70 Reacties

4 jaar geleden

Ach jeetje hier kan ik geen andwoord op geven het is afwachten of je het vruchtzakje verlies of niet ik zelf had een miskraam en een beetje bloed met 7 weken heel veel sterkte en succes ik ga duimen voor je

4 jaar geleden

Oh nee, ik weet het ook echt niet.. Ik kan alleen maar voor je blijven hopen! ❤️❤️❤️

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! 4 weken zwanger en ik lijk nu ongesteld te worden. Bruin rood van kleur :(

4 jaar geleden

Reactie op Peggy01

Hier hetzelfde! 4 weken zwanger en ik lijk nu ongesteld te worden. Bruin ro ...
Oh nee... nou ik ga voor ons allebei duimen! Ik moest net naar de wc voor de grote boodschap en was zo bang he, maar kwam nu veel minder bloed mee. Net m’n vriend verteld.. pff :( De VK gaat me nog terug bellen om het iig te bespreken.

4 jaar geleden

ik hoop dat het niets ernstig is! ik duim voor je♡

4 jaar geleden

Ik duim voor je! X

4 jaar geleden

Succès ik duim, al hebben wij hier net hetzelfde meegemaakt met een slechte afloop. 🍀

4 jaar geleden

Succès ik duim, al hebben wij hier net hetzelfde meegemaakt met een slechte ...
Ah nee, veel sterkte! Het lijkt tot nu toe bij een eenmalige bloeding te blijven. De vorige keer dat het mis ging bleef ik doorbloeden. Dus.. 🤞🏻 VK zegt niks te kunnen doen dan afwachten...

4 jaar geleden

Heel veel moed! Hopelijk gaat alles goed! ❤️

4 jaar geleden

Ik duim voor je🍀

4 jaar geleden

Hier het zelfde Sinds 17 feb tot nu toe heb ik last van bloeding. 5weken zwanger. Morgen tweede echo Afwachten 🤲🏽

4 jaar geleden

Reactie op Oemharun

Hier het zelfde Sinds 17 feb tot nu toe heb ik last van bloeding. 5weken ...
Dat is lang! Al vanaf de innesteling dus? Wanneer had jij de eerste echo? Hier willen ze geen echo maken, zou niks te zien zijn. Nu wel weer echt bruine slierten die ik verlies. Ben wel druk geweest. Maar bruin is oud bloed toch? Het is bruiner dan vanmorgen. Of is dit dan het restje wat was achtergebleven? 😩

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Dat is lang! Al vanaf de innesteling dus? Wanneer had jij de eerste echo? H ...
Oh imuis. Ik duim toch zo hard voor je dat alles goed komt!

4 jaar geleden

Heel veel sterkte :-( hopen op het beste

4 jaar geleden

Ooh jeetje wat een onzekerheid! Veel sterkte en hopen op een onschuldige oorzaak 💕

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Dat is lang! Al vanaf de innesteling dus? Wanneer had jij de eerste echo? H ...
Ik had vorige week inwendig echo. Ze moeten doen. Omdat ik veel bloed had verloren. De oorzaak is nog niet bekend Maar gelukkig Baby hartje klopt Is maar afwachten Als u meer twijfelt Doe maar beter bloed test. Ik had toen naar huisarts geweest Die heeft mee spoed naar zk gestuurd. Neem je rusten Rusten is belangrijk op dit moment Dat hadden ze tegen me gezegt. 😔

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Dat is lang! Al vanaf de innesteling dus? Wanneer had jij de eerste echo? H ...
Bruin betekent oud bloed idd! Miskraam is vaak veel, helder rood bloed. Maar jeetje wat onzeker. Ik zou voor de zekerheid niet al te hard hopen, het klinkt niet positief om veel bloed te verliezen. Maar sluit niks uit! Ik hoop met je mee dat het onschuldig mag zijn!! 🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op loess

Bruin betekent oud bloed idd! Miskraam is vaak veel, helder rood bloed. M ...
Dank je wel! Vanavond was het bruin bloed. En nu zo nu en dan bruin slijm. Maar vanmorgen was wel donkerrood. Wel beetje bruinig, maar echt rood en dik (slijm?). Ik kan dus nergens vinden hoe snel bloed bruin kleurt. Is dit bruine bloed van vanmorgen of van nog eerder? Durf gewoon bijna niet naar de wc, al heeft dat er niks mee te maken natuurlijk. Ik las ook dat bruin bloed een voorteken kan zijn van een nieuwe bloeding. Maar dat gaan we wel merken. Het stomme is gewoon dat je niks kan doen. En niks kunt weten. En al weet je dat het nu goed zit, dan kan het de dag erna nog mis gaan. Heb wel nieuwe action testen gehaald. Ik hoop morgenochtend te kunnen zien of de streep iig sneller of duidelijker op komt.

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Dank je wel! Vanavond was het bruin bloed. En nu zo nu en dan bruin slijm. ...
Pfff wat ontzettend slopend zeg.... Ik hoop zo voor je dat het gauw stopt 🤞🏻 benieuwd naar je test morgen!

4 jaar geleden

Ik duim voor je 🙏