Hai mama’s,
Ons kindje is uiteindelijk ter wereld gekomen met een keizersnede. Op zich is daar niks mis mee, maar tijdens mijn kraamweek voelde ik een soort knap op de plek van de hechting. Zeker 4 artsen hebben er ondertussen naar gekeken soms ook met echo, maar volgens hen is er verder niets te zien wat verdacht is.
Ik blijf alleen nog steeds soms een soort stekend gevoel hebben op die plek als ik bijvoorbeeld moet hoesten/niezen. Hebben meer mensen hier last van?
Daarnaast proberen wij al 1,5 jaar om weer zwanger te worden. Dat is een aantal keer gelukt maar dan kreeg ik toch een (vroege) miskraam rond de 5e week. Bij ons eerste kindje ging het zo makkelijk. Het was meteen de eerste keer raak dus daarom vind ik het bijzonder dat het nu niet gaat. Ik hoop echt dat het niets te maken heeft met de keizersnede. We zijn bij een fertiliteitskliniek geweest, maar ook zij kunnen niets vinden wat een zwangerschap negatief kan beïnvloeden. Er zijn ook nieuwe onderzoeken over niches, maar bij de kliniek zeiden ze dat ik me daar geen zorgen om moest maken.
Normaal gesproken heb ik altijd veel vertrouwen in de wetenschap en geneeskunde, maar ik heb echt het gevoel dat ze het niet bij het juiste eind hebben. Ik weet gewoon even niet meer wat we nog kunnen doen. Dus ik hoop dat hier mensen zijn die ons verder kunnen helpen.