om naar te kijken wat boven of naast t bedje hangt is juist goed is mijn mening en ervaring. Mijn dochter valt binnen 5 minuten in slaap door naar de relatief saaie mobile te kijken met op de achtergrond een muziekdoosje aan. Een mooie plaat aan de muur kan ook handig zijn. De lampjes van de infraroodcamera zijn ook een hit :).

4 jaar geleden

Ik heb deze! Is met 40 verschillende geluiden en projector 😅

4 jaar geleden

Ja we hebben er hier ook 1. Alleen.... als we haar in bed leggen is ze vaak binnen 1 minuut in slaap.. heeft dus geen zin om hem aan te zetten.. gelukkig hebben we hem gratis gekregen😇

4 jaar geleden

Wij hebben alleen een klein muziekdoosje (hartslag, regen en 2soorten slaapmuziek) dat normaal in de hartslagknuffel gaat. Wij hebben de vos van flow geloof ik.

4 jaar geleden

Wij hebben wel een mobiel met geluid die ik alleen overdag aanzet. S nachts zet ik soms de sterrenprojectie op de babyfoon aan. We hebben hier een redelijk makkelijke slaper :)

4 jaar geleden

Ik heb een walvisknuffeltje hangen die muziek maakt. Die zet ik altijd 1x aan als hij moet slapen. Heeft hij wat te zien en te horen, en is een duidelijk teken dat het nu slaaptijd is. Merk dat als ik er teveel ophang het hem alleen maar wakker houdt

4 jaar geleden

Hier geen mobiel boven het bedje, vind ik echt te druk. Wel een babyfoon met projector op het plafond.

4 jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reactie! Ik ga het maar gewoon proberen. Zonder mobiel slaapt ie nu ook niet echt dus het wordt er niet slechter van 😅

4 jaar geleden

Wij hebben een luchtbevochtiger met sterren hemel erin van bol.com wordt onze man ook snel slaperig van. Verschillende soorten standen & kleuren

4 jaar geleden

Wij hebben een knuffel met projector en white noice/muziek kan hem echt over het randje helpen om naar de projectie te kijken

4 jaar geleden

Boven zijn bedje niet. In zijn box wel. Wel heb ik een walvis (mobi) die een muziekje maakt als hij te onrustig word (ertegen slaan, luid schreeuwen,...)