87 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind t een mooi gebaar, nog niet aangemeld maar na me bloedtest morgen wellicht wel.

4 jaar geleden

Ik heb het twee keer gedaan.. Maar heb nu een hele open voortuin en achtertuin zit op slot. Dus heb eigenlijk geen zin in die krat met flessen zo in het openbaar 🙈 Willen het voorlopig nog stil houden 😅 Plus dat het erg interessant wordt om de plas op te vangen en in een fles te doen met kleuter en bijna dreumes die zowat op schoot kruipen op de wc.

4 jaar geleden

Ik wilde wel graag mee doen maar niet de info kunnen vinden die ik zocht zo aps hoeveel dagen per week wat als ik 1 plasje mis etc heb 16 maart de eerste echo met 6+3 dan ga ik voor de intake

4 jaar geleden

Reactie op Tamara1995

Ik wilde wel graag mee doen maar niet de info kunnen vinden die ik zocht zo ...
Zoveel of zo weinig als je wilt. Je krijgt niet genoeg flessen om ál je plasjes op te vangen. Je krijgt er 6 dacht ik per week en ze raden 1 fles per dag aan. En die hoeft echt niet helemaal vol. Dus wat plasjes missen is helemaal niet erg.

4 jaar geleden

Ik heb me zondag aangemeld, wacht nog op reactie van de organisatie. Mooi doel!

4 jaar geleden

Ik woon in een appartement hoe gaat dat dan

4 jaar geleden

Zondag aangemeld maar nog niks gehoord. Bij mijn eerste ook mee gedaan mooi dat je zo andere mensen kan helpen

4 jaar geleden

Net aangemeld. Ben benieuwd

4 jaar geleden

Ja ook aangemeld! Vrijdag intake! Prachtig om weer te kunnen doen. En zeg nou zelf, er gaat niets boven díé zachte warme wikkeldoek?! Die vind je nergens anders 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Momandpregnant

Ja ook aangemeld! Vrijdag intake! Prachtig om weer te kunnen doen. En zeg n ...
Ja die wikkeldoek is superfijn!

4 jaar geleden

Ik heb het bij de 1e gedaan maar het viel mij toen flink tegen. 3 jaar geleden moesten we de flessen nog 1x in de week naar de praktijk brengen. Wat een gesleep. Aangezien ik ook 40 uur werk zat er nooit zoveel in de flessen. Wat mij nog het meeste bijstaat was die afschuwelijke geur uit de flessen niet van urine maar van het goedje in de fles. (Of schoonmaakmiddel oid. Geen idee wat erin zat) Waarschijnlijk ga ik het dit keer wel weer doen maar ben ik er beter op voorbereid.

4 jaar geleden

Ik ben voor het eerst zwanger en ga mezelf ook aanmelden. Ik vind het een erg goed doel! Mijn moeder heeft het vroeger zelfs gedaan.

4 jaar geleden

Ik heb het bij de 1e gedaan maar het viel mij toen flink tegen. 3 jaar gele ...
Dat is inderdaad spul waardoor de urine beter bewaard blijft. Zit er nog steeds in haha. Ik vond het dus lekker ruiken 😂😂😂

4 jaar geleden

Krijg je bij een 2e eigenlijk weer een wikkeldoek of hebben ze ook andere cadeautjes? Altijd leuk cadeautjes haha

4 jaar geleden

Reactie op ra1996

Krijg je bij een 2e eigenlijk weer een wikkeldoek of hebben ze ook andere c ...
Haha idd een wikkeldoek ontvangen!

4 jaar geleden

Ik heb mij aangemeld. Heb de hormoon spuiten die erdoor worden gemaakt ook zelf nodig (gehad). Dus allemaal dank je wel voor het aanmelden bij Moeders voor moeders! Ik ben er heel dankbaar voor....

4 jaar geleden

Tot hoeveel weken kan dat? Ik wil wel meedoen, maar niet voordat ons nieuws helemaal de wereld in is (gezien de flessen aan de voordeur)

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Tot hoeveel weken kan dat? Ik wil wel meedoen, maar niet voordat ons nieuws ...
Ja dit heb ik ook, wonen naast familie. Zou wel graag meedoen!

4 jaar geleden

Hier komen ze volgende week woensdag langs. Je in de flessen in een dichte tas doen en ergens om een hoekje zetten. Wij wonen naast mijn schoonouders

4 jaar geleden

Gisteren is er bij mij iemand langsgekomen. Ik vind t een heeel mooi idee om op deze manier anderen te kunnen helpen. De kratjes kunnen aan de deur worden opgehaald, maar je kunt ze ook op een afgesproken plek neerzetten. Ik draai onregelmatige diensten, dus k ben niet standaard op een bepaalde dag thuis. Om ze voor mn deur te zetten vond k wel een gek idee, dus ik heb nu afgesproken dat ik ze in de achtertuin neerzet en de koerier ze daar dan gewoon ophaalt. Volgens mij had je ook de optie om ze ergens heen te brengen.