50 Reacties

4 jaar geleden

Die is positief hoor! Zie op alle 4 een streep. Gefeliciteerd

4 jaar geleden

Hela, bij mij net hetzelfde hoor, al ben ik nu wel 4 dagen overtijd. Gisteren bij Ha geweest voor bloedafname. Wacht vol spanning. Test aan Ha getoond en was 😁 Suc6 en voorzichtjes proficiat

4 jaar geleden

Ik zeg positief. Van harte gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Een steepje is een steepje :) Haal anders voor de zekerheid een digitale Clearblue test! En plas dan even in een plastic bekertje, dan weet je zeker dat je niet over de test heen plast! Ik geloofde t ook pas echt toen ik het op de CB test zag :)

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Een steepje is een steepje :) Haal anders voor de zekerheid een digitale C ...
Ik vind CB zo duur als het negatief zou zijn 🙈 En ik durf niet goed... haha

4 jaar geleden

Hela, bij mij net hetzelfde hoor, al ben ik nu wel 4 dagen overtijd. Gister ...
Weet de HA de uitslag niet meteen van zo’n bloedtest? 🙈 Vorige zwangerschappen testte ik 3 dagen na nod een knaller. Maar bij de vorige keer ging het mis, toen was de vraag ook of het laag HCG al een teken was of dat ik veel te vroeg was met testen. En dat was dus zo’n super lichte streep die ook opdroogde tot pennenstreep.

4 jaar geleden

Wat irritant hè, een onduidelijk streepje. Maar het is er zeker wel een! Hopelijk is ie morgen iets duidelijker en ben je meer gerust gesteld. Succes 🍀

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Ik vind CB zo duur als het negatief zou zijn 🙈 En ik durf niet goed... hah ...
Ja dat zijn geen testen die je elke dag moet doen :) Maar t is wel fijn om er in ieder geval eentje in huis te hebben :) Ik had afgelopen zaterdag net zo'n streepje als jij. Nog nooit zo blij geweest dat de Appie hier om 7.00 uur al open is om zo'n ding te halen 😂

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Ja dat zijn geen testen die je elke dag moet doen :) Maar t is wel fijn om ...
Hier bij de jumbo liggen ze achter de servicebalie, vorige x hadden ze niet eens de weken indicator liggen 🤷🏻‍♀️ Zit een action tegenover, dus iedereen haalt daar haha Maar ik moet toch nog naar de AH... misschien ga ik hem toch alvast in huis halen...

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Ja dat zijn geen testen die je elke dag moet doen :) Maar t is wel fijn om ...
Was het bij jou gelijk positief met de CB ondanks licht streepje?

4 jaar geleden

Een lichte streep betekend ook zwanger 😉. Bij mijn eerste duurde het tot twee weken na NOD voordat ik een licht streepje op de (gevoelige) test had. Hij is ondertussen 3,5 jaar oud. Goede zwangerschap toegewenst

4 jaar geleden

Een lichte streep betekend ook zwanger 😉. Bij mijn eerste duurde het tot t ...
Bedankt! Ja ik twijfel omdat de urine dus over het aflees schermpje was gegaan en er staat overal dat dat niet de bedoeling is. Dus ik vroeg mij af, of dat dan vals positief kan testen. Maar ondertussen ruik ik beter, ben ik doodmoe, heb ik het bekende licht opgeblazen drukkende gevoel, ben ik ontzettend prikkelbaar... Omdat het de laatste keer fout ging, wil ik het niet meteen weer geloven zeg maar... maar geduld om te wachten heb ik ook niet!

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Was het bij jou gelijk positief met de CB ondanks licht streepje?
Ja. Zwanger 1-2! En niet eens met mn eerste plas dus! Bij ons in de Appie liggen ze in de winkel, dus k heb heel onopvallend met de zelfscan die test uit t schap gegrist :)

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Ja. Zwanger 1-2! En niet eens met mn eerste plas dus! Bij ons in de Appie ...
Onder het mom van, we hebben geen broodjes en Chocopasta meer... Net bij de Appie geweest met zelf scannen :D Heb er ook een kaart met “sterkte” bijgekocht XD Voor m’n vriend haha

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Onder het mom van, we hebben geen broodjes en Chocopasta meer... Net bij d ...
Oooh die weet nog van niks? Spannend! Laat je morgen even weten hoe t is gegaan? :)

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Oooh die weet nog van niks? Spannend! Laat je morgen even weten hoe t is g ...
:D

4 jaar geleden

De testen die ik zie zijn allemaal positief 😍 gefeliciteerd! Mijn ei sprong was ook 14 en ik heb dinsdag positief getest. Gisteren mn NOD en weer positief getest. Ook paar maandjes terug een miskraam gehad dus hoop dat het blijft zitten nu. Heb wel gelijk verloskundige gebeld en mag eerder komen voor een echo ivm de eerdere miskraam. 16 maart mag ik al komen loeren 😍

4 jaar geleden

Reactie op Momandpregnant

De testen die ik zie zijn allemaal positief 😍 gefeliciteerd! Mijn ei spron ...
Gefeliciteerd!! Ja ik ga straks alvast bellen, ik denk dat ik ook om een vroege echo vraag. Niet te vroeg, want met mijn andere twee kids liepen ze qua groei achter in het begin (trok later weer iets bij). We zijn heel blij, maar vinden het toch ook wel heel spannend of deze wel blijft plakken...

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

:D
JAAAAA! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Gefeliciteerd! Oooh wat leuk! En supergrappig, die kaart erbij :) Gek he.. Ergens WEET je dat een licht streepje ook gewoon een streepje is, maar als je dan op die CB ineens 'zwanger' ziet staan, geeft dat toch ineens meer zekerheid of zo. Weet je vriend het ondertussen al?

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

JAAAAA! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Gefeliciteerd! Oooh wat leuk! En supergrappig, die ...
Oh ik zie een 'we' in een ander berichtje, dus k neem aan dat dat over jou en je vriend gaat :) K kan begrijpen dat t inderdaad heel spannend is als t eerder niet helemaal goed is gegaan. Heb je de verloskundige al kunnen bereiken? :)