81 Reacties
6 jaar geleden
Hoi mijn oudste dochter is 20 jaar, mijn zoon is 17 jaar en de jongste is 2 jaar. Alles gaat echt vanzelf! Maak je geen zorgen. Ik ben trouwens nu zwanger ik weet niet precies hoever maar ik denk rond de 8 weken. En ohja ik ben 44 jaar ik hool dat het aardig wat hartjes onder je riem zijn😉
6 jaar geleden
Hoi, bij deze kan ik je vertellen dat je niet de enige ben in deze situatie haha ik heb een dochter van 14 en ben nu ook zwanger. Ik heb de eerste echo aanstaande vrijdag en de verwachting is dat ik dan tussen de 9 en 10 wkn zwanger ben.
Erg spannend allemaal ! Het is al zo lang geleden dat het voelt alsof het de eerste keer is met alles.
Maar ik wens je een hele fijne zwangerschap en het gaat vast goed komen allemaal !
Groetjes miranda
6 jaar geleden
Ik ben 38 jaar en mijn zoon is 7. Niet zo lang geleden als bij jou maar ik begrijp je gevoel wel. Ik heb precies echt al vergeten hoe zwanger zijn was en ook benieuwd hoe het gaat zijn met een kleintje erbij . Proficiat trouwens met je zwangerschap!
6 jaar geleden
Heel herkenbaar vond het ook zo spannend deze keer 3 jongens in de leeftijd van 17.12 en 10 jaar nu 36 zelf. Maar het voelt gewoon heel anders nu. Van harte gefeliciteerd natuurlijk ook ik volgende week mijn echo ben dan 11.5 weekjes kan niet wachten.
6 jaar geleden
Reactie op Kawkaw83
Oh wat leuk. Ja ik ben ook 9+1 weken en volgens mij zijn we even oud. Leuk ...
Ja we zijn inderdaad rond dezelfde leeftijd in juni word ik 36hoe vinden jou dochters het om een broertje of zusje te krijgen ?
6 jaar geleden
Ja we zijn inderdaad rond dezelfde leeftijd in juni word ik 36hoe vinden jo ...
Ik ben eigenlijk alleen maar ziek geweest en ben hey nog steeds. Dus ze hebben alleen nog de zwarte kant gezien van de zwangerschap. Vorig jaar ben ik met 10 weken de baby verloren. Toen hebben ze het ook alleen van de negatieve kant meegemaakt. Dus tja... weet niet zo goed hoe ze wij staan.😕
6 jaar geleden
Hey ! Wat leuk om dit te lezen zeg! Aangenaam en proficiat 😀
Ik ben ook 36 jaar en mama van een dochter van bijna 12 . Ik ben nu 8.5 . Vind het ook enorm spannend, vind dat het precies weer de eerste keer is. Sommige dingen herken ik en andere dingen niet. Was hier ook erg lang wikken en of er nog eentje zou komen. Ik voel nu vooral dat het best veel lastiger is dan toen met de jaartjes die erbij zijn😊
6 jaar geleden
Hoi, bij deze kan ik je vertellen dat je niet de enige ben in deze situatie ...
Ja vind ik ook 😍😍
6 jaar geleden
Reactie op Schorpioentje2
Hey ! Wat leuk om dit te lezen zeg! Aangenaam en proficiat 😀
Ik ben ook 3 ...
Nou en hoe😥 ik was toen 19 en nu 36 dus dat scheelt idd. Heb nu ook een heel andere levenstijl. Vrienden, fulltime baan, pubers in huis. Ben heel vrij en dus vaak overal en nergens te vinden. Ik kon zomaar om 11 uur in de avond bij een vriendin thee gaan drinken. Ik denk dat het een heel ander leventje wordt.
6 jaar geleden
Reactie op Kawkaw83
Ik ben eigenlijk alleen maar ziek geweest en ben hey nog steeds. Dus ze heb ...
O dat is wel heel vervelend, ik hoop dat je je gauw beter voelt en snap dat het juist door vorig jaar dus extra spannend is.
6 jaar geleden
Bij ons bijna 8 jaar verschil tussen, onze dochter vroeg er vaak om een broertje of zusje, dus is helemaal in de wolken nu.
Ik was voor het gemak even vergeten dat ik het eerste trimester zo verschrikkelijk misselijk was - nu dus weer 🤢, hopelijk snel over (ben nu 11w+2)