16 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op evelynne
Had je hiervan ook klachten? Hoe wordt dit ontdekt?
Sterkte
Dankje! Nee ik heb totaal geen klachten. Ik dacht dat het bloeden redelijk gestopt was, dus dat alles goed was.. Ze heeft met een uitwendige echo mn baarmoeder nagekeken en dacht dat er nog stolsels inzaten. Hierna een inwendige echo gehad en dit bleek dus ook zo te zijn helaas.
5 jaar geleden
Ik heb nog geen afspraak gemaakt en wacht het nog even af maar mijn bevalling is nu 5 weken bijna 6 weken geleden en heb vd week nog een heel stuk weefsel verloren denk wel rond de 10cm lang, verlies nog wel wat donkerbruin bloed, hoop dat het snel stopt en dat het verder niets is
5 jaar geleden
Reactie op Mar-89
Ik heb nog geen afspraak gemaakt en wacht het nog even af maar mijn bevalli ...
Jaaa ik het hetzelfde met die stuk weefsel.. het was een horror. Zat te douchen en voelde iets vanonder tijdens het wassen Moest het eruit trekken 2x10cm. Bah bah nu 5weken verder verlies wel wat donkerbruin bloed. Hopelijk gaat dit over een weekje over 🤷♀️
5 jaar geleden
Reactie op Akgc
Jaaa ik het hetzelfde met die stuk weefsel.. het was een horror. Zat te dou ...
Ja ik schrok me ook rot.. echt smerig ook🙈 ik was gewoon in huis aan t rommelen en voelde er iets uitkomen🤢 t leek wel kwa vorm op een haarbal van een kat inderdaad ook ongeveer 2cm breed en zeker 10cm lang, hoop dat het voor jou ook verder onschuldig is en dat we snel stoppen met bloeden 🤞
5 jaar geleden
Reactie op Momsboy
Dankje! Nee ik heb totaal geen klachten. Ik dacht dat het bloeden redelijk ...
Goed dat er dan een nacontrole was.
Ik verloor zelf amper stolsels na de bevalling en het bloedverlies (was weinig) nam al snel af. na een week was het bloedverlies minimaal. 3e week nog enkele druppels (zo goed als gestopt) en ineens kreeg ik helder rood bloed verlies en de dag erna een maandverband vol stolsels (donkerrood) met helderrood. Het bloeden is binnen enkele dagen gestopt, ik ga er vanuit dat het nu weg is, maar maakt mij ook onzeker. Is dit herkenbaar voor anderen?
5 jaar geleden
Reactie op Mar-89
Ja ik schrok me ook rot.. echt smerig ook🙈 ik was gewoon in huis aan t rom ...
Haha haarbal 🤣 jaaa eng he flupperig Ding 🤮 ik ben die dag meteen naar de gynaecoloog geweest. VeRtrouwde dit niet. Had een knip en een scheur. Knip was wat ontstoken en de baarmoeder hierdoor ook. Dus antibiotica gekregen. Had ook nog vocht in mijn baarmoeder plus nog bloedstolsels. Moest dit niet voorbij zijn moest ik gaan voor een courtage 😱😱 gelukkig voorbij over 4weken ga ik trg op controle. Wel nog beetje last van mijn knip(5weken) en heb nog bruinverlies (soms helderrood)
5 jaar geleden
Ik heb 2 dagen na de bevalling een curretage gehad. Ik zag er enorm tegenop en lag te huilen in het ziekenhuis bed, maar het viel reuze mee!! Je krijgt er helemaal niks van mee, je krijgt een kapje op je neus en ze vragen je te tellen tot 10 maar bij 3 ben je al in slaap. Ook daarna was t niet extra gevoelig.
5 jaar geleden
Reactie op Floor91
Ik heb 2 dagen na de bevalling een curretage gehad. Ik zag er enorm tegenop ...
De curretage zelf zie ik dan niet zo tegenop. Meer dat je weer naar het ziekenhuis moet en onder narcose... Heb je van de curretage ook moeten herstellen of last van gehad? En extra lang gebloed of viel dat mee?
Ik heb nu namelijk bijna geen bloeding meer en dat ik dan weer zou bloeden (zonder menstruatie) dat vind ik zo rot...