87 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Tot hoeveel weken kan dat? Ik wil wel meedoen, maar niet voordat ons nieuws ...
Je kan plas doneren van week 6-16. Aanmelden kan tot de 11e week. En op de website staat ook dat ze met de intake samen bekijken welk ophaal plekje voor jullie goed voelt, dus daarin proberen ze ook mee te gaan met het nog even stilletjes houden van de zwangerschap.

4 jaar geleden

Na de eerste echo ga ik me aanmelden bij moeders voor moeders. Ik wil eerst wat meer zekerheid voordat ik er aan begin. Hiervoor 3 miskramen gehad. Echo staat voor over 3 werken in de agenda. Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op leylacay

Ik woon in een appartement hoe gaat dat dan
Bij mijn eerste woonde ik ook in een appartement. Ik kom het gewoon buiten voor de deur zetten. Was geen probleem

4 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld, dit wordt mijn tweede keer. Het opvangen en overgieten met peuter erbij kijk ik nog niet naar uit, hopelijk valt het mee. De lucht is wel vies maar ook weer niet zo erg.

4 jaar geleden

Ik zou het graag willen maar mag helaas niet 😥 heb type 1 diabetes..

4 jaar geleden

Reactie op leylacay

Ik woon in een appartement hoe gaat dat dan
Je kan ze inleveren bij een inlever punt en lege ophalen! Niemand die ziet / merkt dat jij ook spaart!

4 jaar geleden

Ik heb me gisteren aangemeld en gisteravond werd ik gebeld door iemand van mvm. Morgenmiddag staat de intake gepland ♡

4 jaar geleden

Ze hebben nog steeds niet gebeld, zondag aangemeld....

4 jaar geleden

Reactie op Houtje

Ze hebben nog steeds niet gebeld, zondag aangemeld....
Bij mij is er gisteren iemand geweest. Toevallig zei ze dat er vaak pas contact op wordt genomen als je over de 5 weken bent.. Daarna gaat het heel snel hoor. Ze mailde mij maandag, kwam gister langs en vandaag stond er ql een kratje in mn tuin :)

4 jaar geleden

Net is er iemand van mvm langs geweest. Ze had één foutje gemaakt, aangezien het nog te vroeg is (ik ben 4+3). Het mag eigenlijk pas vanaf 5 weken zwangerschap. Alsnog mocht ik een test doen en die was voldoende Positief (kleine angst, dat de test ineens blanco zou zijn). Gelukkig niet gebeurd! Dinsdag 17 maart zullen de kratten geleverd worden en mag ik van start gaan, met urine op te vangen. Als kleinigheidje een heerlijke, zachte omslagdoek gekregen! ♡

4 jaar geleden

Reactie op LER28

Ik zou het graag willen maar mag helaas niet 😥 heb type 1 diabetes..
Hier ook helaas! 😔 Had het graag willen doen! Al had ik de vorige keer ook nog HG dus was 't ook niet gelukt als 't wel mocht.

4 jaar geleden

Vandaag iemand thuis op gesprek gehad, ben al begonnen met sparen! Heel fijn om te weten dat je hier mensen echt mee kan helpen..

4 jaar geleden

Ok heb me aangemeld en woensdag komen ze langs! Heb zelf jaren lang gebruik mogen maken! Nu kan ik een beetje terug doen 🥰

4 jaar geleden

Na het lezen van dit topic vanmorgen, heb ik me ook gelijk aangemeld!

4 jaar geleden

Inmiddels heb ik mij toch aangemeld en maandag komt er iemand bij mij langs en mag ik ook starten met verzamelen!

4 jaar geleden

Ik ben ook gestart!!

4 jaar geleden

Nog steeds niks gehoord...

4 jaar geleden

Donderdag komt er ook iemand bij mij langs. Hoop anderen te mogen gaan helpen!

4 jaar geleden

Morgen avond komen ze bij mij langs! Ben benieuwd of ik mag helpen

4 jaar geleden

Zojuist ook aangemeld. Geweldig om zo te kunnen bijdragen!!