31 Reacties

6 jaar geleden

Ik volg, want ik word ook lek geprikt. Door die vervelende beestjes

6 jaar geleden

Muggen hebben een hekel aan luchtstroming. Wij hebben een grote ventilator aanstaan s nachts (ook tegen de hitte) en geen mug komt in onze buurt. 😄

6 jaar geleden

ik heb ooit op vakantie muggenspray gekocht.. dat spuit ik nu elke avond in mn kamer. helaas heb je nu niks aan mn tip 😅

6 jaar geleden

Je kan bij Kruidvat muggenspray kopen van CarePlus, perfect veilig tijdens de zwangerschap! Life saver in deze tijden 😁

VRIEND

6 jaar geleden

Deet van 30% of minder mag je wel gebruiken! Pas alleen wel op, de eerste 3 maanden van je zwangerschap wordt het aangeraden om het gebruik van DEET te beperken.

6 jaar geleden

Ik gebruik het merk Citin van action. Het is een anti-muggen stekker en het werkt ideaal. Ook al zijn ze in de kamer, ze komen niet in je buurt en in de ochtend zie je ze knock out :) perfect.

6 jaar geleden

Idd ventilator op jezelf richten. Scheelt ook die afschuwelijke zoem in je oor. Zo deed ik dat ook altijd. En een klamboe boven je bed.

6 jaar geleden

Helemaal geen oplossing, maar normaal moeten muggen mij altijd hebben, maar sinds ik zwanger ben niet meer! Ben ik wel erg blij mee, heb ook een hekel aan die beesten!

6 jaar geleden

Zet een citroengeranium in je slaapkamer, vinden ze geen fijne geur

6 jaar geleden

“Gewoon” een klamboe!

6 jaar geleden

Vogelmuur, een plant die vrijwel overal het hele jaar groeit. Je moet ‘m even herkennen. Maar deze kun je op je bulten smeren en het helpt. Je kunt er ook zelf een olietje van maken. Google maar eens.

6 jaar geleden

Ik heb me bij Etos laten adviseren en heb een muggenspray gekregen die alleen plantaardige middelen heeft(die wij zwangeren dus ook mogen) en een zo'n muggenstekker..

6 jaar geleden

Mij laten ze voor de verandering eindelijk eens met rust....

6 jaar geleden

Gelukkig al een heleboel tips hier! Ik ga eens wat dingen proberen 😊 ik ben alleen echt geen fan van klamboes, dus die sla ik nog heel even over... thanks ladies!

6 jaar geleden

Reactie op Wennetje

Mij laten ze voor de verandering eindelijk eens met rust....
Ja mij ook! Normaliter was ik altijd zwaar de klos

6 jaar geleden

Ik werd nooit geprikt.... tot nu toe. Die hormonen ruiken blijkbaar lekker

6 jaar geleden

Ik wist niet dat je geen deet mag gebruiken😱 waarom is dat? Ik word anders namelijk ook helemaal lek geprikt, zelfs door mn kleding heen... dus ik douche zowat met deet😅😱

6 jaar geleden

Ja mij ook! Normaliter was ik altijd zwaar de klos
Ik ook. Nu is mijn vent de sjaal die ze normaal met rust laten.

6 jaar geleden

Reactie op nogevengeennaam

Ik wist niet dat je geen deet mag gebruiken😱 waarom is dat? Ik word anders ...
Ze raden het sws de eerste 3 maanden af. Voor de rest het liefst zo min mogelijk en niet hoger dan 30%. Hier een tip ipv DEET.

6 jaar geleden

Reactie op Wennetje

Ze raden het sws de eerste 3 maanden af. Voor de rest het liefst zo min mog ...
Ik ben verder dan 3 maand. Iets anders dan deet werkt niet bij mij. Ik ben echt de hoogste percentage nodig, zelfs daar prikt een enkele nog doorheen bij mij😭 Ik lees online ook alleen maar over de 1e drie maanden. Miss dat ik het dan wel gewoon kan gebruiken