Nachtdienst

Melissa0123
22 dagen geleden
Volgen
Hoi allemaal! Ik heb op dit moment nachtdienst op de revalidatie, 3 stuks. Nu was ik benieuwd werken er nog meer van jullie in de nacht, en wanneer stoppen jullie met nachtdiensten?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
SaNoy
22 dagen geleden
Mijn laatste is pas in juni. Maar wel verminderd,ipv 5 draai ik er nu max 3.
  • Rapporteren
muisj
22 dagen geleden
Ik nu 7 weken en ben gestopt. Las in een onderzoek dat tussen je 8e en 12e week het draaien van 2 nachtdiensten de kans op een miskraam de week er op 30% is!
  • Rapporteren
Lily88
22 dagen geleden
Hoi dat verschilt denk ik erg per vrouw. Ik deed al even geen nachtdiensten meer omdat ik helaas ook niet makkelijk zwanger wordt. Maar ik heb zat collega's gehad die zonder problemen tot week 20 nachtdiensten deden. Doe waar jij je prettig bij voelt!
  • Rapporteren
Suuzzerd
22 dagen geleden
Oei ja hier ook nachten, ik heb 26 maart mn eerste echo en 28 en 29 maart heb ik nacht. Deze ga ik wel draaien maar daarna wil ik eruit mocht mn echo goed zijn. Ik heb gelukkig wel een werkgever die daar niet moeilijk over doet. Ik zit namelijk om de 2 weken in de nacht. Vind die omschakeling echt te heftig met mn over vermoeidheid.
  • Rapporteren
Krisstu
22 dagen geleden
Ik ben ook gestopt met nachtdiensten. Ook omdat we met IUI bezig waren en door de hormonen spuiten werd ik erg moe. Dit heb ik met mijn leiding afgesproken. Ik las toevallig gisteren bij de FNV dat je recht hebt op regelmatige diensten tijdens je zwangerschap en een half jaar na je zwangerschap. Gr kristel
  • Rapporteren
Chris79
22 dagen geleden
Ik ben vaste nachtdienst op een somatische afd in een verpleeghuis. Daar mag ik maar tot 20 weken in de nacht werken. Bij de vorige zwangerschap ook in de nacht gewerkt en dat ging voor mij super goed.
  • Rapporteren
Yana160396
22 dagen geleden
Ik ben 6 + 4 & werk als verpleegkundige alle shiften, vanaf volgende week werk ik 6 nachten, 1 dag uitslapen & dan weer vroegdiensten
  • Rapporteren
xxloesxx
22 dagen geleden
Cao zegt dat je na je 12de week zwangerschap geen nachten meer hoeft te draaien. Daarvoor ip wel. Maar vaak zijn werkgevers/collega's wel coulant en kan je al eerder uit de nachten
  • Rapporteren
evelien18x
22 dagen geleden
Ik heb gisteren gemeld bij mijn chef dat ik zwanger ben ze hebben me ziek gemeld zodat niemand nog weet dat ik zwanger ben. Ben verkouden dus ze willen geen risico lopen. Ben nu 6+2
  • Rapporteren
MB05
22 dagen geleden
Ik werk in het ziekenhuis, ook alle diensten. Besloten om geen nachtdiensten meer te draaien wanneer het nieuwe rooster gemaakt wordt zodat de roostermaker er rekening mee kan houden. Zo hoeven mijn collega's mijn geplande nachtdiensten niet op te vangen, er zijn al genoeg problemen met het rooster!
  • Rapporteren
CharlotteHW
22 dagen geleden
Reactie op Yana160396
Ik ben 6 + 4 & werk als verpleegkundige alle shiften, vanaf volgende week werk ik 6 nachten, 1 dag uitslapen & dan weer vroegdiensten
Dat is toch te zwaar en wat gaan ze doen wanneer je ziek ben en of met zwangerschapsverlof moet? Zorg goed voor jezelf en nu extra omdat je een ander mens in je heb!
  • Rapporteren
Yana160396
22 dagen geleden
Reactie op CharlotteHW
Dat is toch te zwaar en wat gaan ze doen wanneer je ziek ben en of met zwangerschapsverlof moet? Zorg goed voor jezelf en nu extra omdat je een ander mens in je heb!
Vind ik ook maar bij ons stoppen de zorgkundigen na 1 maand zwangerschap & ik moet voort werken tot 6 maand..
  • Rapporteren