50 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

😏 Positief dus! Eerste echo staat al gepland op 25 maart, dan wordt m’n jo ...
Ohh mooi!! En wat spannend! 💛 geniet ervan en hopelijk kan je de spanning n beetje loslaten.

4 jaar geleden

Hoii, Ik heb afgelopen zondag zwangerschaptest gedaan en het was positief ik kan het nogsteeds niet geloven. Afgelopen woensdag zou me menstruatie beginnen en die is niet begonnen. Ik heb via huisarts gisteren ook urine test gedaan ook positief.. 16 maar heb ik afspraak verloskundige .. Mijn vraag is ik voel helemaal niks ? Alleen opgezwollen, en soms dat me tepels gevoelig is? Is dit normaal damess ??

4 jaar geleden

Reactie op TCem

Hoii, Ik heb afgelopen zondag zwangerschaptest gedaan en het was positief ...
Je bent duidelijk zwanger volgens de testen! Wat maakt dat je bent gaan testen voor je NOD? Voelde je je anders? Ik kan het van mijn eerste ook niet herinneren dat ik krampjes had, daar duurde het ook zo’n 14 weken bij voor er iets van verandering kwam in mijn buik. Ik weet nog dat een zwangere vriendin echt al vanaf het begin banden pijn had en ik dat zo’n onzin vond 😅 Tot ik bij nr 2 dus wel al heel snel last kreeg van een drukkend gevoel in mijn buik. En dat ondergoed en broeken niet lekker zaten. Dat opgezwollen is al een teken genoeg toch? En bij mij zijn m’n tepels ook niet continu gevoelig. Zelfs niet constant als de kinderen drinken, de ene keer wel, de andere keer niet. Ik ben wel héél moe en onrustig. En ik ruik beter. En ik laat steeds scheetjes, maar heb gister ook bonen gegeten 😆 Had je al andere dingen verwacht om te voelen?

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Je bent duidelijk zwanger volgens de testen! Wat maakt dat je bent gaan te ...
Ik voelde me niet anders, alleen had een gevoel dat ik moest testen😅 Mischien omdat we het heel graag willen.. Omdat ik teveel eraan denk denk ik dat ik mischien ook wat wil voelen, en let op alle kleine veranderingen ?! Mischien moet ik nog even volhouden tot 16 maart

4 jaar geleden

Ha dat ken ik! Gister ochtend een test gedaan die niet twee streepjes maar twee stipjes weergaf. Mijn mogelijk zwangere adhd hoofd vond dat maar niks, maar waarschijnlijk heb ik deze test een soort van verdronken. Maar goed, ik moest en zou het weten dus in de middag deed ik twee verschillende testen, die beide positief zijn. Ondertussen werden de stipjes op de verzopen test steeds meer twee streepjes en mijn menstruatie komt niet op gang. Hardstikke zwanger dus!

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Ha dat ken ik! Gister ochtend een test gedaan die niet twee streepjes maar ...
Zou het aan de adhd liggen? 🤪 Ik heb trouwens ClearBlue een bericht gestuurd, want op hun testen staat dat ook, dat je geen urine buiten het strookje mag hebben. En het antwoord was dat als de test ongeldig was, de controle streep het ook niet zou doen 🤷🏻‍♀️ Vond ik met mijn zelf bedachte theorie niet logisch, maar als onze beide testen dan toch positief zijn... wie weet klopt het dan wel. Gefeliciteerd trouwens!

4 jaar geleden

Ik heb gisterochtend een positieve test in handen gehad. Mega duidelijk! Maar toch twijfel ik nu. Zal ik nog een test doen? Is dat ook ok met niet ochtendurine?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Melanie Maria

Ik heb gisterochtend een positieve test in handen gehad. Mega duidelijk! Ma ...
Hoe kun je twijfelen met zo’n uitslag?😂

4 jaar geleden

Reactie op TCem

Hoii, Ik heb afgelopen zondag zwangerschaptest gedaan en het was positief ...
Ik had bijna tijdens me hele zwangerschap geen klachten. Dus geniet lekker! Later had ik kramp in me kuit iedere nacht en dat was zooo kut en harde buiken maar dat was allemaal pas later in me zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Melanie Maria

Ik heb gisterochtend een positieve test in handen gehad. Mega duidelijk! Ma ...
Haha jij hoeft echt niet te twijfelen met zo een knaltest. Maar anders doe nog een clearblue met wekenindicator?