5 Reacties

2 jaar geleden

Met 18 maanden kan er wel een slaapregressie optreden.. hopelijk is het snel voorbij!

2 jaar geleden

Ik heb geen tips maar ik leef met je mee! Mijn dochter van 18 maanden doet precies hetzelfde. Zij slaapt aan het begin van de avond en overdag goed maar als ze dan 's avonds/ s'nachts wakker wordt wil ze alleen nog maar tussenin.

2 jaar geleden

Wij zitten ook in zo'n fase.. Gelukkig geen 7 keer per nacht, maar wel 3 keer meestal. Inderdaad alleen rustig te krijgen door haar op te pakken en bij ons te leggen. Ik hoop dat het een fase is...

2 jaar geleden

Hier net hetzelfde (wel maar max. 3x per nacht). Door de dag geen problemen met slapen, maar oweee als het nacht is. Ze is ook helemaal overstuur dan. Hier was de oplossing wel tussen ons in leggen. Momenteel duurt het hier 2 weken. Ik hoop voor jou (en ons) dat het snel voorbij is, want begrijp heel goed dat je doodop bent! Sterkte alvast 😘

2 jaar geleden

Reactie op Spoey

Hier net hetzelfde (wel maar max. 3x per nacht). Door de dag geen problemen ...
Hier helpt het wel om tussen ons te komen liggen maar eens ze dan weer wakker wordt dan weet ik mezelf geen raad meer. Dan begint het net hetzelfde als in haar eigen bedje. Voor jullie ook heel veel sterkte! 😘