43 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd ❤️

4 jaar geleden

Zeker, mensen overdrijven niet als ze het een wondertje noemen 💕 gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Wauw dit kon mijn verhaal zijn ! Gefeliciteerd ❤️ ik kan het ook nog niet bevatten maar dat zal vanzelf wel komen . Voel me nog wel goed op wat gevoelige borsten na mag ik zeker nog niet klagen .. succes met je zwangerschap en geniet ervan!

4 jaar geleden

Ik! Ik was er niet mee bezig en is ook ongepland. We hadden het er vaak over, maar nu is het echt zo! Mijn situatie is ook erg lastig waardoor ik de eerste week dat ik het wist alleen maar heb gehuild. Nu Ik heb besloten het te houden kan ik iedere dag wat meer genieten, maar het is nog zo onwerkelijk. Ik heb straks een kindje, me eerste. En ik loop straks met een dikke buik, allemaal erg bizar en onwerkelijk!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Bij ons ongeveer hetzelfde verhaal, 3 jaar bezig geweest. Deze week zouden we ons 2e bezoek bij de fertiliteitskliniek hebben voor de verdere stappen en nu kwam ik er afgelopen donderdag achter dat ik zwanger ben :) as vrijdag de echo om te kijken hoe ver ik ben...

4 jaar geleden

Reactie op Angela35

Gefeliciteerd! Bij ons ongeveer hetzelfde verhaal, 3 jaar bezig geweest. D ...
Wauw, wat mooi. Ongelooflijk gegund!! Geniet van je zwangerschap!!!

4 jaar geleden

Reactie op DaisyDees89

Wauw dit kon mijn verhaal zijn ! Gefeliciteerd ❤️ ik kan het ook nog niet b ...
Dan weet ik precies hoe je je voelt. Wat mooi dat je nu zwanger bent. Meer dan gegund! Proficiat!

4 jaar geleden

Het is nog steeds onwerkelijk. Zelfs na de eerste echo. Ik loop al te roepen dat ik niet kan wachten tot mijn buik zichtbaar voor anderen gaat groeien! Wat mooi dat je na zn lange tijd toch zwanger bent! Wij waren er wel en niet bewust mee bezig. Bewust gestopt met de pil, eerste maand bewust geprobeerd. Teleurstelling dat het niet was gelukt (maarja wat wil je na 12 jaar de pil slikken). Daarna tegen elkaar gezegd we zien wel wanneer het lukt. En ja hoor de tweede maand was het raak. Wij hebben ontzettend veel mazzel dat het zo snel ging. En heb diep respect voor jou/jullie die er langer over hebben moeten doen! In ieder geval gefeliciteerd en geniet!💕

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Zeker, mensen overdrijven niet als ze het een wondertje noemen 💕 gefelicit ...
Daar heb je meer dan gelijk in!! Dank je wel!

4 jaar geleden

Reactie op November-Mommy

Wauw, wat mooi. Ongelooflijk gegund!! Geniet van je zwangerschap!!!
Dank je wel, jij ook 😉

4 jaar geleden

Reactie op Ladries

Ik! Ik was er niet mee bezig en is ook ongepland. We hadden het er vaak ove ...
Lastige situatie inderdaad. Mooi dat je het kindje wilt houden. Wens je veel succes met alles! Je klinkt als een sterke vrouw, gebruik dat ook als mama. Proficiat met het kleine wonder.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2

Het is nog steeds onwerkelijk. Zelfs na de eerste echo. Ik loop al te roepe ...
Het is bij iedereen verschillend. Heel fijn voor jullie dat het zo snel ging. Heeft je veel zorgen bespaard. Dat maakt het niet minder mooi, het is en blijft een wonder. Bedankt voor je verhaal en geniet van al het moois wat binnen in je allemaal plaats vind!

4 jaar geleden

Wauw, gefeliciteerd!!!

4 jaar geleden

Wauw, gefeliciteerd!!!
Ik ook nog niet helemaal aan 't realiseren... Ook via Ziekenhuis traject zwanger.... Onwerkelijk weer (is m'n tweede). Zo speciaal.

4 jaar geleden

Hier het zelfde we zouden ook beginnen met ziekenhuis traject. Brieven en al al binnen en toen vorige week de 2 positieve testen. Nu 6w3d. Hoe zo mag jij nu al wel een echo? Ik moet echt 4 week wachten.

4 jaar geleden

Reactie op JEDtv

Hier het zelfde we zouden ook beginnen met ziekenhuis traject. Brieven en a ...
Proficiat! Fijn dat het gelukt is. Ik zie veel verschil tussen 7/8 weken en 12 weken, als ik deze topics zo alles mee lees. Denk dat dat per verloskundige verschilt momenteel in de corona tijd. Kan geen andere reden bedenken nu... Zal vast goed komen!!

4 jaar geleden

Ik ook nog niet helemaal aan 't realiseren... Ook via Ziekenhuis traject zw ...
Geniet van het moois! ♡

4 jaar geleden

Woww Gefeliciteerd 🥳🍼

4 jaar geleden

Gefeliciteerd voor alle dames die al wat langer bezig zijn het is en blijft idd een wonder om mee te mogen maken. Ikzelf ben nu 7wk zwanger van ons 1e kindje en het voelt echt nog heel erg dubbel ene kant weet ik dat ik zwanger ben en helemaal in de wolken, andere kant heb ik vrij weinig kwaaltjes waardoor ik het eigenlijk dus nog niet helemaal besef. Maandag pas 1e echo en gelijk ook een dubbel spannende voor ons aangezien er aan beide kanten veel tweelingen in de familie zitten zou dat bij ons dus ook zo kunnen zijn. Mn vriend die zou dat wel heel erg leuk vinden en zei al gelijk dan zijn we in 1x klaar. Ikzelf zie t maandag wel en zal best wel in shock zijn als er idd 2 hartjes blijken te kloppen ondanks dat ik weet dat de kans vrij groot is. Hoe dan ook het is zeer welkom wat en hoeveel t er ook zijn.

4 jaar geleden

Reactie op MGG

Gefeliciteerd voor alle dames die al wat langer bezig zijn het is en blijft ...
Wat mooi!!! Ben erg benieuwd wat maandag de uitkomst gaat zijn. Extra spannend met zoveel tweelingen!! Wil je het laten weten maandag? Knijp jezelf dan maar eens, want je bent echt zwanger, ook zonder kwaaltjes!!