16 Reacties

4 jaar geleden

Roeren met een klein vorkje? Dat doe ik in ieder geval bij de gewone kunstvoeding en daarna nog even walsen (ronddraaien).

4 jaar geleden

Gewoon schudden en Brown fles gebruiken

4 jaar geleden

Oh ja ik herken het. Ik werd er gek van. Wij doen nu met een vork mengen en hebben nooit nog brokken! Dus gewoon eerst water,dan poeder erbij en dan meteen met de vork erdoor roeren

4 jaar geleden

Oh ja en wij hebben ook avent flessen.natural.gaat zonder problemen,maar wel met tutje nr 2 want anders geraakt de pap er niet door

4 jaar geleden

Steriliseren jullie dan eerst dat vorkje? Wij hebben speen 2 en gaat er wel door als de brokken niet id weg zitten :)

4 jaar geleden

Er bestaat kleine mixers voor baby voeding dan zijn alle klonters en brokken eruit heb dit ook moeten gebruiken bij mijn zoontje en nu ook bij mijn dochter

4 jaar geleden

Met dit is het brokken vrij :)

4 jaar geleden

Reactie op Firstname-lastname

Met dit is het brokken vrij :)
Super bedankt voor de tip. Heb hem meteen online aangekocht. Nu net het flesje met een vork gemengd en idd amper brokken nu :)

4 jaar geleden

Wat zijn jullie ervaringen met NAN AR ? Ik ben vandaag gestart met deze melk

4 jaar geleden

Reactie op sofiesepp

Wat zijn jullie ervaringen met NAN AR ? Ik ben vandaag gestart met deze mel ...
Ik ben er nu een week mee aan ds slag vanwege verborgen reflux. Merk helaas nog weinig verschil. Behalve stink scheten en donker groene/zwarte ontlasting ;)

4 jaar geleden

Reactie op sofiesepp

Wat zijn jullie ervaringen met NAN AR ? Ik ben vandaag gestart met deze mel ...
Hij drinkt het vlot binnen maar inderdaad heel stinkende scheten en de stoelgang lijkt op spinaziesoep 😂 mij lijkt dat het teruggeven minder is. Wel niet volledig weg want derjuist nog serieus afgegeven op zichzelf en mij.

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Steriliseren jullie dan eerst dat vorkje? Wij hebben speen 2 en gaat er wel ...
Wij steriliseren die vork niet...die worden bij ons gewoon mee afgewassen met de rest

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Hij drinkt het vlot binnen maar inderdaad heel stinkende scheten en de stoe ...
Is bij jouw kindje de ontlasting ook super dun?

4 jaar geleden

Reactie op Jojo11

Is bij jouw kindje de ontlasting ook super dun?
Ja, van zodra dat wij horen dat hij aan het stoelgang maken is, laten wij alles meteen vallen, rechtopstaand broek uit en romper los want anders hangt alles vol. Race tegen de tijd 😂

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Ja, van zodra dat wij horen dat hij aan het stoelgang maken is, laten wij a ...
Haha herkenbaar. Merk je al effect vd voeding ?

4 jaar geleden

Reactie op Jojo11

Haha herkenbaar. Merk je al effect vd voeding ?
Bwa hij smost niet meer tijdens het drinken maar nadien geeft hij toch nog af hoor. Hij heeft denk ik niet echt uitgesproken reflux, heeft er geen last van, maar het is gewoon lastig dat ik hem heel de dag een bavet moet aandoen. De vroedvrouw was hier daarnet en ze raadt aan over te gaan op Nan complete comfort. Werkt ook tegen krampjes enz. Ze was wel verbaast dat de stoelgang niet vaster was geworden. Zou moeten met die Nan AR.