73 Reacties

4 jaar geleden

Heftig he dat de partners niet mee mogen. Begrijpelijk maar toch niet leuk... Ik heb volgende week dinsdag mn eerste echo met 6 weken en 1 dag. Heb ook in januari een miskraam gehad. Extra spannend. Hoelaat heb je de echo?

4 jaar geleden

Ik had vandaag mn eerste (vroege) echo. 4+2. Was goed! En mn man mocht mee gelukkig. Lieve vk. Maar wel bizar zo mee te maken dat verder zoveel mogelijk telefonisch gaat terwijl het om zo'n groot iets gaat en je t liefst daar een uur praat met de vk. Over 3 weken weer een echo! Succes morgen! Moet je alleen of?

4 jaar geleden

Oh sorry Niet goed gelezen. Alleen dus ja. Balen!!! Extra veel succes!!

4 jaar geleden

Ik heb morgen om 9 uur mijn eerste echo :) . Ik vind het echt jammer dat mijn vriend niet mee mag, maar videochatten en foto's trekken mag dan wel. Heb er zoveel zin in😊

4 jaar geleden

Jullie moeten blij zijn dat je echo nog doorgaat. Die van mij(ons) is gewoon 3 weken verzet.

4 jaar geleden

Hier hebben ze de echo verzet..weet niet eens wanneer ik er een ga krijgen ..ze gaan mij de 23e bellen..heb afgelopen november een miskraam gehad..helaas nog wachten op mijn 1e echo.. fijn dat jullie wel een echo krijgen! Dan zou ik het voor lief nemen dat de partner niet mee kan

4 jaar geleden

Vorige week een extra vroege echo gehad vanwege een bloeding. Volgende week vrijdag mijn normale echo. Beide echo's dan helaas zonder vriend vanwege maatregelen corona virus. En dat bij mijn eerste zwangerschap. Maar als je de echo ziet, vergeet je het en neem je alles voor lief. Want owh wat raak je toch meteen verliefd op z'n klein hummeltje. Echo is bijgevoegd. Ik was volgens de echo 6+3.

4 jaar geleden

Ik heb hem donderdag 🤗

4 jaar geleden

Heel spannend, zo’n eerste echo. Vooral als je het niet kan delen met je man. Ik ben nu 6+3 en zou vrijdag een echo krijgen maar die heeft de vk afgezegd, zo balen! Volgende echo pas midden april. Dames die nog wel mogen, good luck!! Ook ik heb eerder een miskraam gehad. Inmiddels daarna wel weer zwanger geraakt van ons zoontje. Nu weer zwanger, maar met miskraam in het achterhoofd... het blijft ontzettend spannend.

4 jaar geleden

Reactie op Happymommy2

Heftig he dat de partners niet mee mogen. Begrijpelijk maar toch niet leuk. ...
Ik moet om 9:45 ik laat wat weten!

4 jaar geleden

Reactie op MarinkeM

Ik had vandaag mn eerste (vroege) echo. 4+2. Was goed! En mn man mocht mee ...
Het is lastig ik vind alle maatregelen echt volkomen terecht. Maar het is zo lastig dat iedereen daar zo onder moet lijden. Maar goed ik moet idd alleen 9:45. Mijn man wacht in de auto en mag ik video bellen echt heel raar eigenlijk!

4 jaar geleden

Reactie op 20-Nomi-02

Ik heb morgen om 9 uur mijn eerste echo :) . Ik vind het echt jammer dat mi ...
Ahh super leuk hoeveel weken ben je ? Succes zullen we morgen even hier laten weten hoe het gegaan is ?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2

Vorige week een extra vroege echo gehad vanwege een bloeding. Volgende week ...
Wauw mooi hoor echt genieten he! Succes met je volgende echo.

4 jaar geleden

Ik had mijn echo vrijdag, ook 6-5 dacht ik, maar voor nu teruggezet naar 6-2. Mijn echo was helaas amper wat te zien maar ik wilde bevestiging en dat kreeg ik 🥰

4 jaar geleden

Reactie op jay22

Het was niet vervelend bedoeld ..miss dat het zo overkwam maar vind het fijn dat je een echo krijgt! Succes morgen

4 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Het was niet vervelend bedoeld ..miss dat het zo overkwam maar vind het fij ...
Ik hoop dat jij (jullie) ook snel jullie wondertje mogen bewonderen.

4 jaar geleden

Wij mochten vandaag! Partner mocht hier nog wel mee... Ik dacht 7+2, maar bleek 6+5... Ik weet dat ik een late eisprong heb dus had het wel verwacht. Maar een kloppend hartje gezien dus helemaal blij 😍🥰

4 jaar geleden

Reactie op JannaP

Wij mochten vandaag! Partner mocht hier nog wel mee... Ik dacht 7+2, maar ...
Super zeg echt genieten he! Je hoort het nog niet kloppen toch?

4 jaar geleden

Reactie op jay22

Super zeg echt genieten he! Je hoort het nog niet kloppen toch?
Nee dat niet, maar je ziet het wel 😍 als ze er goed bij kunnen... mijn baarmoeder zit heel ver naar achter die was een hele kunst!

4 jaar geleden

Ik mag morgen ook voor de eerste vroege echo. Waarschijnlijk 7+2 weken, ik hoop zo dat het goed is aangezien ik geen verandering aan mijn lichaam ervaar. Voor zover ik weet mag mijn partner gewoon mee, ik ga in het ziekenhuis. Succes voor de anderen die ook morgen een echo hebben!