26 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben onderstaande elektrische nagelvijl. Het vijlen gaat zo veel makkelijker en sneller. Je zet de juiste kop op het apparaat, laat deze elektrisch ronddraaien en vijlt daarmee de nagels. Er zit zelfs een lampje bij, zodat het goed te zien is.
https://www.bol.com/nl/p/electrische-baby-nagelknipper-nagelschaartje-nagelvijl-nageltrimmer-nagelsetje-veilig-zacht-voor-baby-volwassenen-ultra-stil-draadloos/9200000092392221/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DYA7B6c99T535nRaGmxvwQgAAAVs%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D9200000092392221&bltgh=prwFt-RJe0r1Zwop79NPyw.1_6_7.8.ProductImage
5 jaar geleden
Zolang het nog van die 'vliesjes' zijn, bijt ik ze er voodzichtig af. Vijlen is aan mij niet besteed en knippen heb ik nooit gedurfd.
5 jaar geleden
Ik knip het gewoon met een nagelknipper en daarna de scherpe randjes wegvijlen. De nagels van m'n dochtertje groeien erg snel, kan ze om de dag knippen.
Elektrisch vijlen lijkt me onverantwoord. Je vijlt dan snel veel te veel af en de nagels zijn er ook nog te broos voor. Bij een nagelstudio hebben ze dat wel eens bij mijn nagels gedaan en had 1,5 week pijn in m'n nagelbed
5 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Ik knip het gewoon met een nagelknipper en daarna de scherpe randjes wegvij ...
Het eerste vijltje is ontzettend zacht, dus dan moet je echt wel heel lang op dezelfde plek vijlen. ☺
5 jaar geleden
Reactie op meliah
Ik knip gewoon hoor, maar wel voorzichtig zijn heb onlangs perongeluk een s ...
Oow ik heb ook int vel geknipt 😭 hier kwam er wel een huilbui van. voel me zo schuldig ..’ik heb de nagelknipper achter in de kast gegooid, bijt ze wel af in vervolg 🤭

5 jaar geleden
In t begin ging ik vijlen, maar jemig, wat een gedoe. Duurt eeuwen omdat die nageltjes nog zo slap zijn. Heb nu 1x met nagelknippertje geknipt. Dat gaat veel beter, hoewel ik ook bij 1 vingertje beetje vel mee nam. Bloeden! Voelde echt alsof ik mn kind had mishandeld. Maar volgende keer doe ik t gewoon weer met nagelknipper. Blijf bezig anders...
5 jaar geleden
Ik knip met een schaartje die afgeronde punten heeft. Ideaal. Knip niet in de huid. Vijlen vind ik zo'n gedoe.
5 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Het eerste vijltje is ontzettend zacht, dus dan moet je echt wel heel lang ...
Ze adviseren om een papieren nagelvijl te gebruiken. De nagels zitten nl nog vast met een vliesje