70 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Dank je wel! Vanavond was het bruin bloed. En nu zo nu en dan bruin slijm. ...
Goedemorgen hoe is de nacnt gegaan is alles weer rustig in de buik 🙏🙏 ik hoop het zo voor je

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Goedemorgen hoe is de nacnt gegaan is alles weer rustig in de buik 🙏🙏 ik ...
Het lijkt alsof alles nog rustig is... Vannacht moest ik nodig plassen en ik dacht dat het al tegen de ochtend was, dus opnieuw getest en het streepje kwam snel op en werd iets donkerder dan afgelopen vrijdag. Bleek het pas half 2 te zijn 😂 Heb wel veel babyvoetjes in mn buik gehad en dat was gisterochtend dus ook voor de bloeding, mijn 11 maander was erg onrustig (ze heeft net prikjes gehad, flinke koorts en pijn vannacht, arm ding). Maar tot nu toe geen nieuw bloed meer! Ik durf weer een beetje hoop te hebben. Maar oh wat is deze tijd onzeker!

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Het lijkt alsof alles nog rustig is... Vannacht moest ik nodig plassen en ...
Wat fijn om te horen! Bij mij helaas niet.. Vanmorgen lag er een plasje bloed in de wc en het blijft druppelen. Heel erg balen :(

4 jaar geleden

Ook ik verlies wat donker bloed heel heel weinig en buikpijn 😰😰😰😰😨😰 afwachten waar dit heen gaat nog steeds misselijk hoop wat oud bloed of innestelings bloed wat ik nooit eerder heb mee gemaakt

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Het lijkt alsof alles nog rustig is... Vannacht moest ik nodig plassen en ...
Ja hier bloed het ook nog ligt maar met wat buikkrampen denk dat het voor mij ook helaas klaar is

4 jaar geleden

Reactie op Peggy01

Wat fijn om te horen! Bij mij helaas niet.. Vanmorgen lag er een plasje blo ...
Wat erg ook hier bloed wel weinig nog en met wat krapen denk ook voor mij een miskraam heel veel sterkte met het verlies 😭😭

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Het lijkt alsof alles nog rustig is... Vannacht moest ik nodig plassen en ...
Er is weer hoop hihi ik ga duiken vvoor je 😃😃

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Wat erg ook hier bloed wel weinig nog en met wat krapen denk ook voor mij e ...
Neee heb je net die goede test te pakken... Maar krampen had je al toch? Die zijn bij mij iig niet toegenomen (behalve toen ik het bloed had gezien, toen had ik echt even flinke buikpijn, maar dat zal misschien psychisch zijn geweest?) Ik ga ook voor jou duimen dat het tóch goed zit 🤞🏻

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Neee heb je net die goede test te pakken... Maar krampen had je al toch? D ...
Ja pfff zit maar heel stil wat onrustig in de onderbuik straks even testej halen al zeg dat niet veel op dit moment

4 jaar geleden

Reactie op Peggy01

Wat fijn om te horen! Bij mij helaas niet.. Vanmorgen lag er een plasje blo ...
Hoe gaat het nu? Druppelt het nog steeds? Zolang het niet toe neemt kan het toch een gesprongen bloedvaatje zijn (althans dat probeerde ze mij gisteren wijs te maken).. Heel veel sterkte iig en ik duim ook voor jou dat het hier bij blijft...

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Hoe gaat het nu? Druppelt het nog steeds? Zolang het niet toe neemt kan he ...
Dat hoop ik natuurlijk maar het blijft druppelen dus helaas geen vertrouwen dat het nog goed komt. Straks even contact opnemen met het ziekenhuis om te vragen hoe nu verder.

4 jaar geleden

Och, heel veel sterkte voor jullie allemaal!

4 jaar geleden

Wat een zenuwen... Ik heb denk ik een miskraam gehad. Lijkt alsof ik ongesteld ben geworden zaterdag, wel bloedverlies maar geen krampen en dergelijke. Heb vanmiddag een echo gepland staan (zou eigenlijk echo nr 1 zijn).. Voor mijn gevoel ben ik niet meer zwanger, maar toch die zenuwen aaah..

