319 Reacties

3 jaar geleden

Op mijn buik slapen Gerookte zalm, filet american, carpaccio en sushi eten😍😍

3 jaar geleden

Buikslapen, wijntje drinken, broodje filet american, biefstuk😍💙

3 jaar geleden

Sushi, broodje subway tonijn, redbull, gebakken ei

3 jaar geleden

Americain, jacuzzi, sushi, alcohol..

3 jaar geleden

Terug de sportschool in

3 jaar geleden

Tonijn, zacht gekookt ei, en dar voedingskussen zodra het kan uit het bed gooien, ongezellig ding.

3 jaar geleden

Koffie!

3 jaar geleden

Carpaccio, filet American, biefstukje, leverkaas/worst, smeerworst, zacht gekookt eitje, broodje rosbief met pesto en daarbij een ijskoud biertje! Of een glaasje whisky als t koud is buiten, of een heerlijk rood wijntje 😋😋 Ga ik even heerlijk dromen 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Mievie

Carpaccio, filet American, biefstukje, leverkaas/worst, smeerworst, zacht g ...
Precies dit 😂🥳💪😍

3 jaar geleden

Filet american 😍 bifi worstjes, ik ben een buikslaper dus op mn buik slapen, en na een tijdje weer skeeleren. Tis niet dat ik het extreem mis, maar wel weer een voordeel dat dat straks gewoon weer kan

3 jaar geleden

Ik ga dan een gat in de lucht springen, want dan kan ik eindelijk eten zonder misselijkheid en overgeven (I hate hg)

VRIEND

3 jaar geleden

- In bubbelbad gaan🛁 - Sushi eten🍣 - Gerookte zalm eten🐟 - Op mn buik slapen 😴 - Ennuh normale 👣 hebben😇

3 jaar geleden

Ik ben me nu al zo aan het verheugen op een heerlijk rood wijntje met een kaasplankje, zeker nu het alweer koud en donker buiten wordt! Ohhh.. en op m'n buik liggen en naar de sauna 💕

3 jaar geleden

Sushi eten 🤪

3 jaar geleden

Tonijn, gerookte zalm, spiegelei en sushi eten😍 ik ben al gestopt met alcohol drinken dus dat mis ik niet. Hopelijk kan ik het roken ook nog laten als ik ben bevallen maar daar heb ik soms ook zin in. Ga mn best doen😁

3 jaar geleden

mijn schoenen weer aandoen😂😂 leuk dat vocht..

3 jaar geleden

Een biefstuk eten bij Loetje😍

3 jaar geleden

Tonijn en rode wijn

3 jaar geleden

Eindelijk die mooie ring om doen die ik online had gekocht met dezelfde maat als mijn trouwring maar die door de dikkere vingers nu nog niet past! Grrr. Nog steeds een kale rechterhand. 😅

3 jaar geleden

RAUWE HAM! Verder speciaal bier, sushi met tonijn, gerookte zalm, filet americain, zacht ei en dropjes!