14 Reacties

5 jaar geleden

Ik herken dit! Ik ruik alles op het moment en wordt overal misselijk van. Ik ruik ook mijn eigen adem en als ik inadem door mijn neus reuk ik een gekke lucht!😂 bizar hè!

5 jaar geleden

Hahaha ja verschrikkelijk, ik zei tegen mijn vriend dat ik wilde verhuizen want kan de lucht van het huis niet meer hebben 🤣

5 jaar geleden

Misschien een bloedneus gehad vannacht in je slaap? Die smaak/ geur kan dan soms ook blijven hangen

5 jaar geleden

Reactie op Iessie

Misschien een bloedneus gehad vannacht in je slaap? Die smaak/ geur kan dan ...
Ik word nu al misselijk van het idee..🤪

5 jaar geleden

Reactie op Iessie

Misschien een bloedneus gehad vannacht in je slaap? Die smaak/ geur kan dan ...
Uhhh, nee ik denk het niet... 🤔

5 jaar geleden

Ik heb ook sinds vandaag een gekke geur/smaak waarvan ik denk dat die achter uit mijn neus komt.. beetje metaalachtig.. (ben ook bijna 7wk) Heel raar 😂

5 jaar geleden

Ik heb miss iets vergelijkbaars, ruik dus regelmatig 'n vieze geur ook, maar doet mij meer denken aan schimmel

5 jaar geleden

Ja hier ook! Nu 8 weken en 5 dagen zwanger, maar ruik ook de gekste dingen sinds 2 weken, die andere mensen in mijn omgeving niet ruiken. Zelfs afwasmiddel ruikt nu erg vreemd 🧐

5 jaar geleden

Ik heb die geur/smaak altijd in mn neus en mond als ik ziek dreig te worden. Misschien heeft het dus te maken met een tijdelijk verminderd immuunsysteem

5 jaar geleden

De geur uit de neus van mn vriend kan ik niet uitstaan. Echt heel misselijk wordt ik ervan. Nog nooit eerder gehad! Heel lullig voor hem natuurlijk, want we zoenen nu veeeel minder. En als we bij elkaar komen houdt hij zijn adem in

5 jaar geleden

Reactie op Nan!

Ik heb ook sinds vandaag een gekke geur/smaak waarvan ik denk dat die achte ...
Ik heb dat ook!!!🤔 Wordt er zelfs wat benauwt van

5 jaar geleden

Vaak je neus spoelen, misschien dat dat helpt, zeg maar water in snuiven(niet heel diep want dat doet pijn) en dan 3x herhalen en met kracht eruit snuiten misschien?

5 jaar geleden

Ohh dat had ik bij mijn eerste zwangerschap heel erg. Dat is inderdaad super vervelend, zelf heb ik van alles geprobeerd toen maar niks hielp. Het is bij mij vanzelf weg gegaan na 3de maand.

5 jaar geleden

Ik heb het ook heel erg! Word niet snel misselijk en vind niet snel iets stinken maar de geur van me huis daar word ik echt helemaal gek van! Terwijl juist mijn huis heel fris ruikt door mijn automatische ambipur spray. En als ik gekookt heb kan ik ook wel kotsen van die geur. Bah ik zet voortaan meteen het raam open.