4 jaar geleden

Reactie op Pluis18

Wat een zenuwen... Ik heb denk ik een miskraam gehad. Lijkt alsof ik ongest ...
Heel veel succes (of sterkte?) bij de echo! Hoe ver zou je nu zijn? Je zou verwachten dat er toch flinke kramp bij komt kijken... of het vruchtje zit er nog. Is het bloeden al gestopt? Ooh ik leef zo met iedereen mee. Die angst en teleurstelling die ik gister weer had, zo’n rollercoaster aan emoties dat gun je echt niemand 😩

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Heel veel succes (of sterkte?) bij de echo! Hoe ver zou je nu zijn? Je zou ...
Thanks! Ja dat is dus al een raar verhaal haha;) ik heb positief getest halverwege mijn cyclus omdat ik aanhoudende positieve ovulatietesten had... Dus we weten eigenlijk niet eens hoe ver ik zou zijn (geweest). Ik heb vorige week woensdag een echo gehad van een vriendin die verloskundige is en daar was alleen goed opgebouwd baarmoederslijmvlies te zien.. Meer niet. Ze gaf aan dat ik of pas 4 a 5 weken was of dat het al mis is gegaan... Dus ik heb geen idee. Bij mij loopt nooit iets op de normale manier, dus het zou al gek zijn als dit wel normaal zou gaan... Die krampen verwachte ik ook inderdaad, maar goed je leest natuurlijk vanalles... Ik ga er vanuit dat er niks te zien is, dan kan het alleen maar meevallen (hoewel je altijd hoop hebt).. Hoe gaat het bij jou ondertussen??

4 jaar geleden

Reactie op Pluis18

Thanks! Ja dat is dus al een raar verhaal haha;) ik heb positief getest hal ...
Hmm dus het zou kunnen dat je laatste menstruatie misschien een innesteling is geweest? Maar dan klopt het niet als er niks op de echo te zien is. Of het zou buiten de baarmoeder kunnen zitten, maar dan je wel meer pijn moeten hebben dacht ik. Je bent een raadsel :P Ik denk aan je! Hopelijk goed nieuws. Er is altijd een klein stemmetje in je hoofd wat hoop houdt. En anders ben je hopelijk ‘schoon’ en is alles nu gunstig voor een volgende ronde...

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Hmm dus het zou kunnen dat je laatste menstruatie misschien een innesteling ...
Ja het blijft een raadsel... Helemaal nadat ik zondagavond deze test had... Bloedverlies geweest en nog nooit zo’n dikke streep gehad... Het kan zijn dat ik dus heeeeel vroeg positief getest heb(mijn moeder had blijkbaar ook positief getest na 4 dagen).. Maar ik heb echt geen idee meer... Buitenbaarmoederlijk heb ik ook aan gedacht, maar de verloskundige gaf aan dat ze daar eigenlijk niet aan dacht. Dan zou ik echt buikpijn moeten hebben.. We gaan het zien vanmiddag! Nog een paar uurtjes uitzitten haha! Dat laatste hoop ik ook inderdaad! Nieuwe ronde en hopelijk goede kansen haha!

4 jaar geleden

Reactie op Pluis18

Ja het blijft een raadsel... Helemaal nadat ik zondagavond deze test had... ...
Hoe laat? Ooh wat een mooie knaller!

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Hoe laat? Ooh wat een mooie knaller!
Ja dan ga je toch weer hopen na zo’n test hè.. 14.15 uur 🤞🤞 Ik zal wat laten weten daarna!

4 jaar geleden

Helaas:( Geen zwangerschap te zien! Moet over 2 a 3 weken weer testen en is deze nog positief gaan ze nog eens kijken of me doorsturen. Alles zag er verder wel goed uit zei ze, dus we mogen gewoon beter gaan proberen! Super jammer, maar heb wel vertrouwen dat het ons ooit gegund is!