132 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook morgen met 10 weken en 4 dagen dan we zijn zo zenuwachtig hoop echt dat alles goed is wij hebben om 11 uur een afspraak gelukkig kan niet wachten

4 jaar geleden

Bij ons kon t niet eerder op de dag...is praktijk aan huis en heb pas 20.30u afspraak. Anders werdt eind van de week...😬

4 jaar geleden

Ik ook morgen, dan precies 11 weken 🥰

4 jaar geleden

Reactie op jo-mi

Regels zijn ingetrokken!! 🎊🎉 Ben vanmorgen gebeld door de verloskundige d ...
Waar kom je vandaan als ik vragen mag? Ik kom uit Rotterdam hoop dat het hier ook snel gebeurd

4 jaar geleden

Ik ook morgen! Om 11 uur.. maar knijp hem wel. 2 miskramen met ontdekking bij echo 7/8 weken... ik ben morgen 11+3

4 jaar geleden

Ik 30 april eindelijk!! Dan als het goed is 10 weken. Ben heeeeeeel benieuwd en ik hoop dat dan het besef er ook wat meer is

4 jaar geleden

Ik ook morgen, gelukkig smorgens al. ben al weken super zenuwachtig 😆 Toch spannend die eerste echte bevestiging...

4 jaar geleden

Ik ook morgen, gelukkig smorgens al. ben al weken super zenuwachtig 😆 Toch ...
Ja precies...die bevestiging he! Voel van alles, maar toch...

4 jaar geleden

Ik ook morgen! Om 8:30. Ben dan 11+3. Zo spannend! Veel plezier morgen

4 jaar geleden

Ik morgen termijnecho met 11+6! Gelukkig met 6+2 al een vroege echo gehad ivm eerdere miskraam. Toen een kloppend hartje gezien, hopelijk morgen weer een goede echo! Blijft spannend 🤗

4 jaar geleden

Ik ook morgen met 11+2 🥰

4 jaar geleden

Ik ook eindelijk 😃! Om 19.00 uur. Ben dan 10+6 weken

4 jaar geleden

Reactie op Audrey14

Ik morgen termijnecho met 11+6! Gelukkig met 6+2 al een vroege echo gehad i ...
Wat leuk ik ook morgen met 11+6 alleen is het mijn eerste echo dus kijk er erg naar uit!

4 jaar geleden

Ik ook morgen om 08.45! Dan ongeveer 10+4. Erg benieuwd!

4 jaar geleden

Ik heb ook morgen (3e) echo en ben dan 13+3 mijn man mag alvast wel meekomen dus daar ben ik enorm blij om! ☺️ veel succes! ❤️

4 jaar geleden

Woensdag 19.30mag ik eindelijk.. ben dan 11+2... is mijn eerste echo ben ook bang dat ik slecht nieuws ga krijgen ..

4 jaar geleden

Spannend dames! Ik heb vorige week (8 weken) al een echo gehad en zag er perfect uit. 12 mei mag ik voor termijnecho en vind dat toch ook nog spannend hoor.. vond het wel naar dat je man/partner niet mee mag nu

4 jaar geleden

Oohh super leuk ! Ik mag woensdag voor onze eerste echo, ben dan 10 weken � ...
Ik ook woensdag voor het eerst en ook 10 weken precies! Vind het wel spannend dat het dan gelijk de termijnecho is met 10 weken... vind dat zelf nog zo vroeg... en dan de tweede echo pas met 20 weken😞😞 heb daar echt een beetje moeite mee ben bang dat het alsnog mis kan gaan, wat is nou tien weken? Hoe sta jij hierin?

4 jaar geleden

Ik ook morgen 🥰 helaas ook pas in de avond . Spannend!!!!!!

4 jaar geleden

Ja ik ook! Met 8 weken wel een echo gehad omdat ik elke dag een klein beetje bloed verloor. Maar alles was goed met de kleine!