14 Reacties

5 jaar geleden

Lex

5 jaar geleden

Spreek je het ook uit als Lux of als Luux? 🙈 Bij Lux vind ik Sil heel mooi. En bij ‘Luux’ staat Moos weer heel mooi

5 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Spreek je het ook uit als Lux of als Luux? 🙈 Bij Lux vind ik Sil heel mooi ...
Je spreekt het uit als Lux. We vinden het zo lastig. Bedankt voor je reactie!

5 jaar geleden

Lux en Fen

5 jaar geleden

Brent

5 jaar geleden

Lux en Moos vind ik wel samen kunnen hoor! Ook vindt ik Lux en Roover leuk 😁

5 jaar geleden

Lux en Raf Lux en Oscar Lux en Rev ook erg leuk Lux en Moos vind ik persoonlijk minder matchen, mr 't kan wel hoor! Lux en Vince?

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties!

5 jaar geleden

Lux en Moos vind ik juist een hele mooie combi!

5 jaar geleden

Zo zie je maar weer dat dit zo persoonlijk is. Er zullen altijd mensen zijn die bepaalde namen of bepaalde combinatie namen helemaal geweldig vinden en mensen die het juist niks vinden. Dus ga vooral op je eigen gevoel af en kies voor een naam die jullie zelf mooi vinden. Andere mensen wennen er vanzelf aan. En zo niet, dan niet. Zo vond ik de naam van t zoontje van vrienden van ons bij zn geboorte helemaal niks... hij is nu 1,5 en vind ik de naam zo bij hem passen en kan ik me een andere naam bij hem niet eens meer voorstellen. Ik snap de onzekerheid rond het vinden van een naam heel goed hoor. Ik loop daar zelf ook tegen aan. Je wilt toch het liefst dat iedereen de naam helemaal leuk vindt. Maar dat zal nooit mogelijk zijn. Ik vraag me daarom ook af of de mening vragen van anderen over de naam echt zal bijdragen. Maargoed, daar verbaas ik me al langer over op dit forum. Verder niets persoonlijks naar jou toe hoor. Puur als advies bedoeld. Kies een naam die jullie mooi vinden. Wat de rest er van vindt is uiteindelijk helemaal niet belangrijk. 😘

5 jaar geleden

Alles past bij Lux! En pech wat andere vinden 😉

5 jaar geleden

Reactie op Anneke501

Zo zie je maar weer dat dit zo persoonlijk is. Er zullen altijd mensen zijn ...
Precies dit. 😘 die wat je zelf mooi vind, je zult die namen de rest van je leven roepen 😁

5 jaar geleden

Reactie op Marenne

Precies dit. 😘 die wat je zelf mooi vind, je zult die namen de rest van je ...
Bedankt voor jullie reactie! Wij zijn het hier ook helemaal mee eens. Het is niet zo dat de antwoorden die hier gegeven worden doorslaggevend zijn of dat we ons hier enorm door laten beinvloeden. We kiezen uiteindelijk wat we zelf het mooiste vinden! Het is meer dat we zelf vastlopen met een aantal namen en dus nog geen echte voorkeur hebben. Bij de eerste hadden we hier geen problemen mee, nu dat de tweede onderweg is word dat lastiger omdat we wel een beetje dezelfde 'stijl' of 'soort naam' zouden willen aanhouden. Soms is het dan wel fijn om eens te zien wat andere mensen denken of hun visie hierop is.

5 jaar geleden

Caligo. Dan heb je mooi licht en donker. Of Flora & Lux, Vé & Lux