25 Reacties

6 jaar geleden

Bedoel je de new born set voor op de stokke? Ik vond die heel fijn! Gezellig om je kindje aan tafel te hebben tijdens het eten. Ik zou 'm echter niet heel erg gemist hebben als ik het niet had gehad.. misschien op marktplaats?

6 jaar geleden

Ja! Kan zeker 6 maanden gebruikt worden!

6 jaar geleden

Doen! Onze zoon wou ons het liefste constant zien, ook als we aan het eten waren. Echt een aanrader vind ik zelf.

6 jaar geleden

Reactie op Michelle C

Bedoel je de new born set voor op de stokke? Ik vond die heel fijn! Gezelli ...
Nee, we willen voor KidsMill gaan, maar het idee is hetzelfde als bij de Stokke

6 jaar geleden

Ik heb het net via marktplaats gekocht, even uitwassen en het is als nieuw. Ik had eerst een wipstoeltje, die zette ik op de tafel tijdens het eten. Dat past nu niet meer, bovendien wil ik geen wipstoeltje vlak bij de grond omdat we nu een hond hebben.

6 jaar geleden

Ik heb ook eentje 2dehands gekocht voor op de Stokke tripptrapp, was nog 50 euro. Het spaart je een wipper uit en je kan die ook opnieuw doorverkopen!

6 jaar geleden

Is écht ideaal! Het spaart je een wippertje uit. Als je het te kostbaar vindt: er staan er veel op marktplaats te koop. Hoes kun je gewoon uitwassen. Veel plezier ervan!

6 jaar geleden

Ik vind het niet perse te kostbaar, maar zonde als je hem nooit gebruikt. Heb even gekeken op marktplaats, ze vragen er daar nog echt heel veel voor! Voor dat kleine verschil komt er bij ons gewoon een nieuwe denk ik

6 jaar geleden

Heb een stokke op marktplaats gekocht incl. Newbornset. Prijs viel mee gewoon even zoeken. Koop er wel een (leuke) nieuwe hoes voor.

6 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Nee, we willen voor KidsMill gaan, maar het idee is hetzelfde als bij de St ...
Wij hebben deze gekocht. Het lijkt ons heel fijn met de newborn seat en direct een wipstoel erbij!

6 jaar geleden

Wat is het verschil tussen stokke en kidsmill ? 🤭

6 jaar geleden

Onze meiden hebben allebei een Stokke Steps. Oudste is 1.35 en past er nog heel prima op. We hebben de bouncer er bij gekocht toen de tweede kwam. Ideaal. Derde krijgt ook een basisstoel, klik ik de bouncer er weer op. Gezellig als de kleine kabouter er meteen bij kan aan tafel. Daarna gaat de bouncer op Marktplaats.

6 jaar geleden

Wij hebben ook een stokje stoel en new born set gekocht ipv een wipstoel. Zo kan de baby erbij zijn als we aan tafel zitten en dit vind ik veiliger als een wipstoel op tafel. Verder hebben we de box en een wiegje voor de woonkamer dus denk dat de baby zat kan liggen en n genieten 😀

6 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill up stoel gekocht met de newborn set en het onderstel voor de wipper ervan te maken! Heel tevreden over! Mijn schoonzusje gebruikt het al 6 mnd en zij is er ook tevreden over!

6 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Wat is het verschil tussen stokke en kidsmill ? 🤭
Ander merk. Het idee is hetzelfde, maar er zitten wat verschillen in het ontwerp.

6 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Dacht een keer ergens gelezen te hebben dat je zoiets bijna niet gebruikt. Blij te horen dat dat dus niet het geval is. Wij nemen de new Born set er bij!

6 jaar geleden

Wij gaan voor de kidsmill incl newborn set. Heb er veel positiefs over gelezen en het idee dat je kindje op een veilige manier mee aan tafel kan zitten of mee kan kijken tijdens het koken (niet te dichtbij uiteraard) spreekt me heel erg aan ☺

6 jaar geleden

Een newborn set is echt super! Ik had een wipstoel er naast en mijn tweede en derde zoontje hebben er bijna nooit ingezeten. Terwijl de newborn set telkens gebruikt werd.

6 jaar geleden

Wij wilde eerst ook voor de kidsmill gaan, Maar wij hebben gister de Hauck Alpha+ kinderstoel besteld. Deze is compleet (incl new born set) voor €150/€170 euro nieuw. Enige wat er niet bij zit is een groot eetblad. Scheelt een hoop geld met de stokke of kidsmill en als ik de reviews lees doet de stoel er niet voor onder.

6 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste de stokke steps met wipper gebruikt. Echt zo ideaal! Ons kindje was wat kwetsbaar en mocht bij kraambezoek niet van hand tot hand, door hem in de wipper op de stoel te klikken kon iedereen hem goed bekijken. Ook fijn aan tafel en in de keuken (op veilige afstand) als ik stond te koken. De box stond er echt voor spek en bonen.