73 Reacties

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is pas 24 april (dan 10+6) zou ook zo graag al eerder willen (miskraam in december) maar bij mijn verloskundigepraktijk kon het pas echt vanaf 10 weken.

4 jaar geleden

Hier ook alles goed😍 onwerkelijk zeg! Vandaag 6+3 en het hartje mooi zien kloppen!

4 jaar geleden

Ik had 2 weken terug mijn eerste echo toen was ik 6w+1 nu ben ik exact 8 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Nikitamagriet

Ik had 2 weken terug mijn eerste echo toen was ik 6w+1 nu ben ik exact 8 we ...
Hoe groot was hij/zij bij jou hier?

4 jaar geleden

Ik krijg pas mijn eerste echo bij 11 weken 😔 De intake van 8 weken waarbij ze ook 'even zou kijken' gaat niet door wegens corona. Hoe komt het dat jullie allemaal wel zo vroeg mogen? (Uitgezonderd de dames die een MK hebben gehad)

4 jaar geleden

Reactie op Houtje

Ik krijg pas mijn eerste echo bij 11 weken 😔 De intake van 8 weken waarbij ...
Ik had "mazzel". Ik kreeg de vraag of ik heel graag wil dat ie doorgaat. Voor een stukje zekerheid enzo. Ze zei dat ze snapte dat dit geen "pretecho" is voor mij omdat het mijn eerste zwangerschap is en alles zo spannend is. En ze heeft het dus ingepland onder het kopje Medisch. Ik besef me dat ik veel geluk heb gehad met mijn verloskundige!

4 jaar geleden

Ook mijn eerste zwangerschap.. helaas niet zoveel geluk als jij San ecl92

4 jaar geleden

Ik heb donderdag mijn eerst echo, is ook spannend hier want in november had ik een miskraam. Veel succes bij u!

4 jaar geleden

Wij mogen volgende week dinsdag, 8+6. Tot nu toe gaat het nog steeds door en mn vriend mag gewoon mee!!! Het is voor mij allemaal nieuwe dus hoop echt dat er niet afgebeld gaan worden. Naar mijn weten ben ik ook medisch daar ik diabetes heb, maar dat weet ik niet zeker of ik daar dan onder val. Iemand toevallig ervaring mee?!

4 jaar geleden

18:30 mijn eerste echo! Morgen 7 weken 😍