73 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Mijn man was wel mee.. heb een vaginale echo gehad in het zk. We hoorde het hartje kloppen , wat een warm gevoel gaat er door je heen.. ons eerste kindje dus spannend allemaal. Ik ben 7 weken nu..

4 jaar geleden

Hier pas met 8-9 wk 🙁 hiervoor mk gehad dus vervelend om zo lang te moeten wachten. ‘Gelukkig’ wel veel aan mn lijf te merken.

4 jaar geleden

Reactie op KarinJ

Heel spannend, zo’n eerste echo. Vooral als je het niet kan delen met je ma ...
Wow dat wordt een late echo. Balen zeg! Zeker na mk idd.. probeer je te focussen op t wonder in je buik, doe ik dat ook 💛 mag 15 april.

4 jaar geleden

Reactie op Eijk

Ik mag morgen ook voor de eerste vroege echo. Waarschijnlijk 7+2 weken, ik ...
Herkenbaar, ik heb ook geen symptonen en ben morgen 7 weken, donderdag echo. Ik duim voor je mee😊

4 jaar geleden

Alles was goed, het hartje klopt mooi. Ik ben 1 dag teruggezet, nu dus 7+1 dag. We zijn intens blij!

4 jaar geleden

Ik heb morgen ook echo 8+6 mij man mag de 1e echo er bij zijn en bij de 20 weken echo ik vindt het zo spannend maar ook wel weer fijn dat hij mee mag

4 jaar geleden

Veel plezier bij je eerste echo. Pak de zakdoekjes maar vast. Zo mooi dat je kunt zien hoe dat kleine mensje van jullie zich daarbinnen vormt. Ben zelf 5 weken zwanger. Net afspraak gemaakt voor de 1e echo. Deze word gedaan met 10 weken. Blij voor jou dat je al eerder mag. Hoe was het?

4 jaar geleden

Reactie op Eijk

Alles was goed, het hartje klopt mooi. Ik ben 1 dag teruggezet, nu dus 7+1 ...
Super mooi!

4 jaar geleden

Reactie op Eijk

Alles was goed, het hartje klopt mooi. Ik ben 1 dag teruggezet, nu dus 7+1 ...
Wooow wat mooi! Blij voor jullie! Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op jay22

Ik hoop dat jij (jullie) ook snel jullie wondertje mogen bewonderen.
jay22 heb je een goede echo gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Eijk

jay22 heb je een goede echo gehad?
Lief dat je er na vraagt, gelukkig was alles goed hartje klopte. Ze dacht alleen dat ik wat minder ver ben. Heel spannend vind ik het.

4 jaar geleden

Daar is die dan 🥰🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Daar is die dan 🥰🥰🥰
Ahhh zo leuk! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Daar is die dan 🥰🥰🥰
😍😍😍 erg leuk❤️

4 jaar geleden

Reactie op jay22

Lief dat je er na vraagt, gelukkig was alles goed hartje klopte. Ze dacht a ...
Gelukkig wat fijn! Maak je je zorgen of is het gezonde spanning?

4 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Daar is die dan 🥰🥰🥰
Hoe ver ben je hier!

4 jaar geleden

Reactie op mommyinnovember

Hoe ver ben je hier!
Volgens eifen berekening 7.1 maar nu op de echo wat terug gezet. Al moest ik me daar niet druk om maken met 11 weken doen ze een juiste schatting

4 jaar geleden

Ik had mijn echo vrijdag, ook 6-5 dacht ik, maar voor nu teruggezet naar 6- ...
Bij mij was ook helaas amper iets te zien. Maar wel de bevestiging dat er iets zit! Over drie weken terug om te controleren of het gegroeid is.

4 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Daar is die dan 🥰🥰🥰
Leuk 😍 konden ze bij jou al goed het aantal weken berekenen? Bij mij niet

4 jaar geleden

Reactie op jay22

Leuk 😍 konden ze bij jou al goed het aantal weken berekenen? Bij mij niet ...
Ik denk het zelf niet.. ging ook zo snel allemaal haha 2 min was ik weer klaar en weg ..mja ik heb maandag mijn intake via de telefoon dan ga ik wel even vragen hoe het zit