50 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

JAAAAA! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Gefeliciteerd! Oooh wat leuk! En supergrappig, die ...
Haha ja ik kon niet meer slapen om half 6, dus ik ging naast hem liggen (normaal ligt onze dochter er tussen). Maar hij voelde mijn spanning. Dus ik zeg “ik heb wat voor je”... Hij dacht echt eerst huh. En toen de test erbij en toen viel het kwartje. We zijn benieuwd of dit frummeltje wel blijft plakken. Hij vroeg gelijk of ik me anders dan de vorige keer voel, maar dat is niet echt te vergelijken. Ik ben nu wel heel blij dat ik het mij niet verbeeld zeg maar. Man ik ben zo moe, maar slapen is onmogelijk 😆

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Haha ja ik kon niet meer slapen om half 6, dus ik ging naast hem liggen (no ...
Spannend allemaal! Dit is voor mij (na bijna 2 jaar proberen, operatie en testen in t ziekenhuis en zo) de eerste keer. Dus k heb geen idee wat 'normaal' is en wat je 'hoort' te voelen. Ik vind t ook echt wel spannend en vooral een heeeel gek idee dat er wat in mn buik groeit (als t goed is dan).

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Spannend allemaal! Dit is voor mij (na bijna 2 jaar proberen, operatie en ...
Ow wauw super spannend voor jullie dus! Voelt heel bijzonder om zo’n kleintje in je buik te hebben groeien, maar het is zo’n onzekere periode. Ik voel nu ook zo’n opgeblazen onderbuik gevoel, alsof je dus of heel nodig moet plassen of dat je zo toch ongesteld bent 🙄 met kleine steekjes tussendoor. En verder moe, maar onrustig. En prikkelbaar. En ik ruik heel goed en daarmee verandert m’n smaak ook een beetje. Met mijn vriend heb ik al een dochter van 11 maanden en ik heb nog een zoon van 4 jaar. Maar toch blijft het zo spannend!

4 jaar geleden

Ik erg in de war allss posetoef behalve clearbleu weer niet vandaag moest ik ong worden moet ik er nou van denkenm met me andere kindjes had ik clearbleu 4 dagen voor me ong en was gelijk posetief zo heb ik nog 7 testen gedaan en alles posetief behalve de clearbleu digitaal en sensitest digitaal ben zo in de war wat denken jullie zwanger of toch niet 😅😅 radeloos voel ik me

4 jaar geleden

Ik erg in de war allss posetoef behalve clearbleu weer niet vandaag moest ik ong worden moet ik er nou van denkenm met me andere kindjes had ik clearbleu 4 dagen voor me ong en was gelijk posetief zo heb ik nog 7 testen gedaan en alles posetief behalve de clearbleu digitaal en sensitest digitaal ben zo in de war wat denken julloe zwanger of toch niet 😅😅 radeloos voel ik me

4 jaar geleden

Ik en radeloos vandaag moest ik ongesteld worden maar clearbleu blijft zeggen niet en de rest al dagen wel

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Ik en radeloos vandaag moest ik ongesteld worden maar clearbleu blijft zegg ...
Nou daar word je toch moedeloos van, snap dat je je nu echt kut voelt dat het niet duidelijk is. Maandag de huisarts vragen of ze uit het bloed kunnen testen hoeveel HCG je hebt?

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Ik en radeloos vandaag moest ik ongesteld worden maar clearbleu blijft zegg ...
Zo! Hier zou ik ook echt niet meer weten wat te geloven 🙁. Wat onduidelijk! Misschien dat bloed prikken bij de ha meer duidelijkheid geeft inderdaad.. ga voor je duimen.

4 jaar geleden

Mijn lichte streep deze week maakte me ook aan het twijfelen, ik heb veel gegoogeld. Als je meerdere testen hebt gedaan, dan telt volgens mij alleen degene die positief. Voor zover ik weet is er wel zoiets als vals negatief (omdat je hcg nog op gang moet komen) maar is er geen vals positief (want voor een positieve stof moet je hcg in je bloed hebben wat je alleen hebt als je zwanger bent. Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Nou daar word je toch moedeloos van, snap dat je je nu echt kut voelt dat h ...
Ja dat ga ik maar doen erg onzeker allemaal pfff

4 jaar geleden

Reactie op Husselemus

Mijn lichte streep deze week maakte me ook aan het twijfelen, ik heb veel g ...
Ik heb zeler 15 testen buiten die digitale gedaan en allemaal posetief wel de ene lichter dan de ander vooral die van kruitvat zijn goed te zien

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Zo! Hier zou ik ook echt niet meer weten wat te geloven 🙁. Wat onduidelijk ...
Dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Ik erg in de war allss posetoef behalve clearbleu weer niet vandaag moest i ...
Ja hoor een streep is een streep. Cb heeft de nog te weinig hcg gemerkt waardoor die negatief aangeeft

4 jaar geleden

Ik had vandaag precies t zelfde..

4 jaar geleden

Reactie op serley

Ik had vandaag precies t zelfde..
Mijn ervaring is nu dat zo’n streepje toch echt positief is! Gefeliciteerd! Wanneer zou jouw NOD zijn?

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Mijn ervaring is nu dat zo’n streepje toch echt positief is! Gefeliciteerd! ...
26-02-2020 had ik ongesteld moeten worden. Vanmiddag getest en dit kwam eruit❤️❤️ morgen nog eentje doen in de ochtend!

4 jaar geleden

Wauw dat is een mooie test! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! En hoe is de test vandaag? Liefs

4 jaar geleden

Reactie op loess

Wauw dat is een mooie test! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! En hoe is de ...
Bedoel je bij mij? (Omdat er nu meerdere gepost hebben hier)

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Bedoel je bij mij? (Omdat er nu meerdere gepost hebben hier)
Yes:) (ja ik zag het even niet zitten om al die reacties te lezen haha 🙈)

4 jaar geleden

Reactie op loess

Yes:) (ja ik zag het even niet zitten om al die reacties te lezen haha 🙈) ...
😏 Positief dus! Eerste echo staat al gepland op 25 maart, dan wordt m’n jongste 1 jaar. Omdat het eerder al vroeg mis ging, nu een echo met 7 a 8 weken. Wie weet hebben we dan dus een verrassing voor het bezoek dat weekend. En uitgerekende datum is nu 6 november, dan wordt m’n oudste 5 jaar 🙈