Hallo,
Zijn er hier nog mama's en/of papa's die Nan AR gebruiken (kunstvoeding tegen reflux) en zich dood ergeren aan de brokken erin. Ik krijg die niet weggeschud. En als ik te hard schud komt er uiteraard lucht id melk en kan hij krampjes krijgen. Iemand tips?
Daarbovenop is de Avent fles ook een ramp. Die lekt en met een nieuw systeem om lucht tegen te houden zitten die brokken daar in en geraakt de melk niet meer tot id speen.
We hebben nog medela flessen die vlotter gaan maar zonde van het geld dat we al in Avent hebben gestoken voor juiste fles en speen te vinden.
Groetjes
Laura
Oh ja ik herken het. Ik werd er gek van. Wij doen nu met een vork mengen en hebben nooit nog brokken! Dus gewoon eerst water,dan poeder erbij en dan meteen met de vork erdoor roeren
Er bestaat kleine mixers voor baby voeding dan zijn alle klonters en brokken eruit heb dit ook moeten gebruiken bij mijn zoontje en nu ook bij mijn dochter
Wat zijn jullie ervaringen met NAN AR ? Ik ben vandaag gestart met deze mel ...
Ik ben er nu een week mee aan ds slag vanwege verborgen reflux. Merk helaas nog weinig verschil. Behalve stink scheten en donker groene/zwarte ontlasting ;)
Wat zijn jullie ervaringen met NAN AR ? Ik ben vandaag gestart met deze mel ...
Hij drinkt het vlot binnen maar inderdaad heel stinkende scheten en de stoelgang lijkt op spinaziesoep 😂 mij lijkt dat het teruggeven minder is. Wel niet volledig weg want derjuist nog serieus afgegeven op zichzelf en mij.
Ja, van zodra dat wij horen dat hij aan het stoelgang maken is, laten wij alles meteen vallen, rechtopstaand broek uit en romper los want anders hangt alles vol. Race tegen de tijd 😂
Bwa hij smost niet meer tijdens het drinken maar nadien geeft hij toch nog af hoor. Hij heeft denk ik niet echt uitgesproken reflux, heeft er geen last van, maar het is gewoon lastig dat ik hem heel de dag een bavet moet aandoen. De vroedvrouw was hier daarnet en ze raadt aan over te gaan op Nan complete comfort. Werkt ook tegen krampjes enz. Ze was wel verbaast dat de stoelgang niet vaster was geworden. Zou moeten met die Nan AR.