Hoi allemaal!
Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger en ik werd vanochtend wakker met een vreemde, misselijkmakende geur in m'n neus.. het ruikt een beetje als slechte adem, maar ik heb inmiddels 3x m'n tanden gepoetst, water en thee gedronken, maar de geur blijft hangen. Alsof het echt ín m'n neus zit..
Met vlagen komt het opzetten en ik word er echt misselijk van!
Zijn er dames die dit herkennen en die tips hebben om dit te laten verdwijnen 🤔??
Ik herken dit! Ik ruik alles op het moment en wordt overal misselijk van. Ik ruik ook mijn eigen adem en als ik inadem door mijn neus reuk ik een gekke lucht!😂 bizar hè!
Ik heb ook sinds vandaag een gekke geur/smaak waarvan ik denk dat die achter uit mijn neus komt.. beetje metaalachtig.. (ben ook bijna 7wk)
Heel raar 😂
Ja hier ook! Nu 8 weken en 5 dagen zwanger, maar ruik ook de gekste dingen sinds 2 weken, die andere mensen in mijn omgeving niet ruiken. Zelfs afwasmiddel ruikt nu erg vreemd 🧐
Ik heb die geur/smaak altijd in mn neus en mond als ik ziek dreig te worden. Misschien heeft het dus te maken met een tijdelijk verminderd immuunsysteem
De geur uit de neus van mn vriend kan ik niet uitstaan. Echt heel misselijk wordt ik ervan. Nog nooit eerder gehad! Heel lullig voor hem natuurlijk, want we zoenen nu veeeel minder. En als we bij elkaar komen houdt hij zijn adem in
Vaak je neus spoelen, misschien dat dat helpt, zeg maar water in snuiven(niet heel diep want dat doet pijn) en dan 3x herhalen en met kracht eruit snuiten misschien?
Ohh dat had ik bij mijn eerste zwangerschap heel erg. Dat is inderdaad super vervelend, zelf heb ik van alles geprobeerd toen maar niks hielp. Het is bij mij vanzelf weg gegaan na 3de maand.
Ik heb het ook heel erg! Word niet snel misselijk en vind niet snel iets stinken maar de geur van me huis daar word ik echt helemaal gek van! Terwijl juist mijn huis heel fris ruikt door mijn automatische ambipur spray. En als ik gekookt heb kan ik ook wel kotsen van die geur. Bah ik zet voortaan meteen het raam open.