242 Reacties

4 jaar geleden

Wat is dat ? En hoe kan je meedoen? Heeft en iemand een website voor meer info? Dank je wel

4 jaar geleden

Ik heb mij ook opgegeven. 3 april staat er een huisbezoek gepland... dat ging dus bij jullie gewoon door?

4 jaar geleden

Ook zojuist aangemeld😀

4 jaar geleden

Reactie op Ess87

Ik heb mij ook opgegeven. 3 april staat er een huisbezoek gepland... dat ...
Ik krijg telefonische intake

4 jaar geleden

Ik doe ook mee idd, heb nu net mijn 1ste week gehad

4 jaar geleden

Ik doe ook mee... Maar eerlijk is eerlijk,niet zo soepel hier. Vorige week zou ze langskomen maar is ze niet geweest, achteraf vanwege corona.. maar ze belde pas de volgende dag terwijl ik s middags zat te wachten, en vandaag zouden de flessen gebracht worden maar ook niet zijn niet gekomen zonder bericht.. morgen zou de eigenaar? Langskomen met de papieren... Ben benieuwd, misschien dan ook meteen de flessen? Geen idee

4 jaar geleden

Ik doe zeker mee! Wacht nog even op de echo en dan schrijf ik me in

4 jaar geleden

Reactie op Isabelle1

Wat is dat ? En hoe kan je meedoen? Heeft en iemand een website voor meer i ...

4 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld en ben vandaag begonnen met urine sparen !! Voelt goed om dit te kunnen doen!

4 jaar geleden

Bij de eerste ook mee gedaan. En nu alweer opgegeven. Vanaf 6 weken mag je beginnen. Krijg telefonische belafspraak en ze komt langs voor een handtekening, maar dat word nu aan de voordeur afgehandeld.

4 jaar geleden

Ik doe ook mee sinds een weekje. Voor de dames die niet bekend zijn met moeders voor moeders: Tussen week 6 en week 16 is de concentratie hcg erg hoog. Je plast dit uit. Van dit hormoon maken ze medicijnen voor stellen die behandelingen met hormonen nodig hebben om zwanger te worden (ivf/ Icsi/ iui met hormonen) Je helpt dus andere vrouwen om ook moeder te kunnen worden. Je hoeft enkel je urine op te vangen.

4 jaar geleden

Vandaag toevallig aangemeld dus moet nog wachten op een intake telefoontje

4 jaar geleden

Reactie op Ess87

Ik heb mij ook opgegeven. 3 april staat er een huisbezoek gepland... dat ...
Ja, maar ze komt niet binnen. Ze heeft bij mij alles bij voordeur afgegeven. Was binnen 5 minuten gepiept. :-)

4 jaar geleden

Vandaag de 3de week begonnen met verzamelen!

4 jaar geleden

Ik twijfel nog... Ik kan de kratten niet echt ergens neer zetten en wil nu eigenlijk nog niet dat de hele wereld het weet.. Hoe doen jullie dat?

4 jaar geleden

Reactie op Houtje

Hi eindelijk zwanger! Ik doe ook mee, er is echter al een lopend topic moed ...
Inderdaad al een langere topic met ook al tips voor gebruik van bokaal zelfs na de bevalling. En tips voor het gebruik van de plas flessen. P.s. ik ben heel blij als je mee doet. Door de hormoon spuiten die hierdoor gemaakt worden heb ik zwanger kunnen worden! Ik mag donderdag starten..

4 jaar geleden

Ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap gedaan en zag het deze keer eigenlijk niet zitten met een dreumes die altijd met mama mee moet naar de wc. Maar jullie hebben me overgehaald. Zojuist aangemeld. Bedankt dames🥰

4 jaar geleden

Ik heb het geprobeerd maar als ik die flessen al zag moest ik al overgeven.. heb het 2 weken gedaan en vind het jammer dat ik moest stoppen.. Maar de misselijkheid door die geur kon ik echt niet meer tegen.

4 jaar geleden

Ik doe sinds een klein weekje mee. Ik heb zelf veel van de medicatie nodig gehad om zwanger te kunnen worden. Dan is dit een kleine moeite om iets terug te doen voor andere wensmoeders 😊. Ben erg dankbaar voor ieder die eraan mee doet 🙏!

4 jaar geleden

Yes! Tweede keer dat ik mee doe. Zie in mij omgeving hoe pittig het kan zijn en als ik dan met zoiets klein daar een bijdrage aan kan leveren voelt dat heel goed!