Morgen de eerste echo

jay22
3 maanden geleden
Volgen
Goedenavond dames, Ik was benieuwd of er toevallig nog meer dames zijn die morgen de eerste echo hebben? Ik ben morgen 6+5. De spanning begint nu al ontzettend toe te nemen afgelopen januari een miskraam gehad. Het is ook nog is zo dubbel dat mijn man niet mee mag maar goed gezondheid boven alles. Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
73 reacties
Chaimaika
3 maanden geleden
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Mijn man was wel mee.. heb een vaginale echo gehad in het zk. We hoorde het hartje kloppen , wat een warm gevoel gaat er door je heen.. ons eerste kindje dus spannend allemaal. Ik ben 7 weken nu..
  • Rapporteren
loess
3 maanden geleden
Hier pas met 8-9 wk 🙁 hiervoor mk gehad dus vervelend om zo lang te moeten wachten. ‘Gelukkig’ wel veel aan mn lijf te merken.
  • Rapporteren
loess
3 maanden geleden
Reactie op KarinJ
Heel spannend, zo’n eerste echo. Vooral als je het niet kan delen met je man. Ik ben nu 6+3 en zou vrijdag een echo krijgen maar die heeft de vk afgezegd, zo balen! Volgende echo pas midden april. Dames die nog wel mogen, good luck!! Ook ik heb eerder een miskraam gehad. Inmiddels daarna wel weer zwanger geraakt van ons zoontje. Nu weer zwanger, maar met miskraam in het achterhoofd... het blijft ontzettend spannend.
Wow dat wordt een late echo. Balen zeg! Zeker na mk idd.. probeer je te focussen op t wonder in je buik, doe ik dat ook 💛 mag 15 april.
  • Rapporteren
Jojo1987
3 maanden geleden
Reactie op Eijk
Ik mag morgen ook voor de eerste vroege echo. Waarschijnlijk 7+2 weken, ik hoop zo dat het goed is aangezien ik geen verandering aan mijn lichaam ervaar. Voor zover ik weet mag mijn partner gewoon mee, ik ga in het ziekenhuis. Succes voor de anderen die ook morgen een echo hebben!
Herkenbaar, ik heb ook geen symptonen en ben morgen 7 weken, donderdag echo. Ik duim voor je mee😊
  • Rapporteren
Eijk
3 maanden geleden
Alles was goed, het hartje klopt mooi. Ik ben 1 dag teruggezet, nu dus 7+1 dag. We zijn intens blij!
  • Rapporteren
leylacay
3 maanden geleden
Ik heb morgen ook echo 8+6 mij man mag de 1e echo er bij zijn en bij de 20 weken echo ik vindt het zo spannend maar ook wel weer fijn dat hij mee mag
  • Rapporteren
Gerda_g
3 maanden geleden
Veel plezier bij je eerste echo. Pak de zakdoekjes maar vast. Zo mooi dat je kunt zien hoe dat kleine mensje van jullie zich daarbinnen vormt. Ben zelf 5 weken zwanger. Net afspraak gemaakt voor de 1e echo. Deze word gedaan met 10 weken. Blij voor jou dat je al eerder mag. Hoe was het?
  • Rapporteren
Gerda_g
3 maanden geleden
Reactie op Eijk
Alles was goed, het hartje klopt mooi. Ik ben 1 dag teruggezet, nu dus 7+1 dag. We zijn intens blij!
Super mooi!
  • Rapporteren
Jojo1987
3 maanden geleden
Reactie op Eijk
Wooow wat mooi! Blij voor jullie! Gefeliciteerd
  • Rapporteren
Eijk
3 maanden geleden
Reactie op jay22
Ik hoop dat jij (jullie) ook snel jullie wondertje mogen bewonderen.
jay22 heb je een goede echo gehad?
  • Rapporteren
jay22
3 maanden geleden
Reactie op Eijk
jay22 heb je een goede echo gehad?
Lief dat je er na vraagt, gelukkig was alles goed hartje klopte. Ze dacht alleen dat ik wat minder ver ben. Heel spannend vind ik het.
  • Rapporteren
Eijk
3 maanden geleden
Reactie op jay22
Lief dat je er na vraagt, gelukkig was alles goed hartje klopte. Ze dacht alleen dat ik wat minder ver ben. Heel spannend vind ik het.
Gelukkig wat fijn! Maak je je zorgen of is het gezonde spanning?
  • Rapporteren
Lucky_lady
3 maanden geleden
Hoe ver ben je hier!
Volgens eifen berekening 7.1 maar nu op de echo wat terug gezet. Al moest ik me daar niet druk om maken met 11 weken doen ze een juiste schatting
  • Rapporteren
benthe
3 maanden geleden
Reactie op Linsey89
Ik had mijn echo vrijdag, ook 6-5 dacht ik, maar voor nu teruggezet naar 6-2. Mijn echo was helaas amper wat te zien maar ik wilde bevestiging en dat kreeg ik 🥰
Bij mij was ook helaas amper iets te zien. Maar wel de bevestiging dat er iets zit! Over drie weken terug om te controleren of het gegroeid is.
  • Rapporteren
jay22
3 maanden geleden
Reactie op Lucky_lady
Daar is die dan 🥰🥰🥰
Leuk 😍 konden ze bij jou al goed het aantal weken berekenen? Bij mij niet
  • Rapporteren
Lucky_lady
3 maanden geleden
Reactie op jay22
Leuk 😍 konden ze bij jou al goed het aantal weken berekenen? Bij mij niet
Ik denk het zelf niet.. ging ook zo snel allemaal haha 2 min was ik weer klaar en weg ..mja ik heb maandag mijn intake via de telefoon dan ga ik wel even vragen hoe het zit
  • Rapporteren