9 Reacties
één jaar geleden
Hem het lekker koud laten hebben. En dan eens afwachten hoe snel hij om een jas zeurt.
één jaar geleden
Reactie op Fem_x
Precies dat. Heb ik van de week ook gehad met onze zoon. Wilde geen jas aan ...
Echt he. Vooral niet teveel meegeven en je in allemaal bochten wringen. Willen ze iets niet? Prima dan niet. Mn dochter wilde vd week in de tuin spelen zonder schoenen. Binnen 1 minuut stond ze binnen te piepen dat ze natte sokken had en haar schoenen wilde 😂😂
één jaar geleden
Hier werkt het als iemand anders (behalve ik) zegt dat de nieuwe kleding of schoenen echt supermooi zijn! En het helpt nog meer als die andere (de eerste keer) even helpt met het aantrekken en dan nog een keer aangeeft hoe mooi de nieuwe kleding/schoenen zijn..
Lijkt omslachtig,maar mijn zoontje draagt nu wel zijn winterjas! 💪🏻
één jaar geleden
Reactie op Fem_x
Ik werd in de stad wel redelijk raar aangekeken. Maar ja, zij hebben geen k ...
Idd. Lekker laten kijken. Ze gaan er niet dood van.
één jaar geleden
Nou ik wilde een soortgelijk topic starten 😂
Mijn dochter wil ook nooit een jas aan, en zegt ook dat ze het niet koud heeft. Soms krijg ik haar nog zo ver om een vest aan te doen, maar lang niet altijd.
Maar ze is gelukkig nooit ziek, dus zolang dat zo blijft ga ik er niet teveel drama van maken.
Maar ik wilde dus hetzelfde vragen aan jullie. Hoe gaan jullie daarmee om? Zo te lezen dus lekker laten gaan en ze vragen hopelijk om een jas als ze het toch koud hebben (al ben ik bang dat mijn dochter daar te koppig voor is. Met blauwe lippen zegt ze nog dat ze het warm heeft, bijvoorbeeld na bad)
Bedankt voor het starten van het topic!
één jaar geleden
Hier inderdaad ook nogal een eigenwijs kind. Hier kan het twee kanten op of ik last hem inderdaad zoals al eerder genoemd zelf ervaren dat de jas toch echt wel fijn is buiten. Maar soms wil hij ook geen broek aan bijvoorbeeld en dat vind ik dus echt niet goed. Dus dan mag hij kiezen of met broek aan naar buiten of geen broek en binnen blijven. En dan duurt het vaak wat langer maar meestal kiest hij dan wel eieren voor zijn geld.