9 Reacties

4 jaar geleden

Bij mijn 24 baby staat bij week 13: De darmen die eerst in een holte in de navelstreng groeiden, verhuizen nu naar de buik... denk dat ze dat dan bedoelt? Maar dat is dan pas sws bij week 13

4 jaar geleden

Na 14 weken moet het buikje volledig gesloten zijn, ik moest extra op controle komen maar gelukkig was het buikje dicht :) komt vaker voor rond de 11 weken

4 jaar geleden

Ik had het met 10+3 ook. De darmpjes zaten nog in de navelstreng maar dat was heel normaal zei ze. Een week later een nieuwe echo gehad en het zag er helemaal netjes uit en de navelstreng is nu gewoon normaal.

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ik had het met 10+3 ook. De darmpjes zaten nog in de navelstreng maar dat w ...
Precies het zelfde verhaal hier.

4 jaar geleden

Ik ben nu 13 weken. En in mijn weekupdate van deze app staat letterlijk bij de ontwikkeling van de kleine: De darmen die eerst in een holte in de navelstreng groeiden, verhuizen nu naar de buik. Zie daar uw antwoord 😊

4 jaar geleden

Ahhh okee top ! Bij de eerste heb ik dat niet gehad haha vandaar mijn twijfel 😊

4 jaar geleden

Ik heb zojuist bij 14 weken de echo gehad en bij mij was het nu keurig in orde. Probeer rustig te blijven in 99% van de gevallen komt het goed.

4 jaar geleden

Heb gisteren een extra echo gehad (13+5) omdat ze dit bij mij ook zagen bij m'n eerste echo met 10+4. VK vertelde gisteren dat omdat de vroege echo's afgezegd zijn ze nu iedereen wat eerder laten komen (omdat je anders zolang moet wachten). Normaal is de termijnecho tussen de 11 en 12 weken en ik was toen 10 weken en een paar dagen. Ze zien nu bij heel veel vrouwen dat het buikje nog niet helemaal dicht is. Daar komen ze nu eigenlijk achter en is meestal onschuldig. Gelukkig gisteren helemaal gerustgesteld, alles was goed 🥰

4 jaar geleden

Dit lees ik met 13 weken op deze app: “De darmen die eerst in een holte in de navelstreng groeiden, verhuizen nu naar de buik.”