242 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik doe er zelf ook aan mij vind het een goed initiatief

4 jaar geleden

Jazeker had binnen 3 dagen al een hele krat vol 💪🏻😁

4 jaar geleden

Hi eindelijk zwanger! Ik doe ook mee, er is echter al een lopend topic moeders voor moeders, sluit je daar aan?

4 jaar geleden

Jaa ik doe ook mee 🥰

4 jaar geleden

Ik doe ook mee! Heb gisteren alles binnen gekregen, maar helaas niet de tijdschriften en de test... wel het dekentje en de bokalen natuurlijk ;) vorige zwangerschap ook meegedaan. Is maar zo'n kleine moeite.

4 jaar geleden

Ik doe er ook aan mee!! Zeker een goed initiatief

4 jaar geleden

Ja ik doe ook mee!! Al een week achter de rug!

4 jaar geleden

Ik doe mee!!

4 jaar geleden

Wat houdt dit juist in? 🤔

4 jaar geleden

Ja! Ik heb me opgegeven en toevallig net de telefonische intake gehad.. Verwacht volgende week te kunnen beginnen.

4 jaar geleden

Jaa!! Dankzij Moeders voor Moeders besta ik zelf ongeveer. Dus toen ik zwanger bleek direct ingeschreven en begonnen. Nu in mn 2e week, voelt goed 💪

4 jaar geleden

toevallig heb ik morgen de intake gesprek! Zo spannend en leuk! Bij mijn 1e zwangerschap was ik al 11 weken toen il erachter kwam dat het kon. Dus nu kan ik het gelukkig wel doen

4 jaar geleden

Ik heb vandaag m’n telefonische intake gehad en ze komt het pakketje aan het eind van de week brengen! 🤗

4 jaar geleden

Ik doe ook weer mee. Bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan. kleine moeite maar voor een heel goed doel!

4 jaar geleden

Ik doe ook mee! Alleen zijn gisteren me kratjes helaas niet omgewisseld.. de chauffeur was vertraagd. Nu worden ze volgende week pas omgewisseld. Vindt het wel jammer dat ik deze week niet mee kan doen aangezien me kratjes vol zijn

4 jaar geleden

Jep ik doe ook mee sinds gisteren. Nu is het de ideale tijd om mee te doen nu de meesten veel thuis zijn en je zo dus extra veel urine kunt opvangen :-)

4 jaar geleden

Ik doe nu een weekje mee 😉

4 jaar geleden

Ik wil ook mee doen! Bij mijn eerste ook gedaan! Donderdag echo.. En dan weet ik ook precies hoelang ik zwanger ben.. daarna ga ik me gelijk opgeven 😃

4 jaar geleden

Ik doe ook mee. Kleine moeite om te doen en hopelijk helpt het veel mama's-to be Mensen in onze directe omgeving die niet makkelijk zwanger werden en eigenlijk zelf ook niet verwacht op natuurlijke of makkelijke wijze zwanger te worden. Nu 2 weken bezig

4 jaar geleden

Ik heb me gisteren aangemeld. Nog in afwachting op telefoontje. Vind het een kleine moeite!