18 Reacties

5 jaar geleden

Alleen als mijn zoon niet snel genoeg eten krijgt🤣

5 jaar geleden

Haha ja ons dochtertje van 7.5wkn doet dat ook. Vaak komt er dan een brede big smile achterna 🥰

5 jaar geleden

Ik herken het niet van me zoontje op deze jonge leeftijd... Was al op Google aan het zoeken, maar kon niets vinden. Ze is ook behoorlijk druk, gewoon niet willen slapen

5 jaar geleden

Ze doet het als we proberen de speen in haar mond te doen en er geen zin in heeft en als ik haar wil aanleggen terwijl er een boertje dwarszit (dan wil ze ook wel eens gaan headbangen trouwens).

5 jaar geleden

Mijn zoontje deed het toen hij een paar maanden oud was. We zijn naar de chiropractor geweest, bleek zijn atlaswervel scheef te zitten. Na 1 behandeling stopte het nee schudden

5 jaar geleden

Toevallig doet mijn zoontje dit ook sinds kort.. vooral als hij in zn bedje ligt. Geen idee wat dit is ook.

5 jaar geleden

Bij die van mij is het vanwege verborgen reflux

5 jaar geleden

Die van ons schudt nee als hij geen speen wil of als hij net gegeten heeft aan de fles en z'n boertje moet laten.

5 jaar geleden

Zo proberen soms kinderen ook in slaap te komen! Dat deed mijn zoontje ook altijd

5 jaar geleden

Is toch gewoon zoekgedrag vanwege honger? Hier deed ze het altijd bij de tepel en nu ook als ik met de fles aankom

5 jaar geleden

Mijn zoontje wanneer ik hem de fles wil geven en wanneer ik zijn speentje in zn mond wil stoppen.

5 jaar geleden

Hier schud ze nee als ze in slaap probeert te komen of als er een boertje dwarszit. En vorige week heeft ze ook een paar keer ja geschud maar meer toeval en dat ze haar hoofd goed omhoog probeert te houden.

5 jaar geleden

Heb idd gisteren gemerkt. Hij lag 1 uur in zijn bedje nee te schudden en viel voor het eerst zelf ik in slaap.

5 jaar geleden

Speen in, nee schudden en speen uitduwen, huilen dat de speen kwijt is. 😅

5 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Herkenbaar🙋🏼‍♀️😂

5 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Maar echt 🤣 zo herkenbaar

5 jaar geleden

Mijn zoontje doet dat als hij de speen zoekt of wanneer hij de fles krijgt. Gewoon het gedrag van waar is nou dat speentje, niet bewust nee schudden.

5 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Zo herkenbaar! 😂